Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 21:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Felicia MPI LPG Zahadna porucha... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Příspěvek Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
Zdravim pratele,mam veliky problem s kterym si nevim rady..felda za studena nastartuje a je vse v pohode-muzu jet treba 100km,kolona 110 stupnu voda a LPG drzi volnobeh a krasne jede,jakmile ale zhasnu motor a nastartuju po druhe nedrzi uz volnobeh,chcipe a po chvili zacuka a prestane jet na lpg uplne...Meneny svicky,filtr,krokovej motorek ok,membrany nove (problem byl i pred nima)...Kdo by vedel co to muze delat prosim o pomoc,diky vsem....


22.9.12, 22:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
Ahoj J-kir
Mám presne ten istý problém. Splynovač LOVTEC štvorbodový vstrek.
Ako si to vyriešil?


18.1.13, 17:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
A čo tak sa pozrieť a napísať do sekcie LPG?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


18.1.13, 20:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
já dnes řešil podobný prolém, přijela na laně, po natankování paliva už nechytla,

motor byl vlažný a čidlo teploty ukazovalo v řj motou mínus 2 dal jsem druhé čidlo a 28 vysistil jsem MAF, hel, klapku,seřídíl ventily, vyměnil chl,kap byla jen na mínus 5, vyčistil svíčky, udělal reset řj, a základní nasavení , vyfoukal setrvák,

a jezdí jak zamlada, startuje hned za klíčkem lpg OK :oops:


18.1.13, 20:47
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
A není to to záhadné zblbnutí ŘJ jak tady kdysy někdo psal, už nevím kdo? Že se do ŘJ pro benzín ukládají různé chyby, protože je v podstatě zapnutá, ale je mimo provoz, nebo jak to nazvat, protože auto jede na jednotku od LPG. Potom se při provozu na LPG motor vypne a při dalším nastartování je to oblbnuté na benzín, tak jednotka neví co má dělat? Mě to zase taky na LPG jede v pohodě, když vypnu motor a po chvíli, třeba 5 minut chci znovu nastartovat motor na benzín, tak je to hrozně přechlastané. Je-li to za delší dobu, tak to nedělá. U mě to je ale spíše tím, že jsou v trubkách apod. ještě zbytky plynu a když to jede na benzín, je to smíchané a přechlastané.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.1.13, 22:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tohle chování dělá BMM. Pokud se jednotka spíná přes relé jen se zapnutým zapalováním, po 5 minutách stání se vymaže a pak jede na benzín zas pěkně.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.1.13, 12:24
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz