|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
Autor |
Zpráva |
J-Kir
Příspěvky: 12
|
Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
Zdravim pratele,mam veliky problem s kterym si nevim rady..felda za studena nastartuje a je vse v pohode-muzu jet treba 100km,kolona 110 stupnu voda a LPG drzi volnobeh a krasne jede,jakmile ale zhasnu motor a nastartuju po druhe nedrzi uz volnobeh,chcipe a po chvili zacuka a prestane jet na lpg uplne...Meneny svicky,filtr,krokovej motorek ok,membrany nove (problem byl i pred nima)...Kdo by vedel co to muze delat prosim o pomoc,diky vsem....
|
22.9.12, 22:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
marcelabe
Příspěvky: 1
|
Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
Ahoj J-kir Mám presne ten istý problém. Splynovač LOVTEC štvorbodový vstrek. Ako si to vyriešil?
|
18.1.13, 17:55 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6332 Bydliště: Snina
|
Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
A čo tak sa pozrieť a napísať do sekcie LPG?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
18.1.13, 20:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
já dnes řešil podobný prolém, přijela na laně, po natankování paliva už nechytla, motor byl vlažný a čidlo teploty ukazovalo v řj motou mínus 2 dal jsem druhé čidlo a 28 vysistil jsem MAF, hel, klapku,seřídíl ventily, vyměnil chl,kap byla jen na mínus 5, vyčistil svíčky, udělal reset řj, a základní nasavení , vyfoukal setrvák, a jezdí jak zamlada, startuje hned za klíčkem lpg OK
|
18.1.13, 20:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia MPI LPG Zahadna porucha...
A není to to záhadné zblbnutí ŘJ jak tady kdysy někdo psal, už nevím kdo? Že se do ŘJ pro benzín ukládají různé chyby, protože je v podstatě zapnutá, ale je mimo provoz, nebo jak to nazvat, protože auto jede na jednotku od LPG. Potom se při provozu na LPG motor vypne a při dalším nastartování je to oblbnuté na benzín, tak jednotka neví co má dělat? Mě to zase taky na LPG jede v pohodě, když vypnu motor a po chvíli, třeba 5 minut chci znovu nastartovat motor na benzín, tak je to hrozně přechlastané. Je-li to za delší dobu, tak to nedělá. U mě to je ale spíše tím, že jsou v trubkách apod. ještě zbytky plynu a když to jede na benzín, je to smíchané a přechlastané.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.1.13, 22:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Tohle chování dělá BMM. Pokud se jednotka spíná přes relé jen se zapnutým zapalováním, po 5 minutách stání se vymaže a pak jede na benzín zas pěkně.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.1.13, 12:24 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|