Autor |
Zpráva |
M3Power
|
termostat
Pánové prosím jsem taková Lama poraďte mi kde najdu na Š120(M) termostat ?? Potřebuji ho vyměnit, protože se občas sekne a už mě to nebaví, ale nevím kde je ... ... a taky : dát tam originál, nebo je něco lepšího ?
Díky
|
12.1.07, 11:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: termostat
M3Power píše: Pánové prosím jsem taková Lama poraďte mi kde najdu na Š120(M) termostat ?? Potřebuji ho vyměnit, protože se občas sekne a už mě to nebaví, ale nevím kde je ... ... a taky : dát tam originál, nebo je něco lepšího ? Díky
Na hlave motoru, vepredu (smer jizdy) u steny motorovyho prostoru. Jakoby schovanej za karburatoerm.
Po vypusteni asi 2 litru vody se odsroubuje viko termostatu (vede z nej silna hadice ke chladici a slaba hadice k nadrzce na vodu) a da se vymenit.
Viko je pridelany trema sroubama M6.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
12.1.07, 11:41 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Je za karburátorom. Fotky pridám za chvílu.
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=447
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.1.07, 11:46 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Bacha na tie tri skrutky. Mne na dvoch sa zlomila hlavička a na tretia sa zlomila v polke. Odporúčam nastriekať s WD 40 alebo niečim silnejším.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.1.07, 12:07 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Nejlepší je tam dát něco kvalitnějšího než polský. Měl by být na 82 stupňů, pak jsou ještě na 88, ten ne. Ale dá se jezdit i bez něj, v případě nouze. Jinak na ty šrouby opatrně, když už ho zlomíš, není problém to opravit, ale dostat se tam s nářadím.
_________________ Mazda 323, červená
|
12.1.07, 12:31 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
S tým náradim sa tam dostať dá, keď dáš dole vzduchový filter a karburátor.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.1.07, 17:20 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
klasika, německej wahler, občas se taky nepovede nic inýho není do 100kč
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
12.1.07, 21:22 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
elegant: to máš pravdu, ale představa toho, že budu sundavat karbec a bůhví co ještě jen kvůli tomu, že potřebuju odvrtat zlomený šroub, no...
Ale všechno jde, je to jen škodovka!
_________________ Mazda 323, červená
|
15.1.07, 09:31 |
|
|
M3Power
|
Pánové všem moc díky za rady. Snad to i taková LAMA jako já zvládne. Už mám koupený termostat WAHLER i s těsněním, tak snad se k tomu příští víkend dostanu (nemám garáž a když příjdu z práce je tma) Šrouby už preventivně stříkám WD40, snad to bude OK ...
|
15.1.07, 10:47 |
|
|
M3Power
|
Tak jsem se o víkendu konečně rozhoupal a vyměnil jsem to. 3 dny dopředu jsem šruby každý večer stříknul WD-40 a věřte nebo ne, šlo to vyšroubovat jako by to bylo nové ! S jedním jsem se sice natrápil ne proto, že by nešel ven, ale ten přístup !! Taky nešel ven starý termostat, ale domluvil jsem mu klíčem a kladivem Teď už je tam nový a ne po problémech.
Pánové moc děkuji za rady s nimiž to dokázala i taková LAMA jako jsem já
|
3.4.07, 09:04 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
M3Power píše: Tak jsem se o víkendu konečně rozhoupal a vyměnil jsem to. 3 dny dopředu jsem šruby každý večer stříknul WD-40 a věřte nebo ne, šlo to vyšroubovat jako by to bylo nové ! S jedním jsem se sice natrápil ne proto, že by nešel ven, ale ten přístup !! Taky nešel ven starý termostat, ale domluvil jsem mu klíčem a kladivem Teď už je tam nový a ne po problémech. Pánové moc děkuji za rady s nimiž to dokázala i taková LAMA jako jsem já
No teď je taky otázka jestli jsi ho natočil dobře je na něm šipka a měla by směřovat směrem dolu. Pokud jsi to dal jak koliv jinak tak bude fungovat ale taky nemusí může klidně zlobit jako ten před tím. A jinak taky zastávám Wahlera, ty polský jsou dobrý tak na ozdobu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.4.07, 12:58 |
|
|
M3Power
|
Kristensen píše: M3Power píše: Tak jsem se o víkendu konečně rozhoupal a vyměnil jsem to. 3 dny dopředu jsem šruby každý večer stříknul WD-40 a věřte nebo ne, šlo to vyšroubovat jako by to bylo nové ! S jedním jsem se sice natrápil ne proto, že by nešel ven, ale ten přístup !! Taky nešel ven starý termostat, ale domluvil jsem mu klíčem a kladivem Teď už je tam nový a ne po problémech. Pánové moc děkuji za rady s nimiž to dokázala i taková LAMA jako jsem já No teď je taky otázka jestli jsi ho natočil dobře je na něm šipka a měla by směřovat směrem dolu. Pokud jsi to dal jak koliv jinak tak bude fungovat ale taky nemusí může klidně zlobit jako ten před tím. A jinak taky zastávám Wahlera, ty polský jsou dobrý tak na ozdobu.
Důkladně jsem si ho prohlížel a na 100% vím, že tam žádná šipka nebyla. Je to bimetal tak by to mělo být snad jendno ne ? (myslím tím svislou osu)
|
3.4.07, 13:06 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jestli jsi koupil origo Wahler tak je šipka na tej klenbě nebo jak to nazvat, na takovým oblouku, on totiž tam má na tom vnitřním talířku takovou dirku a plandá vní takovej malej ču**ček a ten by měl být nahoře.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.4.07, 13:25 |
|
|
M3Power
|
Kristensen píše: Jestli jsi koupil origo Wahler tak je šipka na tej klenbě nebo jak to nazvat, na takovým oblouku, on totiž tam má na tom vnitřním talířku takovou dirku a plandá vní takovej malej ču**ček a ten by měl být nahoře.
Mám Wahler, s plandajícím čudlíčkem, ale šipka tam fakt nebyla. Nicméně jsem to dal čudlíčkem nahoru, takže to mám i tak dobře .... k čemu tam ten čudlíček je ? Na origo tam nebyl.
|
3.4.07, 13:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Aby mohl utéct vzduch z hlavy.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.4.07, 16:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|