Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Skúsenosti s rôznymi modelmi áut... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Páni, veľakrát by ma tak zaujímalo, aké skúsenosti majú ľudia s rôznymi autami (napr. keď si človek vyberá auto). Nemusia to byť nutne dlhodobé skúsenosti, stačí dojmy po zvezení. myslím, že by bolo dobré mať to pokope, lebo často sa tu vyskytnú podobné témy a ťažšie sa to hľadá...

Dal som to sem, lebo sa tu vyskytnú škodovky-neškodovky, ale možno je to vhodnejšie dať do sekcie neškodovky - poradňa.

Viem, sú to subjektívne pocity, ale možno pomôžu

Ak sa to tu uchytí, bolo by vhodné to robiť tak, že do predmetu príspevku dať popis auta.

EDIT - skúste aj uvádzať, koľko km ste s daným typom cca najazdili.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 23.12.10, 20:12, celkově upraveno 1



23.12.10, 09:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Opel Corsa B r.v.96 1,2 ECO 33kW
Interiér: prekvapivo priestranný, nič nevŕzga, sedačky pohodlné v rámci možnosti, aj napriek nepolohovateľnému volantu vhodné aj pre vysoké postavy. V nútri miesta dosť, aj vzadu, kufor je malý.

Podvozok + brzdy: nemám výhrady, podvozok je skôr tvrdší

Karoséria - nehrdzavie, ešte som nevidel hrdzavú Corsu.

Motor: papierovo 33kW, no pre mesto a prímestské trasy dostatočne živý (pokiaľ nie je auto plne obsadené). Reakcie na plyn dobré, za studena výborné štarty a celkovo chovanie. Jazdil som aj 1,0 12V 40kW, motor je o poznanie živší, ako 1,2 33kW. Spotreba ešte o niečo nižšia, ako 1,2.

Spotreba: dlhšie trasy s máloobsadeným autom do 5l/100 km, zmiešaná prevádzka 6-6,5l/100.

Cena ND - bežné spotrebné diely lacné. Čo vám poviem, vzduchový filter 2,6€, olejový lacnejší, ako na Feldu...neštandartné ND samozrejme drahé.

Ostatné: svetlá super svietia! Lepšie som ešte nezažil! Čo sa týka auta ako takého, nemám námietky, motor je slabší. Mnou jazdený kus je temer bez výbavy. Silne skresľuje tacho (rýchlosť). Pri 60km/h ukazuje 70 km/h!

Počet najazdených km: cca 30 000.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 23.12.10, 20:16, celkově upraveno 2



23.12.10, 09:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Google je dobry zdroj takychto informacii.

Corsa je auto podobej kategorie ako Saxo, Clio, Polo, pocitovo su si dost podobne, kazde ma svoje...
Vcera rozhodovala cena, dnes vybava, zajtra stav...

Vsetky tieto auta hniju podobne, uz sa daju najst aj derave, ale Fiesta to nieje :D
Pri Corse mi najviac chybala kontrolka rezervy ale to je asi vec vybavy..

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.12.10, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 295
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Kamarád měl corsu nevím obsah žive to auto bylo ale taky pořádně chytlé spodky tak rezavou corsu jsem viděl jen u něho.Ja mám teď felicii 1.9D kombi 47kw najeto 161 000 km ale v perfektním stavu koupil jsemji za 28 000kč a za rok používaní mi odešlo akorát čerpadlo no to mi naštěstí udělali v servisu za dobrou 5tisícovku se vším všudy ale mohlo by to auto mít turbo než se to rozkula tak to trochu trvá jinač chyta na brk i když tam mám org. zelené čidlo ale jak vedou ty 4 dráty z čidla tak někdo tam přidál nějaké spinací rele a to rele chytil o blok motoru asi nějake předžhavení a jak píšu chytá na brk :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda felicie 1.9D combi 47KW rv.96 Prodáno
Seat toledo 1.9TDI sedan 66KW rv.2004/12 (2005)


23.12.10, 10:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
kwiko píše:
Google je dobry zdroj takychto informacii.

No, to je pravda, ale k mojej 306ke som potrebné informácie predtým nenašiel...doplním ich sem. Apropo-žeby Corsa ozaj nemala kontrolku rezervy? Lebo sa divím, že nejak nesvieti :wink: a ona tam nie je :idea: :shock:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.12.10, 12:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Octavia Combi 1,9TDI 2002

přesedlal sem z feldy na oktu, takže pro mě z pekla do nebe, ale jiný to asi viděj jinak

jízdní vlastnosti: sedí to i při ostřejší jízdě, kdy felda už klouzala, boční vítr v tom autě není skoro poznat, na horších a dost houpavejch cestách je to nízký, brzdí to, ale už se mi je povedlo jednou unavit a 280mm na oktávku je málo...

motor: 66kw a 210nm není nic moc, nenadchne, ale ani neurazí, dá se stim jezdit do 5 litrů naprosto v pohodě, já jezdim teď v zimě do 5,5 a to pomalu nejezdim...na velký předjíždění 2 kamionů do táhlýho kopce to není, ale 160 po rovince pro ten motor není vůbec žádnej problém a když se drží, dokáže to jet 190km/h...zátah lepší než u atmosferickejch maloobjemovejch motorů, ale 81kw verze je naprosto jiná liga...5kvalt naprosto stačí, odstupňování do města dobrý, při 50km/h motor točí cca 2000rpm

kufr: monstrozní...nic nerovnám, jen to tam házim..jak řiká táta:"hodíš tam pytel brambor a druhej den ho tam nenajdeš"

vnitřní výbava: mam tam maxidot - dobrá a přehledná věc, je tam o další display navíc :), radio na CD original symphony, hraje hezky, ale chyběj mi tam MP3jky, původní repro...na poslech hudby při jízdě dobrý, na nějaký extra vyhrávání oblíbenejch fláků je lepší obývák nebo tatův Yeti (Bolero+12 repro), dal mam 2 airbagy (nepoužívám-naštěstí), klimatizaci, bohužel jen manuální - na ochlazení dobrý, ale climatronik je climatronik, u týhle klimatizace mi je buď zima nebo vedro, těžko se hledá poloha "akorát", loketní opěrku jsem si dodělal a jsem za ni rád, řidič si dokáže i odpočinout, strašně se mi líbí dešťovej senzor...dám lukas do polohy I a o víc se nestarám, když prší hodně, hodně stírá, když prší málo, málo stírá

vnitřní prostor: hrozně omílaný téma, pro který si dost lidí oktávku nekoupí...je fakt, že když mam sedačku tak, jak ji mam teď, tak si za mě sedne malokdo a do chorvatska bych ho takhle nevez, ale zase je fakt, že když si sednu normalně, tak se dozadu vejdou 3 lidi a dopředu 2 s místama na kolena, hlavu i ramena...je to dost relativní, protože každej je jinak velkej, každej jinak sedí a pro každýho je pohodlný něco jinýho...

hluk v autě: za normálního provozu nic, v lotě to malinko, duní do interieru při jízdě na kostkách

svítí to hezky, mlhovky používám jako spds a ikdyž je potřeba, tak něco pomůžou, cena náhradních dílů nevim, nic sem ještě neopravoval :) ...kastle nerezatí, podvozek nemlátí, motor startuje po 2 nažhaveních na brnk i při -16°C po celonočním stání venku na mrazu, překvapivě to topí dost brzo

to je asi všechno

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.12.10, 13:02
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Transit 85T260 11/2003
2 místa, VAN, NEJ - kratší, nižší, slabší, chudší, levnější :lol:

Jízdní vlastnosti : Nikdy jsem neměl problém, dá se to docela dobře odhadnout - "komunikuje to". Pozná to boční vítr, asi jako škodovka

Motor : 2,0 turbo nafta 85HP, po městě dobrý, mimo to ujde a na dálnici se musí s rozmyslem, rozhodně to není šlápnout a hned jet 190. Prázdný po rovině max tak 160 tacho, plný kolem 140. Pokud bych měl jezdit spíš dálnici, určitě bych zvolil silnější. Spotřeba výborná, v Praze se pohybuji za 8-9l, dálnice (podle stylu jízdy) od 8 do 14l.

Užitné vlastnosti : Skvělé :lol: Je to dobře hranatý, dá se tam namačkat skutečně ohromné množství věcí. Jediné mínus nákladového prostoru jsou prosklený zadní vrata, kdo má cihlu tak se tam dostane. Totéž klíče, jedněmi se dá odemknout víc Transitů (vyzkoušeno :))

Interier : Je to absolutní základ, nemá ani centrál na klíč. Co se pohodlí týče, je to dle mě jedno z nejpohodlnějších aut. Třebaže je to VAN, sedačka se dá vcelku široce polohovat (jen řidičova, spolujezdec jí má pevnou), je tam strašná spousta místa, praktické odkládací prostory, noha se dá krásně opřít o podběh.. a hlavně to nijak nevrže. Interier je bez chyby :) Nejsem unaven ani po delší dálkové jízdě.
A málem bych zapoměl, ten výhled vzad - ohromná dvojitá zrcátka, couvat není ani v nejmenším problém.

Karoserie - Co bych zapíral, je to Ford - shnilý jak brambora :( 7 let, chycené podběhy, spodek, lemy.. to je asi největší bolest Transitu

Svítí to taky velmi pěkně, celkově jsem s ním velice spokojen a myslím si, že je to velmi podařené auto. Co ještě občas dělá je to, že za silnějšího deště tam zatéká a rozsvítí se tím samo od sebe vnitřní světélko - ale vzhledem k velikosti akumulátoru to nikdy nebyl problém. Vždy startuje napoprvé, nafta nezamrzá a když se rozehřeje, topí jak blázen.

Nyní má přes 230 000km, závady - 0 (ťuk ťuk). Běžné provozní věci, destičky, rozvody, brzdová prasátka... Má to stále původní spojku i zbytek podvozku. Na jaře ale bude třeba vyměnit přední čepy, je tam malá vůle, jinak opravdu bez závad.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.12.10, 17:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Octavia II 1,9TDi 77kW
Motor - hlučný, v nízkych ot. neťahá, ale inak vcelku výkonný. Spotreba super. Inak, mal som možnosť riadiť 2 exempláre (r.v04 a r.v05) a tá05ka bola značne slabšia a mala vyššiu spotrebu. Kamarát vravel, že 05 už mala FAP a možno tým to je - neviem. Po DE diaľniciach dala tachometrických 200 km/h.

Interiér - strohý nemecký, nezaujme, ale funkčne super. Jo miesta všade dosť (a to keď ja poviem, s mojimi 197 cm, tak to tak aj je). Sedadlá dobre anatomické, neviem, akoby si tam sadli širšie postavy.

Podvozok - veľmi dobrý, drží stopu a dobre filtruje nerovnosti aj keď z mojich slkúseností za zlých adhéznych podmienok sklon k náhlej pretáčavosti.

Spotreba: 4-6l podľa štýlu. Bežne okolo 5.

Počet najazdených km: cca 30 000 (polovica diaľnice)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.12.10, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Yeti 2,0 TDI CR DPF 81kw 4x2 r.v. 2010 výbava Experience (Yeti, Active, Ambition, Experience...specialni model Champion)

Jízdní vlastnosti: na to, že je to SUV a vejš posazený těžiště, tak to auto opravdu sedí jako přibitý! nehoupe se, nekymácí, nenaklání, je to opravdu jak motokára, ale přitom pohodlný a neuskákaný...nevěřil sem tomu, ale prostě to tak je...

interier: příjemnej na pohled, ještě příjemnější na omak a obývání...černou barvu rozděluje leštěná hliníková lišta, volant, řadička a ručka jsou z měkký příjemný kůže, sedadla s látkou Onix jsou krásně příjemný, ma to climatronic, vyhřejvaný prdelky, radio Bolero s dotykovym displayem a příplatkový hifi, polohovatelnou loketku nahoru dolu, dopředu dozadu, uložnej chladící box pod ní, vzadu isofix (lehký skladani sedadel)...je to model 2010, takže v climatroniku je víc funkcí, ani nevim přesně co, napadá mě jen čidlo na kvalitu vzduchu (když to bude nasavat saze z Avie, samo to přepne do cirkulace vnitřního vzduchu atd)...budíky jsou celkem skloněný, ale po seřízení sedaček to už tak není (ale v brně, když sem v tom seděl poprvé mi to přišlo hooodně divný) maxidot se ovládá na páčce, radio na multi volantu...jde o zvyk a pak to je parádní, ale zezačátku se dost stávalo, že se najednou radio zesililo na plný kule a pak se zjistilo, že to dělá řidič na volantu :D...nevim co o tom víc říct, je to nový, takže to je bomba, nikde nic nevrže, nekroutí, nepraská a netlačí :)

kufr: oproti oktávce žalostně malej, oproti fabce, fačku a feldě o kousek větší...rodinný auto na kočárek to teda není, ale pro 2 naprosto ideální (ale drahý jako pes)

ikdyž to z venku tak nevypadá, vevnitř se sedí fakt vejš a přes feldy a fabky je krásně vidět dopředu :)

motor: comon rail, naprosto tichnounkej, plynulej zátah od 1000 do 4500rpm, řazení krásný, přesný a vůbec nevadí, že to je jen 5q, spojka zabírá dost dole a z ostra, poprvé mi to chcíplo, ale 2km a už sem věděl a na rozjezd na světlech paráda a při řazení auto vůbec necuká, ikdyž se spojka pustí seberychlejc

světla: bixenony s natáčením do zatáček, fakt bomba, svítí to jako pes a svítí to přesně tam, kam se člověk v zatáčce kouká, zadní couváky už sem taky ocenil, 17tky kola vypadaj krásně, 225gumy taky, ale kdo je má platit....

že to nemá skoro žádnej přesah za zadníma kolama oceníte při parkování, přední převis je taky minimální, parkování je pohádka, ale je to teda dost široký, ale zase z venku ty nafouklý blatníky vypadaj bombově :)

nevim co víc psát, ale opravdu se mi to auto líbí :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.12.10, 20:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Peugeot 306 1,4B, r.v. 2000
Interiér: priestranný, vnútri miesta dosť, aj vzadu, kufor je primeraný. Problém sú sedačky, totižto vyššia postava si nenájde vhodnú polohu - sedáky sú krátke a sedačky nízko položené. Volant aj v najvyššej polohe zavadzia pri nastupovaní a vystupovaní. Klíma funguje super, aj keď nie je digitálna, je automatická. Jo a super kúrenie - po pár 100 metroch to kúri - omnoho skôr, ako trebárs Corsa. Jo, ak má šíber, tak vyššia postava sa naozaj nezmestí.

Podvozok + brzdy: nemám výhrady, podvozok je skôr mäkší (hl. zadok). ABS funguje OK. Jo, treba spomenúť, že staršie (a preťažované kusy) mávajú problém so zadnou nápravou, repas stojí okolo 300-350 €, ale ak je urobená kvalitne, tak vydrží veľmi dlho.

Karoséria - je pozinkovaná, teda nie je náchylná na hrdzavenie.

Motor: 1,4 je vcelku úsporná voľba, ale dynamika nič-moc. Začne ťahať pri 2000 ot. naplno ťahá okolo 3000 ot. ale pri cca 4500 ot umiera. Pružnosť motora OK.

Spotreba: dlhšie trasy do 6l/100 km (aj s používaním klímy), zmiešaná prevádzka 6,5-7,5l/100.

Cena ND - bežné spotrebné diely lacné.

Ostatné: užívateľsky veľmi príjemné autí, ale iba pre menšie a stredné postavy. Jednoduchá konštrukcia = jednoduché opravy. Ozaj, veľmi spokojný som s posiľovačom riadenia - nie je preposilované. Jo a dažďový senzor je tiež super - ako už napísal Ondro: zapnem stierače do polohy 1 a nestarám sa.

Počet najazdených km: cca 7 000.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.12.10, 20:42
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Fábka sedan 1.9tdi 74kw elegance

jízdní vlastnosti: nic moc příde mi to uhoupaný, třeba to je tim že už to má 180 na jedněch tlumičích každopádně při předpisovej jízdě je podvozek comfortní, brzdy mi přídou taky slabší chtělo by to aspoň 280, motoru nemam co vytknout je krása když jedete 160 a furt to zrychluje

interier: i po těch letech v supr stavu nikde nic nevrže, místa je tam celkem málo za mě si už málokdo sedne, manuální klima taky celkem ujde chce to ale správnej grif to nastavit, vyhřejvaný sedačky jsou taky dobrej vynález

exterier: je to sedan takže kufr je velkej ale díra do něj žalostně malá

osobně bych to nekoupil, chtěl bych oktu kombi tdi 81kw za 4x4 bych se taky nezlobil

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.12.10, 20:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
Mam trocha dlhsie citanie, ale moze vam usetrit kopec penazi ak sa nenechate ukecat bazarnikom pri kupe Volva.
Kazde Volvo po 2005 ma totiz program napisany viac-menej na mieru, a da sa upravovat len cez VolvoServer vo Svedsku. Cim sa chrania pred napr. stocenymi km, vymenu RJ, ci kluca


Ale potesi ked vam vedia cez telefon povedat pinkod radia, ci skutone presne cislo ND. Mozno aj preto sa moc nekradnu...
Pekne je to opisane na probleme zmeny jazyka palubneho pocitaca:


Citace:
Určite chce každý ušetriť ale práve na zmene jazyka to určite nepôjde. Dokonca som niekde na fóre čítal, že nejaký chytrák to chcel hacknúť. Obrázek

V každom prípade, zmena SW na iný jazyk sa musí robiť vo VOLVO servise, pretože táto operácia sa robí On-line do Švédska. V prvom rade, nejde o nejakých 200 slov v palubnom počítači ale ide o DVA počítače, DIM a ICM a to najhlavnejšie, zmena "CarConfig" súboru.

Tento CarConfig má v sebe všetku informáciu o vybavení auta a podľa toho sa všetky druhé počítace v aute správajú . Dá sa to prirovnať k BIOS-u v PC-čku. Keď "pohnojíš" BIOS, počitač nenaštartuje.
Pred MY05 sa tento file dal extrahovať z auta, redigovať a vložiť naspäť. Dnes, vlastne od MY05 toto už nejde. Každý program v počítači má nejaký Checksum. Tak isto aj tieto programy v počítačoch v aute. Tak to povedzme polopaticky. Tebe povie palubný počítač (ICM) po taliansky "kaco" lebo si niečo urobil, čo sa niekomu nepáčilo. Ty ale nechceš aby ti hovoril "kaco" ale chceš to zmeniť na české "blbec" (slovenčina sa spraviť nedá). To jedno slovo má 4 pozície, to druhé ma 5 pozícií, samozrejme, výsledok bude úplne iný checksum. ICM počítaču je to jedno, len si v určitej pozícii, vo svojej vlasntej checksum, na miesto 0 dá 1, čo v tomto prípade znamená: Manipulovaný sw. Každy jeden počítač má takýto špeciálny checksum, ktorý obsahuje údaje o chybách, či naštartoval bez chyby alebo z nejakou chybou a akou chybou, či to bolo prvý krát alebo už sa to stalo predtým, alebo vždy, keď naštartuje, alebo iba niekedy, kedy sa ta chyba ukázala v globálnom čase a lokálnom čase v sekundách. Povedzme, že "Juro" zmenil niečo v DIM a v ICM, tak sa zmenili aj tie checksum. CarConfig zmeniť nemohol, lebo ten je VLASTNICTVOM VOLVA, čiže preto operácia online zo Švédskom. No a tento file, CarConfig, už neobsahuje relevantnú informáciu, (korrupt bios = pc neštartuje) v našom prípade, neštartuje auto.

Proces štartovania je úplne jednoduchý: CEM, (central electronic module, čiže hlavný počítač) v aute má jednu tabuľku, ktorá obsahuje 16 relevantných checksum z určitých počítačov v aute ktoré sa počítajú ako nevyhnutné pre bezpečnosť jazdy. Na taký počítač ako AEM (audio) alebo MPM (mediaspelare) sa kašle. Hneď, ako otočíš kľúčikom v aute, požiada CEM 4 hociktoré počítace s týchto 16 o checksum. Odpovede musia sedieť s tými čo sú v tej tabuľke. On si potom s tej odpovedi čo dostane (4 checksumy čo sedia) vypočíta svoj vlastný checksum a skontroluje si výsledok v inej tabuľke. Ak toto sedí,štartuješ! Ak nie - smola. Čiže, ako vidno, úplne elementárne. Aby si mohol manipulovať CarConfig, potrebuješ program CarConfig edit, k tomu potrebuješ samozrejme file CarConfigxxxxxx.vbf, ďalej jeden špeciálny P1xxxxx.ini, potom môžeš editovať parametre, čo potrebuješ. V našom prípade je to pozícia 64, MO - Language, teraz tam máme 0x08 Italian a potrebujeme tam dostať 0x18 Czeck. Teraz potrebuješ k tomu 4 špeciálne kódy z počítača, čo sa volá ECM (Engine Control Module), tie vložíš na patričné miesto do nášho editovaného CarConfig a uložíš ho ako nový CarConfig. Teraz potrebujeme ďalší program, čo sa volá CEM.sbl (subloader) a tento program nám vloží náš nový Car Config na patričné miesto, čiže do ECM. Ak sa to podarí, (skoro) sláva. Sú tam totiž dva údaje (CarConfig Doc No: 0030667834 a Car Config Issue No: 001), ktoré sa zmeniť nedajú. To môže robiť len automatická databáza, ktorá je vo Švédsku.

Ešte dávam úryvok z testprotokolu kde sa dá vidieť, že sa jedná o modul AUM na adresese 60Hex a otázka je AE 1B, za tým je vysvetlenie, čo to znamená a pod tým je kompletná odpoveď. EE 1B znamená, že eventuálne chyby nikomu nevadia. 46 atď sú chyby a pod tým tie vtákoviny, popísané trochu vyššie.

Tester -> AUM: 60 AE 1B/ AE-Read DTC/1B-Request 2 byte DTC with counter 1, 3-7

Complete Response: EE 1B 46 FE 00 00 03 BB 03 A6 0A 86 09 FF FF FF 00 03 A7

46FE CD-C not required, recording to vehicle data

Counter 1 0 driving cycle without fault (since last fault detection)
Counter 3 955 driving cycle in total (since DTC was set)
Counter 4 934 driving cycle with fault (since DTC was set)
Counter 5 689 673 seconds of ECU operating (since DTC was set)
Counter 6 16 777 215 seconds, possible to detect the fault (since DTC was set)
Counter 7 935 seconds of detected fault (since DTC was set)

Toto s tými countermi ale v žiadnom servise neuvidíte, na to nemajú výbavu (ani volvo servis u nás). Takže ak si uvedomíte rozsiahlosť problematiky, určite sa nebude chcieť niekomu do toho rýpať a dá si spraviť zmenu jazyka v servise. ;)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


22.1.11, 16:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Fabia I kombi, 1,4 16V 59kW
Interiér: MÁLO MIESTA...sakra MÁLO MIESTA...keď si nastavím sedačku, aby om ako-tak pohodlne sedel, garantujem, že za mňa si nikto nesadne. NIKTO...iba ak dieťa do 6 rokov. Inak introš klasika Fobia - funkčný, neurazí, nepoteší...

Podvozok + brzdy: nemám výhrady, podvozok je skôr tvrdší

Karoséria - vyzerá to tak, že aj po 10 rokoch Fobky vyzerajú OK, takže asi dobrá...

Motor: 59kW, ale zas, neurazí, ani nepoteší...lepšie sa cíti skôr vo vyšších otáčkach (16V). V porovnaní s mojou 306kou menej pružný, ale živší...

Spotreba: hm, 60 km z D.Vesteníc do Žiaru n. Hronom 5,1 l/100km...klobúk dole...jazdá normálna, žiadne znásiľňovanie,a le ani dôchodca...pre porovnanie, krátka Fobia s motorom 1,4MPi 50kW spapkala pri rovnakom štýle jazdy 6,5l/100...
Obrázek

Pri jazdení po diaľnici diaľničným tempom okolo 7,5l/100 (ale to pri držaní okolo 140 km/h podľa tacho)
Obrázek

Cena ND - asi OK, neviem...1,4 MPi bude na tom asik lepšie...

Ostatné: celkom dobre svietia svetlá...a baví ma jazda s benzínovým motorom - omnoo viac, ako s Octou II 1,9 Tdi...jo, na tejto fobii hučalo nejaké ložisko - dosť výrazne...nejaké ložisko nápravy...

Počet najazdených km: dnes 300, ale v minulosti už nejaké tie tisícky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.2.11, 21:18
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Seat cordoba r.v. 2005, 1,2HTP
Obrázek

Seat cordoba r.v. 2005, 1,2HTP

Jazdne vlastnosti:
Je to podvozkovo fabia/polo. Ale na ceste to sedi subjektivne lepsie, zrejme kvoli lepsiemu rozlozeniu hnotnosti (ma to dlhu rit) a 195kam gumam.
Auto na dialnici plave prekvapivo malo. Brzdy su klasika na pocit, ako vacsina VW koncernu, take akurat. Riadenie je asi najlepsia cast, je velmi priame a rychle, celkom dobry feedback. Prevodovka vyborna, radenie vyborne ako byva u VW zvykom.

Motor
Otrasny :D s plnym autom je problem pohnut sa do kopca, ma velmi nekultivovany chod, vykon nepostacujuci, na volnobeh auto silno vibruje.

Prevodovka
Je velmi kratka, cim clovek ziskava dojem ze auto je rychle. Opak je pravdou. So stupajucimi otacka rychlost stupa velmi pomaly a na dialnici pri 130 su velmi vysoke.

Ineterier
dalo by sa povedat ze je ladeny sportovejsie. Sedadla maju vyssie bocne vedenie ako sesterske auta. inak priemer. kvalita spracovania skor lepsia

praktickost
kufor je obrovsky na takyto typ auta,zmestilo sa nam tam 2x tolko kameroveho vybavenia ako do Lexusu RX300, ktory ma tak dvojnasobnu hmotnost a je oproti cordobe obrovsky. Problem je ale klasicky ako u sedanov, a to ze je sice velky ale nemozno donho napchat vsetky tvary batoziny - ma maly otvor (neotvara sa zadne sklo). tiez cuvanie je velmi neprijemne.

celkovo:
auto je to dobre, ale urcite nie s tymto motorom :D kvalita ma tiez prekvapila, o seate som pocul vela staznosti na kvalitu, ale nase ma najazdene 220 tisic, z toho vela aj po rumunsku a aj ked su tlmice uz nic moc, v interieri nic nerachoti, nic nie je rozbite, pokazene.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.2.11, 16:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Skúsenosti s rôznymi modelmi áut...
já se rád svezu v jakémkoliv autě, jsou hezkí stroje a umí valit i překvapit, mám na ně, ale,

jsem ale asi vidlák, felda mi stačí je to můj mazel , manželka i dcera jsou náročnější, :wink: miloš


11.2.11, 16:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz