Autor |
Zpráva |
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Natural 95 či special 91
Jaký je rozdíl mezi zěmito benzíny? Co mám do 120 ls čepovat? Bylo mi řečeno, že když jezdím na N95, tak bych tam měl dávat nějaké přísady. Co vy na to? Díky za rady
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
24.3.07, 16:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
do 120ls by měl bejt super96
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.3.07, 16:33 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Sadra17 píše: do 120ls by měl bejt super96
Super 96? Co to je?
Na většině pump mají N95, N95, Special 91 a někde občas Natural 91. Jde mi o to, který z těchto tam má být
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
24.3.07, 16:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Dave_Pv píše: Sadra17 píše: do 120ls by měl bejt super96 Super 96? Co to je? Na většině pump mají N95, N95, Special 91 a někde občas Natural 91. Jde mi o to, který z těchto tam má být
super 96 už zrušily ty potřebuješ benzín s aditivama což je dneska jenom special ale ten má malý oktanový číslo
takže používej natural a to aditivum tam přidávej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.3.07, 16:40 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Sadra17 píše: Dave_Pv píše: Sadra17 píše: do 120ls by měl bejt super96 Super 96? Co to je? Na většině pump mají N95, N95, Special 91 a někde občas Natural 91. Jde mi o to, který z těchto tam má být super 96 už zrušily ty potřebuješ benzín s aditivama což je dneska jenom special ale ten má malý oktanový číslo takže používej natural a to aditivum tam přidávej
Aditivum má být jaký a kolik stojí? Jinak díky za rady
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
24.3.07, 16:43 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
v cechah mate este 91? u nas to zrusili pred pol rokom lebo to stalo tolko isto ako 95
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.3.07, 16:44 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
ja myslel ze do LS se tankuje Natural 95 ...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
24.3.07, 16:48 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Re: Natural 95 či special 91
Dave_Pv píše: Jaký je rozdíl mezi zěmito benzíny? Co mám do 120 ls čepovat? Bylo mi řečeno, že když jezdím na N95, tak bych tam měl dávat nějaké přísady. Co vy na to? Díky za rady
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
24.3.07, 16:57 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
24.3.07, 18:13 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
To aditivum stoji asi 10 penazi do 20 litrov a predavaju ho na pumpach, ja som svoje kupil na OMV. Nepredstavuje to problem a davat ho tam je urcite lacnejsie nez opravovat motor, ci uz kvoli skodam sposobenym absenciou aditiva alebo malooktanovym benzinom.
|
24.3.07, 19:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Aditivum není potřeba, můžeš jezdit na čistej naturál. Nevim na co kdo v tej mej bejvalej jezdil před tím ale já jsem najezdil na natural 70 tisíc a stávající majitel už najel 60 tisíc taky na čistej natural a jezdí to v poho jen se mění olej a jednou rozvody, i svíčky vydržej dýl.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.3.07, 23:13 |
|
|
Dave_Pv
Příspěvky: 167 Bydliště: Prostějov
|
Kristensen píše: Aditivum není potřeba, můžeš jezdit na čistej naturál. Nevim na co kdo v tej mej bejvalej jezdil před tím ale já jsem najezdil na natural 70 tisíc a stávající majitel už najel 60 tisíc taky na čistej natural a jezdí to v poho jen se mění olej a jednou rozvody, i svíčky vydržej dýl.
To jsem chtěl slyšet Netroufnu si sice říct, kolik najedu, ale bude to dost. Pravidelně jezdím cestu Prostějov-Ostrava. To jest 250 km jen za tuto cestu za týden + ježdění po Ostravě a po Pv-čku.
Známý mě právě varoval, že tam ta aditiva musím dávat, jinak se mi vydřou sedla ventilů.
Takže jsem chytl obavu. Nerad bych někde zůstal po cestě. To by byl průser
_________________ ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK = Už není-totálka , ale né mou vinou
|
25.3.07, 01:12 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jo super to by benzínek jak na to 136 jezdily
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
25.3.07, 06:45 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
S těma sedlama bych to nepodceňoval. Radši tam to aditivum dej, jinak se ti můžou vyklepat, že nebudeš stíhat štelovat ventily. Nám taky u jednoho auta sedla jakž takž drží (asi 170tkm na LPG) a u druhého auta vyjely ventily ven, že po 15tkm je hlava na odpis - když se jezdí, tak musím dělat ventily jednou za dva až tři týdny..
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.3.07, 09:45 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Aditivum u litinové hlavy při naturalu rozhodně přidávat, ventily se do sedel pěkně zaklepou a hlava se pak může prohodit oknem, záleží na motoru, konkrétně moje na natural95 + aditivum jelo tak měsíc, pak sem musel měnit svíčky, byly na odpis, ale na jiným autě to jezdilo bez problémů, chce to zkoušet, ale rozhodně bych to aditivum lil, zaklepání se neprojeví hned, takže to můžeš podcenit.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
25.3.07, 10:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|