Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Rallye Monte Carlo 1977
V zimě roku 1977 se na slavné Rallye Monte Carlo objevily tři krásky. 49,54,44. To nejsou jejich míry, ale startovní čísla. Byly to tovární stotřicítky a vedly si víc než dobře - první a druhé místo ve třídě do 1300ccm a 12. a 15. absolutně je velkým úspěchem (třetí vůz bohužel pro poruchu motoru nedokončil). Víc historii popisovat nebudu, to není třeba. Potřeboval bych ale malinko poradit, pomoci. Někteří lidé zde na tomto fóru mají možná doma stará čísla Světa Motorů. Předpokládám, že tenkrát se o tom psalo, já bych potřeboval vědět, na jakých pneumatikách tenkrát tovární tým startoval, možná to tam někde bude napsáno. Na vozech jsou reklamy společnosti Barum, avšak na modelu, který stavím, jsou na pneumatikách nápisy Michelin. Myslím, že jsem někde četl že použili Barumky, ale nemůžu to najít. Pokud ano, nápisy Michelin nesmí být na gumách vidět (naštěstí jsou jen na jednom z boků pneumatiky). Prosím, podívejte se někdo, jestli to nenajdete. Díky
|
6.10.07, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
6.10.07, 23:38 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
abych jen nekecal o něčem, na co se nemůžete podívat, dávám sem odkaz, dneska jsem to nafotil a dal na web : http://modelforum.upce.cz/forum/viewtopic.php?t=15986 , můžete se podívat, pokud chcete
|
7.10.07, 15:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Žjova
Respect Vítku..
Tohle dostat za ukol sestvait ja tak to snad behem hodiny vzteky rozslapu.. Jake je to meritko?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.10.07, 17:42 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
taky sem videl a smekam pred tebou...je to dokonala prace az to bude hotove tak to pak taky nezapomen hodit sem....rad se podivam i na jine dila ktere jsi uz dokoncil...tohle me vzdycky bralo ale nemam nervy na to stavit to
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
7.10.07, 18:22 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Klobouk dolů.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
7.10.07, 19:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ta roztomila LR vlecka to je husty Snad tam mas kvalitni silentbloky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.10.07, 19:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Tak to je bomba, kdy se do toho pustíš v měřítku 1:1?
|
7.10.07, 20:55 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Matthes píše: Ta roztomila LR vlecka to je husty Snad tam mas kvalitni silentbloky pozor toto není LR vlečka, takhle přesně ji měla jenom a pouze stotřicítka, vlastně tam se používali dva mírně odlišné typy ramen, tohle už je novější, ale to staré se lišilo jen drobnostmi. LR má sice principiálně stejnou, ale mnohem masivnější. až najdu fotku, ukážu
|
7.10.07, 21:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vít Široký píše: Matthes píše: Ta roztomila LR vlecka to je husty Snad tam mas kvalitni silentbloky pozor toto není LR vlečka, takhle přesně ji měla jenom a pouze stotřicítka, vlastně tam se používali dva mírně odlišné typy ramen, tohle už je novější, ale to staré se lišilo jen drobnostmi. LR má sice principiálně stejnou, ale mnohem masivnější. až najdu fotku, ukážu
Aha, ja videl ze je to jedno rameno misto dvou tak sem myslel na LR
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.10.07, 21:02 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
fatal píše: Tak to je bomba, kdy se do toho pustíš v měřítku 1:1? jen co vydělám po brigádách dost peněz a seženu na to papíry. Ještě předtím chci ale obyčejnou (fuj to slovo se k tomu autu ale vůbec nehodí) stodesítku, to je dostupnější, byť to taky není sláva a proto jsem začal v reálu jezdit s favoritem. Na erko mi ještě chybí cca 230 tisíc korun, na eresu přibližně 700 tisíc korun. Až budou, budou i auta, snad v té době bude ještě v prodeji benzín.
|
7.10.07, 21:03 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
7.10.07, 21:05 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Který Rko stojí čtvrt mega jako ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
7.10.07, 21:05 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
LR rameno :
RS rameno starší typ :
[/img]
Naposledy upravil Vít dne 7.10.07, 21:28, celkově upraveno 1
|
7.10.07, 21:06 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Ono stavět auto u mě znamená vyrobit nový kus. Znám pár lidí, kteří se tomu věnují, celková investice se pak pohybuje takhle vysoko. Ono takové erko, to je potřeba nejdřív sehnat. Prvních cca 40 litrů. Na 100% nebude zdravé, a i když vypadá slušně, nemá cenu s ním něco dělat a nejsitotou, jeslti mě za půl roku nevykvete. Klempíř ho musí do detailu pečlivě vyvařit, teďka ty plechy na to nejsou zadarmo, navíc takovýhle auto nemůže dělat kdejakek blbec, to musí dělat člověk, kterej to umí a zná, stráví s tím kupu času a udělá to výborně, tomu se musí zaplatit a ne zrovna málo. To je dalších pár desítek tisícovek. Musí se to bezvadně nastříkat, předtím nachystat, to je kolik dní práce, nachystat se to dá doma, ale barva se musí udělat v lakovně, aby v tom nebyl bordel. To dáš zase prachy lakýrníkovi, dalších dvacet, když to dobře půjde. Máme holou káru a sto litrů je za námi. takový erko musí taky jet, je potřeba, aby v tom šlapalo něco lepšího, původní motor se musí překopat , přinejmenším perfektní GO, postaví senový motor a to už nikomu normálnímu nedá a nechá do toho postavit něco ostřejšího. Najdi si, kolik stojí závodní věci do motoru, dáš 60 tisíc jen za materiál. To taky nemůže stavět jen tak někdo, musí to dělat někdo kdo to opravdu umí a ten to zadarmo neudělá. Všechno další potřebuje repas, pečlivě a bez úspor za repliky, vše pokud možno originál. A to jsou pěkný ceny. Dál si zkus sehnat třeba ty chromovaný lišty kolem oken, nový se nevyrábí, kdo má neprodá nebo velmi draho a přitom bývají zničené korozí. Takhle si jeden pán koupil jednu tuto lištu za 1500 a byl rád, že ji má. A zkus sehnat perfektní vnitřek, nedoplatíš se. Teď jsem na něco určitě zapomněl, ale prachy v tom jsou hrozný. Stavět to na oko, aby to vypadalo a přitom bych věděl, že to není perfektní nechci, to by mě nebavilo. U eres je to ješě horší, protože jich nebylo v celku ani 100 kusů, továrních 38 a něco málo v rámci svazarmu, takže největší průser jsou papíry. No a na erkových je to o ničem. Dále z čeho to udělat? Hodně jich jezdí na spodku z rapida, ale tak to nemá být... Motor, to je taky oříšek, našlapat do toho něco asi není tak nemožné, ale aby tam byla správná hlava to už malinko problém je, protože se v podstatě nedá sehnat. Pak jsou tady další problémy stejné jako u erka, koroze, lak apod, navíc se přidává problém co s tím? Dnes už tomu vyjímku nikdo neudělí a tak s tím musíš jezdit po cestě na černo, nebo sehnat doklady s vyjímkou a to je snad ještě horší, no a sehnat hliníkový dveře, střechu a čelo dnes už dá se říct nelze.
Naposledy upravil Vít dne 7.10.07, 21:28, celkově upraveno 1
|
7.10.07, 21:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|