Radio na 4 ohmy, repraky na 2
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
a kde si dostal tých R1-Rtotal
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.10.10, 18:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: a kde si dostal tých R1-Rtotal
to je odpor toho bocneho rezistora, je to spravne len to je vzorec pre 2 odpory, nie pre 2 + 1
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.10.10, 18:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: michalkatka píše: a kde si dostal tých R1-Rtotal to je odpor toho bocneho rezistora, je to spravne len to je vzorec pre 2 odpory, nie pre 2 + 1
no neviem, odpory v sérii sa sčítavajú... vzorec je tak ako som ti napísal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.10.10, 18:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
je to spravne, vyjadri si z toho tvojho R1 alebo R2, 3 roky som to studoval, nieco sa nalepilo neboj akurat je to pre 2 odpory ako som pisal)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
15.10.10, 18:37 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Napada ma dalsia moznost...
nemal by si zaujem o ten Alpine zosik co mam v stodole? parametre si uz moc nepamatam ale da sa zapojit 4/3/2 a tusim to bol 4x45W sinus, cena 50e
Nejako si to neviem vymysliet tak aby som nemusel kupovat dalsi zosik pre basak... tak len lezi na policke.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.10.10, 19:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
deekay píše: je to spravne, vyjadri si z toho tvojho R1 alebo R2, 3 roky som to studoval, nieco sa nalepilo neboj akurat je to pre 2 odpory ako som pisal)
nechce sa mi to odvádzať, viem že odpory v sérii tvoria jeden odpor ktorý sa sčítava a paralelne je to podľa vzorca čo som dal...
k výsledku by sme sa dopracovali k rovnakému...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
16.10.10, 18:45 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
kwiko: co to je za alpine? vies mi presne typ pozriet?
popripade ten moj sal by si nechcel?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.10.10, 18:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
A všechny ty vaše úvahy jsou úplně blbě, protože zátež je komplexní, HA! Takže zapomeňte na něco jako R=R1+R2 a hezky si to všechno rozepište na Z=R+jX a můžete začít počítat, hodně štěstí.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.10.10, 19:43 |
|
|
Bedas
Příspěvky: 7
|
Nevim co řešíte, já normálně jedu repro 4ohm s autorádiem 8 ohm, stačí dát pozor na regulátor hlasitosti...
popř se dá ubastit chránicí člen, kterej od určitýho výkonu vypne přívod k repru
|
16.10.10, 20:42 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Význam a funkce takového členu by mě opravdu zajímala....
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.10.10, 21:06 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Tam da pojistku
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.10.10, 21:07 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Žárovka je lepší, funguje jako kompresor dynamiky od určitého příkonu měniče.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.10.10, 21:16 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18288
|
Jsem zvědav kolik stran ještě zaplníte, než si tam deekay dá konečně normální repráky.
|
17.10.10, 00:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
deekay píše: to ano, tipujem ze velky ma 4 tak ale potom sa mi to sakra nezdá, žeby celá sústava mala 2 Ohm...a keď je to iba výškačmi (čo si stále neviem predstaviť), tak si kúp iné výšky a bude dobre...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.10.10, 08:15 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Když se spokojíš s vlastnostmi toho původního zesilovače (nezdá se mi, že budou horší než v autorádiu) a oželíš absenci plynulé regulace hlasitosti, proč na vstup toho zesilovače nedáš jen odporový dělič nastavený tak, aby zesilovač hrál naplno až při nastavení hodnoty 40 na autorádiu?
Jinak k těm výhybkám - pokud je v bedýnce jen jeden reprák 2 ohm, je možné k němu dát do serie odpor 2 Ohm patřičně výkonově dimenzovaný (výkon klesne na polovinu). Pokud je tam více repráků 2 ohm a jsou připojeny přes pasívní výhybky, je to problém, protože vložený odpor 2 ohm změní dělící frekvence ve výhybce a vlastnosti reprobedny se změní.
Je několik řešení - použít trafo (velmi obtížně sehnatelné a vyrobitelné), upravit autorádio (jeho maximální hlasitost) tak, aby nemohlo dojít k proudovému přetížení jeho výstupu (za cenu zmenšení výkonu) nebo opravdu vyměnit repráky.
|
17.10.10, 09:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|