Radio na 4 ohmy, repraky na 2
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ešte poznámka - ak sa vie uspokojiť s kvalitou cez ten zosilovač, tak už môže rovno dať aj iné repro a tamtie predať...
No nič, ako píše Fatal...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.10.10, 14:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
breta1 píše: Když se spokojíš s vlastnostmi toho původního zesilovače (nezdá se mi, že budou horší než v autorádiu) a oželíš absenci plynulé regulace hlasitosti, proč na vstup toho zesilovače nedáš jen odporový dělič nastavený tak, aby zesilovač hrál naplno až při nastavení hodnoty 40 na autorádiu? Jinak k těm výhybkám - pokud je v bedýnce jen jeden reprák 2 ohm, je možné k němu dát do serie odpor 2 Ohm patřičně výkonově dimenzovaný (výkon klesne na polovinu). Pokud je tam více repráků 2 ohm a jsou připojeny přes pasívní výhybky, je to problém, protože vložený odpor 2 ohm změní dělící frekvence ve výhybce a vlastnosti reprobedny se změní. Je několik řešení - použít trafo (velmi obtížně sehnatelné a vyrobitelné), upravit autorádio (jeho maximální hlasitost) tak, aby nemohlo dojít k proudovému přetížení jeho výstupu (za cenu zmenšení výkonu) nebo opravdu vyměnit repráky.
odpor tam dat nemozem (medzi zosik a radio) pretoze je tam len vysokourovnovy vstup... ak by som mal nizko tak tu nemam co riesit...
repraky sa menit nebudu a hotovo
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.10.10, 14:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18288
|
breta1 píše: ...pokud je v bedýnce jen jeden reprák 2 ohm, je možné k němu dát do serie odpor 2 Ohm patřičně výkonově dimenzovaný...
Většina lidí se snaží omezit byť jen miliohmy na káblech, desetiny ohmů na výhybkách, no a deekay tam určitě nadšeně napere hned dva ohmy...
|
17.10.10, 16:25 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
deekay:
Vysvětli mi prosím, proč bys nemohl mezi výstup z rádia a vysokoúrovňový vstup zesilovače dát jednoduchý odporový dělič ze dvou miniaturních odporů, to bych opravdu rád věděl.
|
17.10.10, 18:13 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Lebo to bude hrat trocha bezfarebne...
Zosik kuknem ked pojdem do Cunat.
Kvalita reprodukcie je od istej urovne dost aj vecou nazoru...(najma v dnesnej procesorovej dobe!)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
17.10.10, 19:32 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
kwiko:
Zkus prosím zdůvodnit svoje tvrzení "Lebo to bude hrat trocha bezfarebne".
Jak může odporový dělič na lineárním vstupu zesilovače ovlivnit přenosovou charakteristiku zesilovače?
Bude to hrát stejně, jako bez odporového děliče, akorát to upraví maximální hlasitost.
|
17.10.10, 20:17 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ale pri 50W by ten odpor musel mat korespondujuci vykon a to je uz riadny rezistor,
dalej nesmie byt vynity lebo prida do obvodu induktanciu
co stoji taky rezistor? ak by to nebolo drahe tak by som tomu dal sancu
edit: taketo nieco? http://www.gme.cz/cz/rr-w20-0-1r-p114-176.html
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.10.10, 20:34 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Znovu říkám, že ti stačí dva miniaturní odpory na výkon půl Wattu a je nesmysl uvažovat nad nějakou indukčností odporu v akustickém pásmu.
|
17.10.10, 20:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to nesmieš rátať na hudobný výkon...
tak max 2W, ale skôr by stačilo aj tých 0,5W...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.10.10, 20:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ale to tvoje nový rádio má přece linkový výstupy, tak v čem je problém?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.10.10, 21:01 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
zosik nema linkovy vstup, len vysokourovnovy
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.10.10, 21:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak tam dej dělič, tywe, z linkovýho výstupu nepotřebuješ výkonový odpory.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.10.10, 21:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nepojde to z linkoveho vystupu! co ste natvrdli boha?
ZOSILNOVAC NEMA LINKOVY VSTUP!
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.10.10, 21:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18288
|
No a proto to bude hrát trocha bezfarebne.
|
17.10.10, 21:21 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
deekay píše: nepojde to z linkoveho vystupu! co ste natvrdli boha? ZOSILNOVAC NEMA LINKOVY VSTUP!
Nevím, kdo je natvrdlý. Vždyť je to úplně jedno, jestli má tvúj zesilovač linkový vstup nebo vysokoúrovňový. Oboje jsou lineární vstupy a když máš dostatečnou úroveň výstupního signálu (a to máš z výstupu pro repro až až), stačí signál odporovým děličem zmenšit do toho vysokoúrovńového vstupu. V čem vidíš pořád problém? A co máte pořád s tím slůvkem bezfarebně?
|
17.10.10, 21:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|