|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Zapojení rádia ve fáčku
Poradí někdo? S elektrikou nemam žádný zkušenosti. Je tam iso konektor, ale auto sem koupil bez rádia. Dal sem tam blaupunk starej na kazety, ale nezapne se spolu s otočenym klíčkem, musim ručně vypínat i zapínat. Když sem tam dal kenwooda novýho na cd tak ten se pro změnu vůbec nezapnul i když v autě v kterym byl předtim ten blaupunkt to hraje úplně normálně. Nevíte kde by mohla bejt chyba náhodou? Asi sem toho moc nenapsal, ale nerozumim tomu Crying or Very sad
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
27.2.08, 08:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Zapojení rádia ve fáčku
Ritchma píše: Poradí někdo? S elektrikou nemam žádný zkušenosti. Je tam iso konektor, ale auto sem koupil bez rádia. Dal sem tam blaupunk starej na kazety, ale nezapne se spolu s otočenym klíčkem, musim ručně vypínat i zapínat. Když sem tam dal kenwooda novýho na cd tak ten se pro změnu vůbec nezapnul i když v autě v kterym byl předtim ten blaupunkt to hraje úplně normálně. Nevíte kde by mohla bejt chyba náhodou? Asi sem toho moc nenapsal, ale nerozumim tomu Crying or Very sad
To ze se nezapne spolu s klickem to znamena ze se i nevypne po vypnuti motoru co. Muzes drat napajeni predelat na svorku 15 a bude ti to hrat az zapnes zapalovani. No a to druhe radio - nema treba jen spalenou pojistku??
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
27.2.08, 15:02 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
To druhé rádio funguje v druhym autě, ale ve fáčku ne. Prostě ho vyndám, dám do fáčka a nejede, vrátim do saxa a funguje. Ten kabel zkusim, uvidíme jestli se mi to podaří
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
27.2.08, 17:33 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
jenom zapojil jsi oba + poly, mě tohle dělal pioneer
jestli to nepotřebuješ na klíček stačej oba + z baterky
jinak novější auta maj na spínačce acc, což favo nemá, konektor s 15 myslím
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.2.08, 20:09 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Kruci vy tady na mě zkoušíte nějaký kódy, já sem v tomhle úplně totálně mimo, já se vyznám v odlišnejch věcech. Na ty + póly se podívám, ale ten zbytek nechápu
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
28.2.08, 22:01 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Koukni sem - http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=323 Zapoj si konektory A4 a A7 na stale + od baterky. konektor A8 dej nekam na kostru. Doporuduji dat jeste mezi baterku a konektory A4, A7 pojistku. Pak ti bude hrat radio i bez zapnuteho zapalovani a muzes si ho zapinat ci vypinat rucne kdy chces Staci tak??
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
28.2.08, 22:38 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
To je lepší, až se vrátí auto ze servisu tak se na to podívám. Díky
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
29.2.08, 09:41 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Jestli budeš oba napajecí konektory zapojovat přímo na baterku, tak si radši dej k A7( Ten co má být správně k zapalování) vypínač. Nestane se ti pak, že ti vypnutý radio sežere baterku Jinak Ritchmo jak jsi spokojenej s VTS? Klidně napiš SZ.
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
2.3.08, 20:59 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
4.3.08, 18:04 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Ritchma píše: Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku
To asi ani nebude pri jinem zapojeni
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
5.3.08, 20:24 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Ritchma píše: Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku Může se vypínat až na vytažení klíčku ven ze zapalování - alespoň ve Fábii to tak dělá.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
6.3.08, 14:59 |
|
|
Autogen
Příspěvky: 74 Bydliště: Jindřichův Hradec
|
Ritchma píše: Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku
Tak si zkus skoušečkou jestli tam jde proud pořád, nebo jenom při zapnutým zapalování.
_________________ Škoda 105L-daily car
Škoda 120LS 1400-hobby car
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2425-kury-skoda-120ls
|
6.3.08, 16:10 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Možná už to tu někdo psal. Záleží na rádiu, jak má zapojené napájení, některá rádia mají vzadu navíc přepínač jak se mají chovat, některá rádia mají různé propojky a podobně. Obvykle se dává paměť (MEM) natvrdo na plus a napájení (POWER) na klíček. Ovšem co já vím, některá rádia se po připojení POWER prostě nezapnou. Mi se to řešit nechtělo, tak jsem zapojil MEM přes pojistku a POWER natvrdo (pojistka byla v rádiu) a hotovo, zapínal jsem to tlačítkem. Tady je další problém, některá rádia se neumí vypnout úplně, takže přes POWER vybíjejí baterku.
A jako bonus máme chaos od výrobců, kteří zapojují standardizované ISO konektory jinak, takže to pak v lepším případě jen nehraje...
Je už to dost nejasné?
|
6.3.08, 16:25 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tuner#2 píše: Ritchma píše: Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku Může se vypínat až na vytažení klíčku ven ze zapalování - alespoň ve Fábii to tak dělá. Na to ale musí bejt další poloha klíčku, respektive na to musí být kontakt na spínačce, kterej fávo nemá.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
6.3.08, 16:49 |
|
|
Tuner#2
Příspěvky: 2753 Bydliště: Rokycansko
|
Nepér píše: Tuner#2 píše: Ritchma píše: Takže druhý rádio funguje, zapojil se kabel od zapalování, nicméně asi divně, protože se stejně nezapíná a nevypíná společně s otočenim klíčku Může se vypínat až na vytažení klíčku ven ze zapalování - alespoň ve Fábii to tak dělá. Na to ale musí bejt další poloha klíčku, respektive na to musí být kontakt na spínačce, kterej fávo nemá. Já to nečetl celý, jen jsem juknul na poslední příspěvek a reagoval. Pokud je to ve Fávu, tak to funguje na otočení klíčku do pohotovostní polohy.
_________________ https://www.facebook.com/Tuner2carphotos https://www.instagram.com/tuner2carphotos/
|
6.3.08, 17:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|