Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 09:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další
 Karátek - Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Šemik píše:
Velice zajímavé. Šlo by napsat něco víc o typu el. motoru? Předpokládám, že to bude sériový motor, ale kolika pólový atd atd.. :)
Ještě by mě zajímalo na kolik vyjde "sada" akumulátorů a jakou vyžadují údržbu? A ještě jedna věc, nevím jestli jsem to pochopil správně, opravdu ta původní sada akumulátorů z výroby vydržela až do loňska? :shock:
Děkuji a blahopřeji k velmi zajímavému vozu :)


Opravdu nevím podrobnosti, ale zjistím. Jedná se o sériový stejnosměrný motor (ELIS PLZEŇ). V motoru jsou čtyři uhlíky.
Prakticky vydržela, protože předešlý majitel měl spíše zaparkováno v garáži a najeto jen 30 000 km a na STK mi potvrdili skvělý stav. Sice nechápali, ale líbilo se jim vozítko. :)

Dnešní akumulátory už žádnou údržbu nepotřebují naštěstí, budu dávat nezúdržbové trakce Trojan. Cena bude okolo 40 000 až 50 000. Ještě přesně nevím.Najede se cca 50 000 km.

Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Matthes píše:
Ale ta hlavice radici paky neni origo to si koupil na aukru :)


Přesně tak, většinou tam nakupuji nebo prodávám, dají se sehnat pěkné různé kousky. :D

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:17
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9436
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
ten kabel pod maskou je asi od nabijecky, to ho tam vozis porad nebo pod maskou je schovana nabijecka? a vicko nadrze to ma? nebo jak? a co puvodni nadrz co je misto ni? baterie?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


30.1.10, 23:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Šemik píše:
:lol: Ten ampérmetr je úžasnej :lol: Jak je to s praktickou využitelností auta, dá se to využívat jako běžný pick-up?


Dá se využívat jako normální pick-up, baterie jsou nad motorem 4 + 1 palubní 12V, za řidičem jsou další 4 a vzadu je 6 baterií, ale nejsou vidět, jsou schované pod deskou a také není omezený prostor v nákladním prostoru.

Obrázek

Tyhle jsou vzadu a centrální odplynování tam už nebude, nebude potřeba.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
K čemu to má nádobku chladící kapaliny?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.1.10, 23:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
21lucas píše:
ten kabel pod maskou je asi od nabijecky, to ho tam vozis porad nebo pod maskou je schovana nabijecka? a vicko nadrze to ma? nebo jak? a co puvodni nadrz co je misto ni? baterie?


Ano, je od nabíječky, ten kabel je součástí auta a je schovaný pod tím krytem, co je znak, dá se totiž odklopit, což vyfotím, protože u favorita taková možnost není. Pod krytem je zásuvka do které se pak kabel zastrčí (jako TV do zásuvky) a tím se spojí elektrický okruh a může se jet. Nabíječka je v kabině pod rádiem, viz foto.
Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty.

Obrázek

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
john simple píše:
jednoho funkčního elektromobila maji na VŠB TUO v Ostravě...


Ale to mají Tatru Beta... :wink: Se na ni dívám každý den.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


Naposledy upravil gokralik dne 30.1.10, 23:38, celkově upraveno 1



30.1.10, 23:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Šemik píše:
K čemu to má nádobku chladící kapaliny?


Vodu ohřívá nezávislé topení, asi cca 2 litry je okruh.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:38
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9436
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Karátek píše:
Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty.


no tak 40 litru nebo kolik ta nadrz ma musi vystacit celou zimu ne?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


30.1.10, 23:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
21lucas píše:
Karátek píše:
Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty.


no tak 40 litru nebo kolik ta nadrz ma musi vystacit celou zimu ne?


Technická data topení:
Vysoká teplota má 5000W
Nízká teplota má 1250W
Spotřeba 0.68L/h u vysoké a u nízké 0.17l/h. Dá se i topení ovládat ventilátorem a klapkou.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Tak mě napadlo co se mi stalo poprvé, což by také nikoho nenapadlo. Zaparkuji na velmi mírném kopečku, zařadím jedničku a odcházím, jen se tak ohlédnu na eutíčko a najednou čumím jak blázen, auto jede samo z malého kopečku. Pak mi to došlo, elektromotor nemá žádnou kompresi a vždy je potřeba zatahovat ručku a na to jsem nebyl vůbec zvyklý. Udělal jsem pokus, řadil jsem všechny rychlosti a bez problému jsem euto odtáhl zatlačením. :D

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 23:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Pamatuju, když s ním jezdil jeden chlápek do vedlejší obce. Když jsem ho viděl prvně, myslel jsem, že jede trolejbus. Moji 2 kolegové z práce na tomto autě pracovali.
Nedávno jsem našel doma prospekt
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/technick ... lectrocar/

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


30.1.10, 23:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Hele a není to škoda do takové raritky dávat černý interiér a nově lakovat? Takovej originál byť s nějakou tou patinou a drobným šrámem není taky vubec špatný. Spíš třeba LS vnitřek a lak pořádně rozleštit ..., nebylo by to lepší? :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


31.1.10, 00:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
MATTESS píše:
Pamatuju, když s ním jezdil jeden chlápek do vedlejší obce. Když jsem ho viděl prvně, myslel jsem, že jede trolejbus. Moji 2 kolegové z práce na tomto autě pracovali.
Nedávno jsem našel doma prospekt
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/technick ... lectrocar/


No nevím, spíše jako slabší trolejbus, není totiž skoro slyšet a hlavně chodci neslyšejí a skáčou pod kola, nepodívají se a jen poslouchají zvuky motoru a elektromobil neslyší.
A jak se jim líbilo? Na tom odkazu je zajímavá informace o tom osobním kousku za 3000 euro bez baterek, ale je jak nový a minimálně najeto. Nevím kde ted je.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


31.1.10, 00:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Trochu s tím vývojem zápasili. Jednou jeli z Plzně do Ejpovic a po výpadovce (Rokycanská - táhlý kopeček) už docházely baterie a ploužili se čtyřicítkou a modlili se, aby dojeli

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


31.1.10, 00:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 191 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz