Karátek - Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Šemik píše: Velice zajímavé. Šlo by napsat něco víc o typu el. motoru? Předpokládám, že to bude sériový motor, ale kolika pólový atd atd.. Ještě by mě zajímalo na kolik vyjde "sada" akumulátorů a jakou vyžadují údržbu? A ještě jedna věc, nevím jestli jsem to pochopil správně, opravdu ta původní sada akumulátorů z výroby vydržela až do loňska? Děkuji a blahopřeji k velmi zajímavému vozu
Opravdu nevím podrobnosti, ale zjistím. Jedná se o sériový stejnosměrný motor (ELIS PLZEŇ). V motoru jsou čtyři uhlíky.
Prakticky vydržela, protože předešlý majitel měl spíše zaparkováno v garáži a najeto jen 30 000 km a na STK mi potvrdili skvělý stav. Sice nechápali, ale líbilo se jim vozítko.
Dnešní akumulátory už žádnou údržbu nepotřebují naštěstí, budu dávat nezúdržbové trakce Trojan. Cena bude okolo 40 000 až 50 000. Ještě přesně nevím.Najede se cca 50 000 km.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Matthes píše: Ale ta hlavice radici paky neni origo to si koupil na aukru
Přesně tak, většinou tam nakupuji nebo prodávám, dají se sehnat pěkné různé kousky.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:17 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
ten kabel pod maskou je asi od nabijecky, to ho tam vozis porad nebo pod maskou je schovana nabijecka? a vicko nadrze to ma? nebo jak? a co puvodni nadrz co je misto ni? baterie?
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
30.1.10, 23:20 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Šemik píše: :lol: Ten ampérmetr je úžasnej Jak je to s praktickou využitelností auta, dá se to využívat jako běžný pick-up?
Dá se využívat jako normální pick-up, baterie jsou nad motorem 4 + 1 palubní 12V, za řidičem jsou další 4 a vzadu je 6 baterií, ale nejsou vidět, jsou schované pod deskou a také není omezený prostor v nákladním prostoru.
Tyhle jsou vzadu a centrální odplynování tam už nebude, nebude potřeba.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
K čemu to má nádobku chladící kapaliny?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.1.10, 23:30 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
21lucas píše: ten kabel pod maskou je asi od nabijecky, to ho tam vozis porad nebo pod maskou je schovana nabijecka? a vicko nadrze to ma? nebo jak? a co puvodni nadrz co je misto ni? baterie?
Ano, je od nabíječky, ten kabel je součástí auta a je schovaný pod tím krytem, co je znak, dá se totiž odklopit, což vyfotím, protože u favorita taková možnost není. Pod krytem je zásuvka do které se pak kabel zastrčí (jako TV do zásuvky) a tím se spojí elektrický okruh a může se jet. Nabíječka je v kabině pod rádiem, viz foto.
Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:36 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
john simple píše: jednoho funkčního elektromobila maji na VŠB TUO v Ostravě...
Ale to mají Tatru Beta... Se na ni dívám každý den.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
Naposledy upravil gokralik dne 30.1.10, 23:38, celkově upraveno 1
|
30.1.10, 23:36 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Šemik píše: K čemu to má nádobku chladící kapaliny?
Vodu ohřívá nezávislé topení, asi cca 2 litry je okruh.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:38 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9436 Bydliště: Kolín
|
Karátek píše: Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty.
no tak 40 litru nebo kolik ta nadrz ma musi vystacit celou zimu ne?
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
30.1.10, 23:40 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
21lucas píše: Karátek píše: Nádrž na benzín tam je stejná i s víčkem a i ukazuje stav nádrže jako v normální verzi, protože zásobuje nezávislé topení v zimě. To se spíná v kabině a má dva stupně teploty. no tak 40 litru nebo kolik ta nadrz ma musi vystacit celou zimu ne?
Technická data topení:
Vysoká teplota má 5000W
Nízká teplota má 1250W
Spotřeba 0.68L/h u vysoké a u nízké 0.17l/h. Dá se i topení ovládat ventilátorem a klapkou.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:49 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Tak mě napadlo co se mi stalo poprvé, což by také nikoho nenapadlo. Zaparkuji na velmi mírném kopečku, zařadím jedničku a odcházím, jen se tak ohlédnu na eutíčko a najednou čumím jak blázen, auto jede samo z malého kopečku. Pak mi to došlo, elektromotor nemá žádnou kompresi a vždy je potřeba zatahovat ručku a na to jsem nebyl vůbec zvyklý. Udělal jsem pokus, řadil jsem všechny rychlosti a bez problému jsem euto odtáhl zatlačením.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.1.10, 23:57 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Pamatuju, když s ním jezdil jeden chlápek do vedlejší obce. Když jsem ho viděl prvně, myslel jsem, že jede trolejbus. Moji 2 kolegové z práce na tomto autě pracovali.
Nedávno jsem našel doma prospekt
http://skoda-virt.cz/cz/clanky/technick ... lectrocar/
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
30.1.10, 23:57 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Hele a není to škoda do takové raritky dávat černý interiér a nově lakovat? Takovej originál byť s nějakou tou patinou a drobným šrámem není taky vubec špatný. Spíš třeba LS vnitřek a lak pořádně rozleštit ..., nebylo by to lepší?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
31.1.10, 00:00 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
No nevím, spíše jako slabší trolejbus, není totiž skoro slyšet a hlavně chodci neslyšejí a skáčou pod kola, nepodívají se a jen poslouchají zvuky motoru a elektromobil neslyší.
A jak se jim líbilo? Na tom odkazu je zajímavá informace o tom osobním kousku za 3000 euro bez baterek, ale je jak nový a minimálně najeto. Nevím kde ted je.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.1.10, 00:06 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Trochu s tím vývojem zápasili. Jednou jeli z Plzně do Ejpovic a po výpadovce (Rokycanská - táhlý kopeček) už docházely baterie a ploužili se čtyřicítkou a modlili se, aby dojeli
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
31.1.10, 00:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|