gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Autor |
Zpráva |
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Najlepšie je to zamáznuť hustou vazelínou a pak to vydrží večne.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
14.2.14, 04:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
a neměla by tam bejt gumička jako je cedle na baroskopu ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.14, 09:39 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Nie,sú tam len "naostro" fastony v plastových koncovkách.Alebo je tu ešte jedna možnosť prerobiť to na čidlo z feldy s vodotesným konektorom.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
14.2.14, 09:45 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
No, možná připájím k tomu starému čidlu faston a bude "do zásoby". A nebo platit co tři roky 60 kč? Hoši co je lepší? Budu dávat snižovat a kontrolovat těsnost hlavy. Přitom bych rád ventilový rozvod vyčistil od karbonu. Je lepší to rozebrat, vyčistit, vyměnit gufera, složit a dát snížit a nebo naopak nechat snížit, zkontrolovat a pak rozebrat?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.2.14, 19:55 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12491
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Najskor znizit a otlakovat, potom sa s tym paprat dalej ked mas istotu ze je OK.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.2.14, 20:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
nejdřív bych jí vyčistil, většina firem jí chce čistou nebo chce příplatek a pak to nechal celý udělat u nich
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.2.14, 20:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
OK by měla být. Prý ten motor jezdil normálně (najeto údajně 122 tkm, tak aby ne). Teď ať napíše ještě někdo třetí. Ať to rozsekne.
Čistá by měla být kvůli otlakování? Jak se to vůbec provádí? Páč při snižování to jenom hodí na frézku, tam by nečistoty vadit neměly ne?
A snížení o milimetr by mohlo být OK, co myslíte? Písty 136. KP by měl být 10,8.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.2.14, 20:53 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Ide o to,aký stôl,frézku resp. prípravky na upínanie má.Mne nieje potrebné dávať dole ani "klaviatúru",niekto to chce úplne čisté a holé.Tak či tak to vyčistiť bude treba,tie hliníkové spony sa dokážu dostať a nalepiť takmer všade.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
26.2.14, 11:05 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
odvez to sem www.rho.czSnížení rovnání 300, čištění 150 (a sám ji tak nevyčistíš) tlakování 200. Ventily brousíš sám?
_________________ Ex^2-Škoda 120 Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl. (__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo
|
26.2.14, 18:43 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Ventily bude třeba brousit, pokud bude tlakovka OK?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.2.14, 20:19 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10230 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
tak tlaková zkouška se podle mě dělá co se týče vodních kanálů v hlavě, zda není prasklá. Těsnost ventilových sedel je jiná operace... tu ostatně můžeš ozkoušet doma před odstrojením hlavy a na základě tvojí zkoušky rozhodnout zda ji chceš nějak řešit...otázka je taky opotřebení vodítek...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.2.14, 20:23 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11886 Bydliště: Český Těšín
|
Aha. Hoši, možná teď vypadám jako nějaký tydýt, ale úprav či oprav motoru nejsem moc znalý. Doteď ten parchant šlape jak má, tak jsem se o to nezajímal. Těsnost zjistím tak, že něco naleju do spalováků a budu čumět, jestli neubylo? Co tam mám nalít?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.2.14, 20:40 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Do spalováku naleješ benzín ideálně až po okraj a stopuješ za jak dlouho proteče dopryč kolem ventilů..ideálně by tam měl vydržet přes noc, ale jak vydží aspoň hodinku je to použitelné..pokud nevydrží ani 20minut tak je to velice špatné
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
26.2.14, 21:05 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10230 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
přesně tak, polož si hlavu vzhůru nohama (pokud možno přesně vodorovně) a zalej spalováky benzínem. Sleduj, zda z kanálů vytéká benzín, nebo je sucho/ za jak dlouho začne vytékat. My brali jako směrodatné, že do 30 min se neobjevil výtok z žádného kanálu > sedla jsou OK. Kdo byl velkej perfekcionista, čekal hodinu. Pokud se ukázalo, že to teče, nechalo se to do druhýho dne, jestli ve spalováku něco zbude, nebo ne. Pokud nezbylo, musí se to zabrousit. Pokud to valí opravdu hodně, musí se sedla i přefrézovat/vyměnit - to už nech na rozhodnutí hlavaře, záleží, jak moc je to podpálený a jestli se to už někdy dělalo. Obecně je lepší, pokud chceš řešit sedla u hlavaře, sundat třeba jenom klaviaturu a nechat přesnou ventily s pružinama na místě - ať si diagnostiku udělá hlavař. Nemá cenu zde mluvit o tom, že to musí být opravdu člověk co ví co dělá... Kachnis měl kdysi na webu referenci na někoho dobrýho snad i ze severní moravy, možná bys to mohl zkusit dohledat...
Jedna perlička - jednou byla na stole hlava, ze spalováku stoprocentně ubýval benzín, ale netekl z žádnýho kanálu... pak jsme zjistili, že na ponku se dělá loužička. Světe div se, teklo to přes svíčku, normálně prasklý izolátor. Přitom motor jel celkem normálně...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.2.14, 21:12 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12491
|
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
A ked nechces davat hlavu opacne tak ju staci dat kanalmi navrch, a kazdy naliat. Ked sa zacne robit mapa okolo ventilu tak vies ze netesni.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
26.2.14, 21:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|