gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Právě že čím je tlustší, tím je na větší zátěž. Původně je např. na 10W a ty tam dáš na 2W, tak si to spočítej. A myslíš že je to tím odporem? Já měl ve fáčku chvíli altík z naší feliny, Magneton 70A a nic jsem neřešil a fungoval jak má. Dokonce trošičku lépe než ten 55A. Podle mě bude chyba někde jinde.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.1.14, 15:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No i u obyč Fa přístrojovky bez odporu se musí trochu prošlápnout plyn, aby se altík nabudil. S odporem ne. O víkendu to tam šoupnu tak uvidíme.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.1.14, 22:29 |
|
|
jansjans
Příspěvky: 590 Bydliště: Praha
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Před více než 2,5 lety jsem zapojil ke kontrolce paralelně odpor 82 ohm / 2 W a zatím všechno v pořádku, kontrolka zhasne ihned po nastartování, ne až po prošlápnutí pedálu jako dřív. Více v tomhle tématu viewtopic.php?f=9&t=19123
_________________ Volvo 940 B230FB aut. '91 dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG
|
9.1.14, 10:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Kdysi jsem to pokládal za favorití vychytávku, motor hned po nastartování nemusel živit alternátor...
|
9.1.14, 10:46 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Zato chudák baterka musela po náročném startu živit ještě zapalování.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.1.14, 11:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Ten odpor se dával už od začátku 93 roku, tedy po faceliftu a tudíž nástupu nového černého interiéru. Možná už ho měly i poslední modely 92, to nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.1.14, 15:46 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Nedávalo se to hned..já měl 6/93 a nebyl..kamarád měl nevím co za měsíc ale ve VIN bylo R tzn model 94 a taky ho dodělával..
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
9.1.14, 19:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Aha, já mám 94, odpor tam je. Tatík měl kdysy fávo 92, nějak konec roku, jedno z posledních 92, odpor tam nebyl. Strejda měl fávo nějak půlka roku 93 a už tam odpor byl. Tak nevím. Možná i záleželo na výbavě, ale to pochybuji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.1.14, 20:48 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Dávalo se to jenom na ty poslední kusy. Varoku, ve tvojem Fávu by mělo být naprosto vše, co se kdy do Fáčka montovalo, takže ty jsi ve výhodě.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
9.1.14, 22:46 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Mám sice zvláštní edici, ale není tam úplně maximum. To se prý dávalo do Solitaire ale Forman, nebo i některé Silvery, ty myslím i krátké. Polovinu z toho ale už odešlo, tak to nahradila klasika. Třeba volant, řadící páka v kůži. Loupala se ve vlhku, tak jsem to vyměnil za klasiku. Centrál s alarmem na DO origo taky, teď tam mám Jablotron.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.1.14, 18:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To se mi nezdá. Forman Solitaire má orpoti Favoritu Solitaire jen hagusy. Jinak by mělo být vše stejné.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
10.1.14, 22:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Aha, tak to potom nevím. Já měl origo jen volant, řadičku a ručku v kůži. Střešní okno, páčku na otevírání 5. dveří u řidiče, zamykací příhradku u souseda, centrál s alarmen na DO, lepší sedačky, černý strop a to je asi všechno. Původně tam byly asi ještě ALU kola, ty už při mé koupi nebyly na voze. Na jednom Silveru jsem viděl i origo přední okna v elektrice, Apri CD. To já nemám. Jo a ještě ten dvojbarevný panel mezi zadními světly, ale ten už byl hodně polámaný, někdo do mě asi ťuknul a celý mi ho polámal.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.1.14, 13:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Origo okna v elektrice neexistovaly. To se dodělávalo. A Apri se taky z fabriky nikdy nedávalo. A ještě jsi nenapsal výškově stavitelné pásy, stropní hodiny a středový panel. To tam máš podle mě taky. A zpožďovač vnitřního osvětlení to má taky? To cos napsal + já dopsal byla maximální výbava. Více věcí tam ani nehledej. wiki píše Vozy Solitaire byly pravděpodobně nejlépe vybavenou akční edicí a nejlépe vybavenýmy vozy typové řady Favorit vůbec. Vycházely z výbavy GLX. Byly lakovány speciální tmavou červenofialovou metalízou, kterou nebylo možné si připlatit k žádnému jinému vozu. Ozdobný nápis Solitaire nebyl umístěn na bocích, ale byl na pátých dveřích nad nápisem Forman. V nabídce byl pouze s motorem o výkonu 50 kW a navíc měl i výkonnější akumulátor 55 Ah. Vůz měl speciální litá kola s uzamykatelnými šrouby, tónovaná okna (včetně tónovaného pruhu na čelním okně), střešní okno, mlhovky, ostřikovače světlometů, střešní nosiče, stříšku na pátých dveřích, centrální zamykání, alarm, výškové nastavování bezpečnostních pásů, tmavou ozdobnou koncovku výfuku, kouřové zadní světlomety, autorádio Blaupunkt Montreux se šesti reproduktory, velurové potahy, čalounění dveří ladící s potahy sedadel z černé látky s tmavě červeným nádechem, otevírání kufru od místa řidiče, středovou konzoli, kožený volant, koženou hlavici řadicí páky s manžetou a kožené madlo ruční brzdy. Celkem bylo vyrobeno 2 800 vozů, jejichž cena byla 299 556 Kč.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
11.1.14, 17:45 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
ja mel interier asi z Black line a ten drzak kde byvaji vypinace na okna vypadal jak original vylisovany. kdyby se to dodelavalo tak by to bylo vypilovane jen tak ledabile ne ?
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
11.1.14, 18:03 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
ony ty okna nedělala Škoda, ale dovozci či nějaká firma, takže to bylo na profi úrovní, jinak by to Helmut nekoupil
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
11.1.14, 18:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|