Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.9.24, 00:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Další
 gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Aha, tak na spoustu věcí jsem zapomněl. Bral jsem to spíše už jako klasiku, jako např. ty střešní hodiny. Radio tam mám VW Beta, ale na oknech je nálepka Blaupunkt, tak tam to tebou popisované možná bylo. Kouřové zadní světla tam mám, jedno naprasklé, musím sehnat jiné. Stříška 5. dveří a křídlo sport 94 taky bylo. Stříšku vrátím, jestli se mi povede nalepit. Křídlo asi prodám, jestli ho někdo bude chtít, mám v plánu jiné. Středový panel mám, asi ten co býval ve starších modelech felicií. Ostřikovače předních světel taky jsou, ale momentálně nefunkční. Odešlo to relátko s elektronikou. No prostě jsi to doplnil.
Proto jsem psal, že lidé napodobují zvláštní edice, co se vyráběli ke konci výroby, ale to je každého věc. Máš po částečné GO i s lakem, umíš si s tím pohrát, tak proč ne. :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.1.14, 18:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak rezistor je tam. Místo 2000 otáček, které altík potřeboval k nabuzení teď stačí otáček cca 1200. Se mi tak nějak zdá, že u mojeho Fáčka stačí ještě méně, tak 1000. Ale pokrok to je. Možná je to tím 70 A altíkem.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.1.14, 15:37
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Jak jsem psal, máš něco špatně jiného. Ty staré typy fáček neměly ten odpor, proto se to muselo trošku přišlápnout po naskočení motoru. Ale pokud dobře funguje automatický sytič, který studený motor stejně točí kolem 2000ot./min., tak to nemusíš ani přišlápnout. Já už mám sice BMM, ale na pár měsíců jsem měl altík z naši bývalé feldy, Magneton 70A a normálně se nabudil už po naskočení motoru a to nejde do vyšších otáček. Při studeném motoru asi 1200ot./min. Normálně jsem nastartoval, motor naskočil a kontrolka hned zhasla. Ty altíky nemají rozdíl v tomhle, jen v tom, že ta 70ka dá větší proud. Jakou máš řemenici na altíku?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.1.14, 18:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 590
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
>gokralik

Není to jenom dáno rozdílem (mám na mysli přesností) měření otáčkoměru?

_________________
Volvo 940 B230FB aut. '91
dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG


13.1.14, 18:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No kdovíjak přesné asi nebudou, ale podle zvuku by to tak odpovídalo. I pocitově prostě kontrolka dobíjení zhasne u Miloše později než u Fanouše. Ale jak říkám, buď to je rozdílem v alternátorech, nějakým odporem ve vedení nebo prostě tím, že ty rezistory nejsou stejné a ten originální prostě funguje lépe.

Varok: Řemenice je samozřejmě ta menší.

Já to neuvádím jako problém, který chci řešit. Už jsem ho vyřešil tím odporem, to mi stačí. :) Altík dobíjí slušně, baterku jsem dobíjel za ty dva roky jenom jednou a to kvůli tomu, že jsem nechal 4 dny nezabouchnutý kufr a svítilo v něm světýlko.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.1.14, 20:33
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Aha, se omlouvám, tohle je karbec nebo BMM? Jestli ještě karbec, tak tam asi bude ještě klíňák, že? Já už mám ten drážkovaný a řemenice bude možná ještě o kapánek menší než pro klíňák, nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.1.14, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Je to karbec, takže klíňák. :) Jo, plochý řemen měl ještě menší řemenici.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


14.1.14, 18:22
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
No, opticky se mi zdá, že je ještě kapánek menší, ale neměřil jsem to. To by potom vysvětlovalo to rychlé zhasínání kontrolky dobíjení při volnoběhu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.1.14, 19:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Je to bez diskuze o mnoho lepší.



A protože teď miloš jezdí jak o život, zimáky, co byly vepředu (Barum Polaris 2) mají z 5,7 mm naměřených při přezouvání 9.11.2013 a po ujetí cca 4500 km nyní 4,6 mm. A to ještě nepřišel ani první sníh. :D Objednal jsem Pirelli Winter 160 Snowcontrol. Škoda, že nemají předepsaný rychlostní index T (190 km/h), ale Q (160 km/h). Jelikož nehrozí, že by Miloš překonával tuto rychlost, nebude to snad ničemu vadit. V testu ADACu dopadly tyto pneumatiky výborně, perfektně byla hodnocena jejich životnost, což při současném nájezdu uvítám (doufám, že vydrží víc jak dvě zimy). Zbylé dvě pneumatiky na Milošovi jsou Pneu Vraníky, které se ještě stále drží nad 6 mm (z 6,7 mm při přezouvání). Ty po dojetí Barumek půjdou dopředu a na příští zimu dokoupím další dvě Pirellky.

A ještě jsem stáhl trochu šroub bohatosti směsi LPG. Spotřeba spadla z 11-12 na 9 litrů.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


24.1.14, 12:35
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27223
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
jsou to super gumy :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


24.1.14, 13:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6808
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Spotřeba spadla z 11-12 na 9 litrů.


to bych taky potřeboval :mrgreen:


27.1.14, 06:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Gumy na autě. Dopředu jsem hodil ty Vraníky, co byly vzadu, mají ještě 6,7 mm (což je stejně jako při přezouvání, ty gumy snad neubývají...). Polarisky, co byly vepředu už měly jen něco málo nad 4 mm. Na jaře půjdou znovu na auto.

Ale taky mě dnes Miloš nasral. Jednak v jednom z těch Vraníků je zapíchnutý vrut. Když jsem se ho snažil vyšroubovat, začalo to syčet, takže je to zkrz. Taky ta guma měla 1,3 Atm, takže budu muset navštívit pneuservis ještě jednou. Druhá věc je ta, že se jaksi pokazil zámek PZ dveří. Nejdou otevřít. Motorek centrálu bzučí, když otevírám vnitřní klikou, jde slyšet u zámku jakési pohyby, ale vnější klika je úplně mrtvá a zamykací kolíček natvrdo v otevřené pozici. Tak budu muset ten tapec asi říznout no... Co jiného zbývá. Ještě že mám náhradní.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.1.14, 21:14
Profil

Příspěvky: 14762
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
A nemáš tam ulomený jenom ten plastový kloub na konci toho kovového táhla od vnější kliky?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.1.14, 16:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
O víkendu na to mrknu. Plastový kloub asi ne, ten je jen u vnější kliky. Mě dveře zůstávají zamknuté. Ale divné je, že motorek centrálu normálně zavrčí jak má. Doufám, že se v něm něco nesjelo. Mladá tak s tím jezdí už přes týden a uráčila se mi to říct až včera. Předtím si myslela, že ty dveře jenom přimrzly.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


30.1.14, 18:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11873
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak nasrat. Ty Vraníky jsou peklo. Asi mají měkké bočnice protože při rychlostech nad 100 km/h auto šíleně plave. Tak šly zase zpátky dozadu, kde se tolik neprojevují. Vepředu tedy Pirellky.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


31.1.14, 22:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz