Aha, tak na spoustu věcí jsem zapomněl. Bral jsem to spíše už jako klasiku, jako např. ty střešní hodiny. Radio tam mám VW Beta, ale na oknech je nálepka Blaupunkt, tak tam to tebou popisované možná bylo. Kouřové zadní světla tam mám, jedno naprasklé, musím sehnat jiné. Stříška 5. dveří a křídlo sport 94 taky bylo. Stříšku vrátím, jestli se mi povede nalepit. Křídlo asi prodám, jestli ho někdo bude chtít, mám v plánu jiné. Středový panel mám, asi ten co býval ve starších modelech felicií. Ostřikovače předních světel taky jsou, ale momentálně nefunkční. Odešlo to relátko s elektronikou. No prostě jsi to doplnil. Proto jsem psal, že lidé napodobují zvláštní edice, co se vyráběli ke konci výroby, ale to je každého věc. Máš po částečné GO i s lakem, umíš si s tím pohrát, tak proč ne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
11.1.14, 18:32
Reklama
Reklama
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
Tak rezistor je tam. Místo 2000 otáček, které altík potřeboval k nabuzení teď stačí otáček cca 1200. Se mi tak nějak zdá, že u mojeho Fáčka stačí ještě méně, tak 1000. Ale pokrok to je. Možná je to tím 70 A altíkem.
Jak jsem psal, máš něco špatně jiného. Ty staré typy fáček neměly ten odpor, proto se to muselo trošku přišlápnout po naskočení motoru. Ale pokud dobře funguje automatický sytič, který studený motor stejně točí kolem 2000ot./min., tak to nemusíš ani přišlápnout. Já už mám sice BMM, ale na pár měsíců jsem měl altík z naši bývalé feldy, Magneton 70A a normálně se nabudil už po naskočení motoru a to nejde do vyšších otáček. Při studeném motoru asi 1200ot./min. Normálně jsem nastartoval, motor naskočil a kontrolka hned zhasla. Ty altíky nemají rozdíl v tomhle, jen v tom, že ta 70ka dá větší proud. Jakou máš řemenici na altíku?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
No kdovíjak přesné asi nebudou, ale podle zvuku by to tak odpovídalo. I pocitově prostě kontrolka dobíjení zhasne u Miloše později než u Fanouše. Ale jak říkám, buď to je rozdílem v alternátorech, nějakým odporem ve vedení nebo prostě tím, že ty rezistory nejsou stejné a ten originální prostě funguje lépe.
Varok: Řemenice je samozřejmě ta menší.
Já to neuvádím jako problém, který chci řešit. Už jsem ho vyřešil tím odporem, to mi stačí. Altík dobíjí slušně, baterku jsem dobíjel za ty dva roky jenom jednou a to kvůli tomu, že jsem nechal 4 dny nezabouchnutý kufr a svítilo v něm světýlko.
Aha, se omlouvám, tohle je karbec nebo BMM? Jestli ještě karbec, tak tam asi bude ještě klíňák, že? Já už mám ten drážkovaný a řemenice bude možná ještě o kapánek menší než pro klíňák, nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
14.1.14, 15:54
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
Je to karbec, takže klíňák. Jo, plochý řemen měl ještě menší řemenici.
No, opticky se mi zdá, že je ještě kapánek menší, ale neměřil jsem to. To by potom vysvětlovalo to rychlé zhasínání kontrolky dobíjení při volnoběhu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
14.1.14, 19:00
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
Je to bez diskuze o mnoho lepší.
A protože teď miloš jezdí jak o život, zimáky, co byly vepředu (Barum Polaris 2) mají z 5,7 mm naměřených při přezouvání 9.11.2013 a po ujetí cca 4500 km nyní 4,6 mm. A to ještě nepřišel ani první sníh. Objednal jsem Pirelli Winter 160 Snowcontrol. Škoda, že nemají předepsaný rychlostní index T (190 km/h), ale Q (160 km/h). Jelikož nehrozí, že by Miloš překonával tuto rychlost, nebude to snad ničemu vadit. V testu ADACu dopadly tyto pneumatiky výborně, perfektně byla hodnocena jejich životnost, což při současném nájezdu uvítám (doufám, že vydrží víc jak dvě zimy). Zbylé dvě pneumatiky na Milošovi jsou Pneu Vraníky, které se ještě stále drží nad 6 mm (z 6,7 mm při přezouvání). Ty po dojetí Barumek půjdou dopředu a na příští zimu dokoupím další dvě Pirellky.
A ještě jsem stáhl trochu šroub bohatosti směsi LPG. Spotřeba spadla z 11-12 na 9 litrů.
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
24.1.14, 13:22
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
Re:
gokralik píše:
Spotřeba spadla z 11-12 na 9 litrů.
to bych taky potřeboval
27.1.14, 06:48
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
Gumy na autě. Dopředu jsem hodil ty Vraníky, co byly vzadu, mají ještě 6,7 mm (což je stejně jako při přezouvání, ty gumy snad neubývají...). Polarisky, co byly vepředu už měly jen něco málo nad 4 mm. Na jaře půjdou znovu na auto.
Ale taky mě dnes Miloš nasral. Jednak v jednom z těch Vraníků je zapíchnutý vrut. Když jsem se ho snažil vyšroubovat, začalo to syčet, takže je to zkrz. Taky ta guma měla 1,3 Atm, takže budu muset navštívit pneuservis ještě jednou. Druhá věc je ta, že se jaksi pokazil zámek PZ dveří. Nejdou otevřít. Motorek centrálu bzučí, když otevírám vnitřní klikou, jde slyšet u zámku jakési pohyby, ale vnější klika je úplně mrtvá a zamykací kolíček natvrdo v otevřené pozici. Tak budu muset ten tapec asi říznout no... Co jiného zbývá. Ještě že mám náhradní.
A nemáš tam ulomený jenom ten plastový kloub na konci toho kovového táhla od vnější kliky?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
30.1.14, 16:44
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
O víkendu na to mrknu. Plastový kloub asi ne, ten je jen u vnější kliky. Mě dveře zůstávají zamknuté. Ale divné je, že motorek centrálu normálně zavrčí jak má. Doufám, že se v něm něco nesjelo. Mladá tak s tím jezdí už přes týden a uráčila se mi to říct až včera. Předtím si myslela, že ty dveře jenom přimrzly.
Tak nasrat. Ty Vraníky jsou peklo. Asi mají měkké bočnice protože při rychlostech nad 100 km/h auto šíleně plave. Tak šly zase zpátky dozadu, kde se tolik neprojevují. Vepředu tedy Pirellky.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru