Autor |
Zpráva |
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
URU - Š120L - beruška
základní info: byla koupena jako druhý auto k taťkovu Drakoušovi v roce 2002, v té době měla najeto 109000 km podle tacho, a následující 4 roky jezdila jenom na technickou (pokaždý prošla napoprvý ). Po dlouhý době se s ní začalo víc jezdit v listopadu 2006 (dostal jsem řidičák). V létě 2007 byla zahájena akce "hurá proti korozi" a byl vyměněnej levý práh, oba zadní lemy, a vyměneny oba přední blatníky. zároveň bylo zjištěno že kdysi asi byla bouraná na levej předek (malinko zkroucenej držák světla - narovnáno), podomácku nastříkáno (takže to vypadá dost strašně), seřídil se karbec podle ucha a autí nečenakě moc ožilo od tý doby se jezdí a jezdí a provádí se jenom základní údržba a nejsou žádný problémy trošku technickejch info: typ: ...... ..... ....Škoda 120L rok výroby: .. ..1987 výkon motoru: 38kw/5000 pár dnes již neaktuálních foto: maska je už jiná (dvoudílná), volant je vyměnen za rapiďáckej (pokus o pošití koženkou nevypadal špatně, ale nepovedly se mi udělat švy tak aby netlačily do rukou) ale tohle se nemění: přehled oprav/úprav: před 2005: přesunuta baterka k motoru, s použitim krytu z užovky za sedačkama tak vzniknul "tajný" úložný prostor a rovná plocha 2005: výměla L palubky za GL, komplet bílý blikny a zadní světla, přední maska s tahokovem 2006: kvůli STK vyměněny blikny a zadní světla za origo 2007: vyvářka 2008: vyměněna přední maska za origo jednodílnou (přestal se mi líbit tahokov), centrál na klíč z fava, namontovaný ipuři na dveře 2009: dvoudílná přední maska, odešlo počítání ujetejch km -> srdružený budíci (byly navíc, takže se jenom vyměnily), nekdy v budoucnu mam v plánu zase ty kulatý, ale v chromu 2010: v plánu: znova důkladně projít kastli a odstranit případnou korozi, namontovat 5q převodovku (sp. 4.22, ale zůstane se u kyvky), možná se nastěhuje pod kapodu i motor 1289ccm, a jestli bude dost peněz, tak novej celolak, a líbil by se mi černej tapecirung střechy realizováno: přestříkany přední blatníky a kapota červenym sprejem (začal vylejzat plnič), namontovýny tapecy z GLi (určený na nepoužití v GLi kvůli dírám pro repro a kvůli tomu že jsem sehnal lepší se stejnym vzorem), koženkové zadní plato ze Š130, přední maska s nápisem Š130, vzadu nápis Š130L, autozásuvka schovaná v popelníku v palubce... takže z původního plánu se nepovedlo realizovat nic... 2011: začíná zlobit převodovka, vypadává 3ka, začala se připravovat mokrá 5q 4.22... dosažený výkony: 0-100km/h: 16-17s Vmax: 167km/h z kopečka, po rovině přes 150km/h, v plnym obsazení 145km/h spotřeba: min: 5.8, max přes 10/100, dlouhodobě kolem 7.5L/100km stav km: 6.4.2008: 123444km ještě chybí najet 12 km... 13.3.2010: 132023km 31.12.2011: 141920km
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
Naposledy upravil URU dne 31.12.11, 10:25, celkově upraveno 7
|
6.5.08, 13:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
nechtěl bys ty fotky spíše hodit na ukazto nebo imageshack ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
6.5.08, 13:57 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
preco zvonku ma vyzerat zle? kvoli tomu jednemu buchnatu? ved to sa spravi, lak sa vylesti, listy sa ozivia a bude to tip top.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.5.08, 15:00 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
horší vzhled je kvůli dvěma barvám laku (levá strana + komplet předek vs. zbytek auta) a halvně nepasující prevý přední blatník made in poland... a koroze (pravej zadní lem, zadní kapota)...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
6.5.08, 15:38 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak mě napadá, jak poznam jestli je motor 120 origo nebo jestli je nějak upravený? ptam se proto že se mi nezdá že by měla 120 uject do kopce favoritu...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
6.5.08, 18:28 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
URU píše: tak mě napadá, jak poznam jestli je motor 120 origo nebo jestli je nějak upravený? ptam se proto že se mi nezdá že by měla 120 uject do kopce favoritu...
mozes sa ho spytat, alebo tiez mozes hladat na motore stopy po stylingu, hukat do nalevneho hrdla oleja... ale bez rozobrania a zmerania nic nezistis... maximalne tak C vahadla by si zistil, na to staci dat dole len viko ventilov.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.5.08, 18:30 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
kompresi změřim... ale jak změřit vačku nevim... jinak zdvih 72mm vrtání 72mm, na vahadla kouknu zejtra a rovnou zkountoluju i vůle na ventilech... jinak ten motor jde plynule od 1750 do 5500, žádné cukání, škubání nebo tak něco...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
6.5.08, 18:55 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
URU píše: kompresi změřim... ale jak změřit vačku nevim... jinak zdvih 72mm vrtání 72mm, na vahadla kouknu zejtra a rovnou zkountoluju i vůle na ventilech... jinak ten motor jde plynule od 1750 do 5500, žádné cukání, škubání nebo tak něco...
ako zmerat vacku, netusim ani ja. ak ide plynule, bud rad a nesahaj do toho, maximalne menit olej, vodu a kontrolovat, ci si to nevymiena navzajom telesne tekutiny.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.5.08, 20:12 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
nevypadá vůbec zle.... a má budíky, které mám rád, tyhle se mi líbí. Jen mě zaujal ten volant, takový se montoval ? Přiznávám se, že 120 a spol moc nastudované nemám, tak se ptám možná na blbost
|
6.5.08, 20:26 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Vít píše: nevypadá vůbec zle.... a má budíky, které mám rád, tyhle se mi líbí. Jen mě zaujal ten volant, takový se montoval ? Přiznávám se, že 120 a spol moc nastudované nemám, tak se ptám možná na blbost
byval v garde... je zaujimavy, ale mne sa moc nepaci.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.5.08, 20:26 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Vít píše: nevypadá vůbec zle.... a má budíky, které mám rád, tyhle se mi líbí. Jen mě zaujal ten volant, takový se montoval ? Přiznávám se, že 120 a spol moc nastudované nemám, tak se ptám možná na blbost
Volant z garde......
|
6.5.08, 20:27 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak tenhle volant jsem dostal od kámoše, ale byl popraskaný, tak jsem vzel koženku(chtěl jsem černou, ale našel jsem jen hnědou), jehlu, nit...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
7.5.08, 07:41 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
tak aktualí fotka ze zadní SPZ...
smí zase další 2 roky jezdit po tom tankodromu kterýmu se má řikat silnice
jinak volant z gardovky tam už nejni (nevydržela koženka ), kvaltpáka prodloužena na normální délku, takže řazení jde docela zlehka , nedávno rozebraný, vyčištěný, promazaný a znova poskládaný svisláky...
jo a namontovanej centrál
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
14.11.08, 18:58 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
takže dneska vyměněnej olej, a autí má najeto 125560km... jinak je skoro denně v provozu a dává zabrat haťapkám a favoritum
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.2.09, 15:19 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
dneska návrat ze softový akce v Rálsku (pátek-neděle)... při cestě tam nebyl zrovna problém při rychlosti 120km/h (na tuhle rychlost stačilo půl plynu ) začít zrychlovat a předject většinu aut... dokonce mě za celou cestu tam předjelo asi 20 aut, přičemž já jich předjel ještě víc (v autě 4 lidi + cca 80kg bagáže) větší část cesty na tahu Praha-Liberec probíhala v levym pruhu
ale při zpáteční cestě se stalo něco co mi zatim Rudá Raketa nikdy neudělala... při zastavení na benzínce načala vařit, a vyprskala celkem 4l vody ale vychladnuátí a dolití a rozjetí se zase zklidnila, a nevařila, takže se dalo doject až domu bez dalších neplánovanejch zastávek... a po zastavení doma znova to samý... takže přemejšlim co by mohlo bejt příčinou... sahara u toho nefunguje ani napamatuju (zprovoznim), a když je auto v pohybu tak se chladí OK... takže bych nejradši za tyhle problémy vinil termostat... a nebyl bych rád aby to bylo těsnění pod hlavou...
jo a strašně tomu chybí 5ka... a nějak se mi nechce tam dávat krátkej 5q, protože tenhle motor má dost síly aby zvládnul i 3.9ku
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
23.8.09, 17:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|