Ahoj všichni...tak Ondro nakonec jsem tam zůstal na kalbu do 2 do rána
pod stany Kožmína. Ale semozřejmě nic jsem z alka nemohl protože jsem jel hned dom.
..Jinak mám jen 4 fotky,protože jsem spíš hodil pokec hlavně s Ondoru a pak později s mechanikem od Patery,kamarád z učňáku,kterej mě vtáhl do jejich kalby.Hezky jsem si poklábosil s Muzikantem,Patočkou,Srnským...nachomejtl se i Láďa Křeček,kterej tam zašel hlavně za mistrem Srnským,kterej má mimochodem taky spolu s Muzikantem Česanu RS a prej 80procent je stále původní matroš
Srnský prej"No Láďa ke mě přišel a prej že se s tim nějak rvu v těch zatáčkách":D tak podobně mě to vylíčil o kobásy ...Jinak Patočka ve Feldě má motor od Abrechta za půl milošů
cca 214 koní na 1,6tce,což je dobrá porce výkonu,ale za ty prachy???by se dal zkonstuovat úplně jinej motor...
jinak prej chce litinu blok jak jsem zdělil Ondrovi ,prej je na něj zvyklej z Lady Samary
No a p.Muzikant mě zasvětil proč a za co toliko prachů....
103 oktan stojí 300,- když takovouhle raketu,pak vám jistě dojde proč to všecko tak či onak...přitom by to určitě v Litvínově udělaly za min.pětinovou cenu....Ale bussines je buzinec
a v závodění obzvlášť,každej si prej hraje na motoráře a pak stejně skončí u Albrechta nebo někoho kdo si nechá pořádně zaplaťit...což je asi možná pravidlem,ale taky standardem,kterej někdo časem přerazí v lepší stroj a nezřídka se to stává
Hlavně v okolí Boleslavi
http://ph-hp.rajce.net/Edda-Benecko_2009 ten první je Patočka s tou 1,6tkou a to Subaru je Patery převrtaný cca na 2.3l s výkonem něco málo přes 500 koní za cenu cca 2,5milošů celý auto, ta Alpinka mě dostala no a Škodovky samozřejmě nejvíc,ale ty jsem zakecal
Taky tam nebyl Bořke a jeho 200RS..Od Ondry ten Milan ten má moc fajnou tu 120tku S a moc dobře jede
byla na bedně
celkově mohu soudit,že ta Muzikantova jede jak z praku,ale vyhráva Srnskýho ml. LRa...Benecko tedy po sobotním finále...