Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 4.12.24, 09:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Topení z Feldy do Fáva 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek Topení z Feldy do Fáva
Ahoj, snažim se vyměnit topení v Red Dwarfovi za topení z Feldy a dumám nad jednou věcí- jak dostat dolů horní ofukovací trysky? Půjde to ven když v motoru jakoby zapáčím nahoru, aby se ty trysky "odlepily" od tělesa topení? Vyndavat kompletní palubku se mi fakt nechce.

Zřejmě je spíš otázka pro ty, kdo to už dělali.

Jsou tam nějaký další jobovky? Na co si mám dát ještě pozor?

Díky za odpovědi.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


23.1.10, 09:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Tak topení je vyměněný, jen jsem ho musel po montáži ještě jednou vyndat kvůli horním tryskám :roll: Je v nich totiž udělanej kříž a ten se musí trochu vyřezat, aby se mohla horní klapka otevřít. Jinak tam žádnej jinej zádrhel neni, topení tam sedne úplně perfektně. Dokonce se mi tam podařilo zpátky nacpat i vzpěru mezi tlumiče :lol: , která se zpočátku tvářila, že se tem nevejde. Díky tomu i trochu líp sedí těsnící guma na vstupu vzduchu do topení :wink:

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


23.1.10, 14:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Stačilo hledat krokodýle.

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2559

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


24.1.10, 21:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Nepér píše:


Hledal, ale blbě, jak tak koukám :oops:

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


24.1.10, 21:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, já to najdu rychle, když je to moje. Ale i kdybys hledal na googlu, najdeš minimálně jeden návod a nemusíš topení vyndavat podruhé kvůli tomu kusu plastu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.10, 08:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Stane se, ale aspoň to bylo trochu dobrodrůžo :wink: :lol: Hlavní je, že už to perfektně topí a líp reguluje teplej vzduch :)

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


25.1.10, 08:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, má to svoje mouchy.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


25.1.10, 09:22
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
no hlavne to netecie

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


25.1.10, 15:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
deekay píše:
no hlavne to netecie


Přesně tak :wink: Ale fakt se mi zdá, že to topí líp a malinko mi vadí, že to dokonale nesedí na díru v kapotě...

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


25.1.10, 22:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mě zase tekla voda dovnitř, když hodně pršelo.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.1.10, 00:00
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ked to nesedi, pomoze pridat tu rozpernu tyc medzi tlmice, vdaka nej mi to sadlo na dieru v kapote :)
s vodou som nemal problem zatial

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.1.10, 01:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak já už mám taky Feldí topení. S fíčkovým se to opravdu nedá srovnávat. Nechtěl jsem tomu věřit, ale je to tak. Topí to mnohem rychleji a o hodně více. Možná jsem už měl za...ý výměník u fáčko topení, ale i když jsem vyměnil termostat za nový a motor se lépe ohřívá, tak topení né a né pořádně topit. Tohle feldí začne topit už asi za polovinu času než to fáčkové a po prohřátí motoru jde úplně vařící vzduch. :P

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.2.10, 20:08
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek 
varok píše:
Tak já už mám taky Feldí topení. S fíčkovým se to opravdu nedá srovnávat. Nechtěl jsem tomu věřit, ale je to tak. Topí to mnohem rychleji a o hodně více. Možná jsem už měl za...ý výměník u fáčko topení, ale i když jsem vyměnil termostat za nový a motor se lépe ohřívá, tak topení né a né pořádně topit. Tohle feldí začne topit už asi za polovinu času než to fáčkové a po prohřátí motoru jde úplně vařící vzduch. :P


jj přesně tak, když jsem se pokoušel nedávno vycouvat z garáže a dojed do prujezdu tak než sem tam dojel tak už bylo v autě krásně teplo - né žebych to měl daleko je to tak z 15metru ale s letníma gumama to moc nechtělo jet přes sníh

stačí tak 2-3 minuty a je tam krásně teplo, možná je to i tím že to topení sem sehnal z felicie která jezdila ani né rok ...


7.2.10, 07:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Hlavně si správně zapojte tu zem, nebo vám bude ještě tepleji :evil:

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.2.10, 10:18
Profil ICQ

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nepér: Já jsem včera psal Novonovi, ale zatím i neodepsal. Nevím jak to ukostřit. Z motorku mi vede černý drát s červeným proužkem a hnědý. Na prvním konektoru pak pokračuje hnědý zůstává a černý pokračuje jako zelený. Ten jde do toho bílého konektoru na panelu s kolečkami. Z jiného pinu na tom samém konektoru pak jde červený na černý konektor s třemi piny, který je zapojený na původní konektor ve fáčku. Hnědý jde taky na ten černý konektor, kde je i ten červený. Pak tam je ještě tenký hnědý, který je napojený na ten hrubý hnědý. Ten hnědý hrubý je kostra? Motorek stačí přikostřit zvlášť a původní káblík odpojit, nebo mám dát kostru zvášť, ale původní nechat? Děkuji.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.2.10, 13:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz