|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Radiator - vymena - S120 -130 - co odpojit, nac si dat pozor
Autor |
Zpráva |
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Radiator - vymena - S120 -130 - co odpojit, nac si dat pozor
Dobrý den,
na co si dát pozor při demontáži radátoru u Š120-130?
Je nutno odpojit táhla klapek?
Jaký je osvědčený postup? Díky i za link.
Když už bude radiátor dole, jak lze ošetřit krom vyčištění ventilátor?
Děkuji za odpověď. V předcházejícím tématu byl ventil pouze jedna z příčin.
|
4.10.10, 04:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
A, takže radiátor kape?
Tohle by ti mohlo pomoci. A tu knihu si kup, pokud ji ještě nemáš. Vyřeší ti spoustu problémů.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
4.10.10, 10:37 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
DObrý den,
děkuji.
Khiny mám asi 4, ale v žádné jsem tohle schéma nenašel.
Aby jezdili i po roce 2000, Opravy a údržby Cedrych, Andrt, Když automobil trucuje
|
4.10.10, 11:34 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Jde o toto. Bible škodovkářů, nic lepšího neexistuje.
http://knihy.heureka.cz/udrzba-a-opravy ... -jaroslav/
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
4.10.10, 11:46 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Ak ti radiator malo kuri (topi ) treba ho vycistit jak znutra tak zvonku . zvonka postaci tlakova voda alebo tlakovy vzduch . znutra octova voda alebo HCl s vodou ( pozor kyselina je zierava tak ju tam nenehaj dlho ) tiahla klapiek nemusis odpojit vsetky myslim ze len tiahlo noznych klapiek . rada pre teba : pokial bude radiator plechovy vymen ho za hlinikovy ktory je vykonnejsi a hlavne nehnije .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.10.10, 19:30 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Dobrý den,
po větším snažení jsem i u nás sehnal vložku radiátoru. Vymontoval vyměnil, napustil a teď čekám, jestli poteče.
Jediné, krom toho, že celý molitan uvnitř byl nacucín kapalinou bylo, že trubka na kterou se nazazuje těsnící kroužek pod ventil měla oproti novému topení průměr o 4-5 desetin milimetru menší.
Původní radiátor je hodně zanesený, ale díravý se nezdá.
Nikdy jsem si nevšiml, že v dolní části plastového boxu je klapka s páčkou, vedoucí přes vrapovou trubku do tunelu. Ovládání pouze ručně pomocí páčky, bez táhel.
Slouží tato klapka pro pouštění vzduchu k zadním sedadlům?
Jak ji optimálně nastavit tak aby vše fungovalo? Doposud byla myslím zavřená.
Děkuji.
|
6.10.10, 05:32 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
jo, je to k zadnim sedadlum pres tunel. to ani otvirat nemusis, je to zbytecne
|
6.10.10, 06:33 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Zbytečné ? Vzadu to s otevřenou pěkně topí na nohy, v zimě hodně užitěčný
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
6.10.10, 08:01 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
to ti vytopi i tak zepredu. a pokud je fest hodne kosa, musis vytopit hlavně přední a boční skla od námrazy
|
6.10.10, 08:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|