Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Nestartuje Forman stříkačka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 4
Příspěvek Nestartuje Forman stříkačka
Ahoj,

mám problémy se startováním formana.Startuje na benzín a po překročení otáček automaticky přepne na lpg.
Při příchodu k autu nastartuje v pohodě,ale někam přijedu,chcípnu motor a když chci po chvíli někam jet tak už má problémy chytit na benzín.
třeba točí dlouho a po prošlápnutí plynu chytne,ale "dusí" se.Běží jakoby nepravidelně a i po přidání plynu se mu nechce moc do otáček.
Po chvíli se to srovná. Po přepnutí na plyn v pohodě.
Nemáte někdo představu čím to může bát?


22.2.10, 18:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
spotreba neni velka? videl by som to na jedno z cidiel teploty pripadne lambda sondu.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


22.2.10, 18:31
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 4
Příspěvek 
spotřeba je sice vysoká ale prý v mezích.Teď v zimě se to pohybuje kolem 11 litrů.
v létě to bylo kolem 10.5

nedávno nešel plyn tak jsem byl u plynaře (vyřešil to nový kabel k toroidu)
pak to "seřizoval" a druhý den večer mi to začalo chcípat při každém vyšlápnutí spojky.
Tak jsem mu volal že to blbne a druhý den tam zajel (vše samozřejmě už v pořádku).Takže s tím nic nedělal.
Dříve ten problém se startem byl hooodně občas.
Teď jsem "vykoumal" že to dělá když zastavím,nechám to vypnutý (jdu třeba nakoupit)a po příchodu a snaze nastartovat
to je hodně blbý.


22.2.10, 18:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No nevim kde jezdíš a jestli tu spotřebu myslíš na benzín nebo na LPG ale pokud necukáš každej den do práce max 2-3km a zpět a spotřebu bereš na benzín tak 11 je dost

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


22.2.10, 19:35
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
jo to se omlouvám že jsem neuvedl Jedná se samozřejmě o spotřebu LPG. Od práce se jezdí 25km tam a zpět. Většina je po dálnici. Takže je to celkem dost. NA benzín jen startuju a semtam se to necá projet jen na benzín.


22.2.10, 19:52
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
ahoj, dělá to plyn - jedeš li na lpg , zastavíš, vypneš tak ty zbytky plynného lpg v sání musíš při startování "vyhnat" (jelikož směs vzduch+benzín+lpg nehoří). Zkus těsne před vypnutím motoru přepnout na benál- a vše bude ok. Ostatně, když ráno startuješ, tak v pohodě žejo?? a to proto že se to odvětrá samo zatímco zaslouženě odpočíváš.....

A teď praktická rada : řešení je prosté, nemusíš před vypnutím přepínat na benál, stačí mít zvyk LEHCE přidat (Ťuknutí) a v těch otáčkách VYPNOUT zapalování - motor v doběhu dostatečně vyvětrá. A je to. Já ten zvyk mám už 14 let, a všichni mi nadávají když to dělám i u dieselu :( :)))))


23.2.10, 12:38
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
dodatek - tohle je typické pro podtlakové systémy BEZ solenoidu řízení směsi, který umí UPLNE zavřít hadici (typicky BRC s takovým válcovitým solenoidem s dvěma drátama - tak ten sice reguluje, ale zavřít upo neumí) Hodně moc problematiko značí že ti blbě hejbou membrány (zůstanou víc pootevřený) případně ti nedoskakuje elmag na reduktoru (hystereze)


23.2.10, 12:48
Profil

Příspěvky: 4
Příspěvek 
Tak děkuju, zkusím a uvidíme. Začnu to praktikovat a snad to bude v pořádku.
Naopadlo mě že by to mohlo být tohle,že to bude nějak souviset s plynem.

Díky


23.2.10, 19:21
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Aeronaute ty motor větráš a ochlazuješ u stříkačky popřípadě i obohacuješ pro lepší start u karburátoru,to je stará metoda která funguje u atmosférického motoru ale u turbomotoru to je docela velká chyba,protože v mžiku kdy přestane olej proudit do turba se turbo stále točí jako prase....Kdo nemaže nejede.Proto si lidi trhaj vlasy co to vyvádíš...pokud je to atmosféra tak tam to nevadí..

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


23.2.10, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.2.10, 20:03
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
nějak nechápu co s tím má společného turbo... ve favoritu... a kdo si trhá vlasy mi taky ušlo.. a vůbec, tady jde o LPG ...a k presentaci názoru, že turbo a jeho mazání trpí tím, že vypneš zapalování v DECELERACI při cca 1500 ot/m můžu dodat pouze toto - tlak oleje k turbu klesá s otáčkama motoru, teplota plynů (výfuk) klesá (bez paliva) a rychlost proudění těchto plynů jde k nule - tj avisované opotřebení turba by se tak jako tak nekonalo...

patrik-hp píše:
Aeronaute ty motor větráš a ochlazuješ u stříkačky popřípadě i obohacuješ pro lepší start u karburátoru,to je stará metoda která funguje u atmosférického motoru ale u turbomotoru to je docela velká chyba,protože v mžiku kdy přestane olej proudit do turba se turbo stále točí jako prase....Kdo nemaže nejede.Proto si lidi trhaj vlasy co to vyvádíš...pokud je to atmosféra tak tam to nevadí..


23.2.10, 21:20
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
Stříkačka , ne karbec ! jde tam čistej vzduch....
gokralik píše:
No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo.


23.2.10, 21:22
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Nestartuje Forman stříkačka
Nestartuje a nedrzi mi volnobech na plyn v lete a zime chcel by som poradit skoda favorti plyn mam BRC znacka splynovaca pripada mi to tak ze ako keby tam slo malo vzduchu ale neda sa mi nastavit volnobech vobec aj na karburatore stelujem vzduch a nic pri vyssich otackach to uz ide ale tiez zle ako keby na tri valce. na benzin to ide dobre.dakujem


21.12.10, 05:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re:
gokralik píše:
No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo.

táta to na 105power dělá už 25 let a motor šlape jak hodinky.
to máš to samé, jak v jinem katogorii nekdo radil vypinat motor při zapnutém sytiči, že to pak lepe nastartuji studene


21.12.10, 13:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz