Autor |
Zpráva |
Jackal
Příspěvky: 4
|
Nestartuje Forman stříkačka
Ahoj,
mám problémy se startováním formana.Startuje na benzín a po překročení otáček automaticky přepne na lpg.
Při příchodu k autu nastartuje v pohodě,ale někam přijedu,chcípnu motor a když chci po chvíli někam jet tak už má problémy chytit na benzín.
třeba točí dlouho a po prošlápnutí plynu chytne,ale "dusí" se.Běží jakoby nepravidelně a i po přidání plynu se mu nechce moc do otáček.
Po chvíli se to srovná. Po přepnutí na plyn v pohodě.
Nemáte někdo představu čím to může bát?
|
22.2.10, 18:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
spotreba neni velka? videl by som to na jedno z cidiel teploty pripadne lambda sondu.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.2.10, 18:31 |
|
|
Jackal
Příspěvky: 4
|
spotřeba je sice vysoká ale prý v mezích.Teď v zimě se to pohybuje kolem 11 litrů.
v létě to bylo kolem 10.5
nedávno nešel plyn tak jsem byl u plynaře (vyřešil to nový kabel k toroidu)
pak to "seřizoval" a druhý den večer mi to začalo chcípat při každém vyšlápnutí spojky.
Tak jsem mu volal že to blbne a druhý den tam zajel (vše samozřejmě už v pořádku).Takže s tím nic nedělal.
Dříve ten problém se startem byl hooodně občas.
Teď jsem "vykoumal" že to dělá když zastavím,nechám to vypnutý (jdu třeba nakoupit)a po příchodu a snaze nastartovat
to je hodně blbý.
|
22.2.10, 18:57 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No nevim kde jezdíš a jestli tu spotřebu myslíš na benzín nebo na LPG ale pokud necukáš každej den do práce max 2-3km a zpět a spotřebu bereš na benzín tak 11 je dost
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.2.10, 19:35 |
|
|
Jackal
Příspěvky: 4
|
jo to se omlouvám že jsem neuvedl Jedná se samozřejmě o spotřebu LPG. Od práce se jezdí 25km tam a zpět. Většina je po dálnici. Takže je to celkem dost. NA benzín jen startuju a semtam se to necá projet jen na benzín.
|
22.2.10, 19:52 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
ahoj, dělá to plyn - jedeš li na lpg , zastavíš, vypneš tak ty zbytky plynného lpg v sání musíš při startování "vyhnat" (jelikož směs vzduch+benzín+lpg nehoří). Zkus těsne před vypnutím motoru přepnout na benál- a vše bude ok. Ostatně, když ráno startuješ, tak v pohodě žejo?? a to proto že se to odvětrá samo zatímco zaslouženě odpočíváš.....
A teď praktická rada : řešení je prosté, nemusíš před vypnutím přepínat na benál, stačí mít zvyk LEHCE přidat (Ťuknutí) a v těch otáčkách VYPNOUT zapalování - motor v doběhu dostatečně vyvětrá. A je to. Já ten zvyk mám už 14 let, a všichni mi nadávají když to dělám i u dieselu ))))
|
23.2.10, 12:38 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
dodatek - tohle je typické pro podtlakové systémy BEZ solenoidu řízení směsi, který umí UPLNE zavřít hadici (typicky BRC s takovým válcovitým solenoidem s dvěma drátama - tak ten sice reguluje, ale zavřít upo neumí) Hodně moc problematiko značí že ti blbě hejbou membrány (zůstanou víc pootevřený) případně ti nedoskakuje elmag na reduktoru (hystereze)
|
23.2.10, 12:48 |
|
|
Jackal
Příspěvky: 4
|
Tak děkuju, zkusím a uvidíme. Začnu to praktikovat a snad to bude v pořádku.
Naopadlo mě že by to mohlo být tohle,že to bude nějak souviset s plynem.
Díky
|
23.2.10, 19:21 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Aeronaute ty motor větráš a ochlazuješ u stříkačky popřípadě i obohacuješ pro lepší start u karburátoru,to je stará metoda která funguje u atmosférického motoru ale u turbomotoru to je docela velká chyba,protože v mžiku kdy přestane olej proudit do turba se turbo stále točí jako prase....Kdo nemaže nejede.Proto si lidi trhaj vlasy co to vyvádíš...pokud je to atmosféra tak tam to nevadí..
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
23.2.10, 19:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
23.2.10, 20:03 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
nějak nechápu co s tím má společného turbo... ve favoritu... a kdo si trhá vlasy mi taky ušlo.. a vůbec, tady jde o LPG ...a k presentaci názoru, že turbo a jeho mazání trpí tím, že vypneš zapalování v DECELERACI při cca 1500 ot/m můžu dodat pouze toto - tlak oleje k turbu klesá s otáčkama motoru, teplota plynů (výfuk) klesá (bez paliva) a rychlost proudění těchto plynů jde k nule - tj avisované opotřebení turba by se tak jako tak nekonalo...
patrik-hp píše: Aeronaute ty motor větráš a ochlazuješ u stříkačky popřípadě i obohacuješ pro lepší start u karburátoru,to je stará metoda která funguje u atmosférického motoru ale u turbomotoru to je docela velká chyba,protože v mžiku kdy přestane olej proudit do turba se turbo stále točí jako prase....Kdo nemaže nejede.Proto si lidi trhaj vlasy co to vyvádíš...pokud je to atmosféra tak tam to nevadí..
|
23.2.10, 21:20 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Stříkačka , ne karbec ! jde tam čistej vzduch.... gokralik píše: No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo.
|
23.2.10, 21:22 |
|
|
wewerka2
Příspěvky: 1
|
Re: Nestartuje Forman stříkačka
Nestartuje a nedrzi mi volnobech na plyn v lete a zime chcel by som poradit skoda favorti plyn mam BRC znacka splynovaca pripada mi to tak ze ako keby tam slo malo vzduchu ale neda sa mi nastavit volnobech vobec aj na karburatore stelujem vzduch a nic pri vyssich otackach to uz ide ale tiez zle ako keby na tri valce. na benzin to ide dobre.dakujem
|
21.12.10, 05:44 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re:
gokralik píše: No ale to prošlápnutí plynu při chcípání neprospívá ani benzínovým motorům ne? Někde jsem četl, že tím se do válce dostane bohatší směs a více benzínu více ředí olej ve válci. Ale třeba to platí jen u motorek, když u nás se to dotočením motoru vyplaví samo. táta to na 105power dělá už 25 let a motor šlape jak hodinky. to máš to samé, jak v jinem katogorii nekdo radil vypinat motor při zapnutém sytiči, že to pak lepe nastartuji studene
|
21.12.10, 13:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|