Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 01:09



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Škoda Forman 136 GLXi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
zase sa potvrdilo to co som si myslel never papierom :D

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


8.4.12, 16:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
chcem sa este spytat splynovac by mal byt v akej polohe ? odkalovacia skrutka by mala byt pekne rovno dole a nie sikmo ? ..
predchadzajuci majitel aml splynovac nakrivo ...... tak som ho podla odkalovacej skrutky dal pekne do rovnej polohy aj bol nakloneny teraz je pekne rovno ....... ma nakrivo namontovany splynovac nejaky ucinok na spotrebu alebo funkcnost ?

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


10.4.12, 17:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
v podstate je to jedno, nemusí byť úplne 100% rovno, ale má svoju montážnu polohu aj vzhľadom na smer jazdy...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


10.4.12, 19:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
su nejake nakresi alebo nieco take ? chcel by som to vydiet :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


11.4.12, 06:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
michalkatka píše:
v podstate je to jedno, nemusí byť úplne 100% rovno, ale má svoju montážnu polohu aj vzhľadom na smer jazdy...

Je to tak, nemusí být uplně na stopro rovně, jen by neměl být vzhůru nohama :wink:
Kdysi se psávalo v montážních instrukcích, že se má nějak montovat s ohledem na směr jízdy, zdůvodněno to bývalo jakýmsi údajným nežádoucím setrvačným pohybem membrán a následnou nežádoucí změnou množství plynu vycházejícího z reduktoru.. No ale je to samozřejmě pitomost a směr jízdy nemá na montážní polohu reduktoru žádný vliv :D


11.4.12, 18:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já bych neřekl, že je to úplná pitomost. Když například dost řežu zatáčky a přitom vyšlápnu spojku, tak se buď zvyšuje nebo snižuje volnoběh (podle toho, kam točím volantem). Takže ty síly budou mít asi na membrány trochu vliv.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.4.12, 22:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
mam ho prichyteny o skrinu prevodovky v podstate na srube co ide cez skrinu prevodovky do bloku motora je to dobre upenvenie ?

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.4.12, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Já bych neřekl, že je to úplná pitomost. Když například dost řežu zatáčky a přitom vyšlápnu spojku, tak se buď zvyšuje nebo snižuje volnoběh (podle toho, kam točím volantem). Takže ty síly budou mít asi na membrány trochu vliv.

A mas jiny napad jak to do auta, ktere se za jizdy vselijak pohybuje, namontovat?;) Takze je opravdu uplne jedno, jak je reduktor namontovanej s ohledem na smer jizdy. :)


12.4.12, 12:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
JannyMi píše:
mam ho prichyteny o skrinu prevodovky v podstate na srube co ide cez skrinu prevodovky do bloku motora je to dobre upenvenie ?

To rozhodne neni dobre upevneni!! Protoze se motor a prevodovka pohybuji vuci karoserii.Reduktor musi byt na pevne casti auta-jinak hrozi ze se temi pohyby ulomi privodni trubka! Ta neni dimenzovana na cyklycke namahani! :shock:


12.4.12, 12:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Škoda Forman 136 GLXi
takze ten co to montoval asi nebol boh vie aky expert uvydim aku dlhu mam hadicku na privod plynu do splinovaca a ked tak ho upevnym o karoseriu

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.4.12, 15:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek Re: Re:
Sláávek píše:
A mas jiny napad jak to do auta, ktere se za jizdy vselijak pohybuje, namontovat?;) Takze je opravdu uplne jedno, jak je reduktor namontovanej s ohledem na smer jizdy. :)


Neříkám, že je to špatné umístění. Jen si myslím, že to není až tak úplně jedno. Důležité bude umístění reduktoru podélně ve směru jízdy. Od někoho jsem kdysi slyšel, že měl namontovaný reduktor kolmo na směr jízdy a při prudkém brždění motor chcípal.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.4.12, 16:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz