Lpg OK, na benzín se dusí po startu
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
k tomu dušení po startu tak to nejvíc dělá čerpadlo, nebo ucpaný filtr, nebo sítko pod čerpadlem,
bohužel nepomůže nic jen tlakoměr nasazený před karbec kde musí být pořád jedna atm a notes s vagem a hlavně sledovat teplotu paliva v bloku měřených hodnot , feldy mějí totiž dvě čidla jednu na budík a druhou do řj
a už jsem měl i tu novější feldu s jedním čidlem že hlásila do řj OK a na bbudík o 20 méně miloš
|
19.9.09, 19:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
gokralik píše: Lambdou to taky nebude. Děda vyměnil ji i všechna ostatní čidla na motoru a problém zůstal úplně stejný. Holt BMM asi neumí rozkousat LPG.
Nesmysl..! Měl jsem feldu BMM s LPG, řízený podtlak Lovtec Lambda Basic a fungovalo to perfektně..Kraličkův děda má na BMM místo řízeného podtlaku obyčejný podtlak určený pro karbec..Proto to nefachčí jak má..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
20.9.09, 01:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Já mám LPG ve fáčku jen chvíli, přibližně rok a dělá to od novosti. Studený motor prostě nejde hned přepnout na LPG, protože to po chvíli zdechne. Asi není zahřátá chl. kapalina, která vyhřívá směšovač. Po chvíli, třeba 500m a více už to jede na plyn v pohodě. S tím dušením na benzín při teplém motoru, jak jsem psal předtím, to není lambdou. Podle vagu ji mám ještě dobrou a dělá to pořád. Prostě když mám horký motor, někam odejdu a do deseti minut se vrátím, tak je hold problém. Takových situací se snažím vyhýbat. Prostě to nakopnu, motor má hodně malé otáčky, třeba 500/min. a dusí se. Tak ho nechám chvíli trápit na volnoběh, po chvíli se srovná, pokud nezdechne. Nebo mu přidám plyn. pedálem a přepne se na LPG. To už jede klidně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.9.09, 09:38 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
NOVON píše: Nesmysl..! Měl jsem feldu BMM s LPG, řízený podtlak Lovtec Lambda Basic a fungovalo to perfektně..Kraličkův děda má na BMM místo řízeného podtlaku obyčejný podtlak určený pro karbec..Proto to nefachčí jak má..
Děda kdysi měl řízený samozřejmě. Pak to začalo blbnout tak jak píšete. Vyměnil na motoru všechna čidla a nakonec mu pan mistr plynař (vůl) předělal systém na obyč podtlak jak píšeš a od té doby je to děs. Na těch dědových pár kilometrů ročně ho to vyjde ještě dráž než by jezdil na benzín. Nejhorší na tom je, že děda je takhle spokojený, ale já tohle nemůžu sledovat, jak trápí sebe i auto.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.9.09, 10:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Já mám LPG ve fáčku jen chvíli, přibližně rok a dělá to od novosti. Studený motor prostě nejde hned přepnout na LPG, protože to po chvíli zdechne. Asi není zahřátá chl. kapalina, která vyhřívá směšovač. Po chvíli, třeba 500m a více už to jede na plyn v pohodě. S tím dušením na benzín při teplém motoru, jak jsem psal předtím, to není lambdou. Podle vagu ji mám ještě dobrou a dělá to pořád. Prostě když mám horký motor, někam odejdu a do deseti minut se vrátím, tak je hold problém. Takových situací se snažím vyhýbat. Prostě to nakopnu, motor má hodně malé otáčky, třeba 500/min. a dusí se. Tak ho nechám chvíli trápit na volnoběh, po chvíli se srovná, pokud nezdechne. Nebo mu přidám plyn. pedálem a přepne se na LPG. To už jede klidně.
...máš to čiplý viď ...je tam rozdíl ve výkonu a jízdních vlastostech na LPG a BA?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.9.09, 10:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Ondráš83: To byla otázka na mě? Jestli ano, tak mám motor překopaný. I chipované to je. Ten rozdíl tam je mírný. Při normál jízdě, hlavně po městě a tak, to poznat moc není. Nejvíce se to projeví při větší zátěži, třeba plné auto nákupů a rodinka, nebo jízda do prudkého kopce. To je cítit o trošičku menší tah. Ale zase je plyn levnější, tak tomu více dávám. Spotřeba je u mne na plyn skoro stejná s benzínem, takže pohoda. A když chci s kámošema blbnout, tak to nechám na benzín, pak to lítá jak .....
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.9.09, 14:45 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Já tuhle věc řeším už tak dva roky. Vymýšlel jsem spoustu věcí a taky jsem si říkal, že nejspíš je problém ve střídání paliv, případně v smíchání obou paliv a velké bohatosti. Tak jsem zkusil jezdit dlouho na benzín a plyn vůbec nepoužívat. Je pravda, že se to po několika dnech zlepšilo, ale čas od času se to po startu stejně stane. Řešením je pak opravdu vyšlápnout spojku a počkat, až se to srovná. Pokud to ale dělá i po delším čase provozu na benzín, bylo by logické Milošovo vysvětlení s nedostatečným tlakem čerpadla, případne v bordelu někde kolem něj. Mě se totiž začíná poslední dobou stávat, že to při provozu na benzín občas udělá i za normální jízdy. Měřák na tlak paliva ale nemám a vyndavat čerpadlo a čistit sítka, to jsem nikdy nedělal. U Feldy je to asi pěkná pakárna ne?
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
20.9.09, 19:46 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
no je to pakárna a běžný člověk si stím neporadí, tam jde i o to že když jezdáš hodně na pyn a netankuješ jednouz do měsíce benál tak benál ti rožežere gumové těsnění víčka čerpadla na nádrži a ucpe kde co i sítko pod čerpadlem nebo zabetonuje i čerpadlo
to poznáš jak chytneš těsnění do ruku budeš jak prase i za ušima miloš
|
20.9.09, 20:55 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
slovacek.milos píše: no je to pakárna a běžný člověk si stím neporadí, tam jde i o to že když jezdáš hodně na pyn a netankuješ jednouz do měsíce benál tak benál ti rožežere gumové těsnění víčka čerpadla na nádrži a ucpe kde co i sítko pod čerpadlem nebo zabetonuje i čerpadlo to poznáš jak chytneš těsnění do ruku budeš jak prase i za ušima miloš
a může tamtudy týct benzín ven a pak po nádrži dolů?
ale zase to ucpaný nemám, protože mě na benzín jezdí v pohodě
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.9.09, 20:59 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
No a je možný, že by to takhle zlobilo jen tím že je ucpaná palivová cesta? Říkám si, že by to muselo dělat pořád a ne jen občas. Možná zkusím vyndat čerpadlo a najít nějaký ten filtr.
_________________ Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995
|
21.9.09, 11:02 |
|
|
valtr81
Příspěvky: 10
|
Ještě zpět k tomu mému cukaní. Může to souviset i s baterkou? Mam pocit, že mi polehounku odchází (dýl to startuje a po týdnu nejezdění to trvá ještě dýl). Navíc mi blikají světla (i palubovka) a to při nízkých otáčkách, tak i při jízdě. Ale dělá to tak různě nepravidelně.
Díky za info.
_________________ Felicie 1.3
r.v. 96, 50 kW, LPG
|
12.10.09, 22:52 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
na baterku bych to nesváděl, ale to co dělá tobě...nech si změřit altik
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.10.09, 23:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|