Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Lpg OK, na benzín se dusí po startu 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
k tomu dušení po startu tak to nejvíc dělá čerpadlo, nebo ucpaný filtr, nebo sítko pod čerpadlem,

bohužel nepomůže nic jen tlakoměr nasazený před karbec kde musí být pořád jedna atm a notes s vagem a hlavně sledovat teplotu paliva v bloku měřených hodnot , feldy mějí totiž dvě čidla jednu na budík a druhou do řj

a už jsem měl i tu novější feldu s jedním čidlem že hlásila do řj OK a na bbudík o 20 méně :wink: miloš


19.9.09, 19:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
gokralik píše:
Lambdou to taky nebude. Děda vyměnil ji i všechna ostatní čidla na motoru a problém zůstal úplně stejný. Holt BMM asi neumí rozkousat LPG. :)

Nesmysl..! Měl jsem feldu BMM s LPG, řízený podtlak Lovtec Lambda Basic a fungovalo to perfektně..Kraličkův děda má na BMM místo řízeného podtlaku obyčejný podtlak určený pro karbec..Proto to nefachčí jak má..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


20.9.09, 01:28
Profil

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já mám LPG ve fáčku jen chvíli, přibližně rok a dělá to od novosti. Studený motor prostě nejde hned přepnout na LPG, protože to po chvíli zdechne. Asi není zahřátá chl. kapalina, která vyhřívá směšovač. Po chvíli, třeba 500m a více už to jede na plyn v pohodě. S tím dušením na benzín při teplém motoru, jak jsem psal předtím, to není lambdou. Podle vagu ji mám ještě dobrou a dělá to pořád. Prostě když mám horký motor, někam odejdu a do deseti minut se vrátím, tak je hold problém. Takových situací se snažím vyhýbat. Prostě to nakopnu, motor má hodně malé otáčky, třeba 500/min. a dusí se. Tak ho nechám chvíli trápit na volnoběh, po chvíli se srovná, pokud nezdechne. Nebo mu přidám plyn. pedálem a přepne se na LPG. To už jede klidně.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.9.09, 09:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
NOVON píše:
Nesmysl..! Měl jsem feldu BMM s LPG, řízený podtlak Lovtec Lambda Basic a fungovalo to perfektně..Kraličkův děda má na BMM místo řízeného podtlaku obyčejný podtlak určený pro karbec..Proto to nefachčí jak má..;-)


Děda kdysi měl řízený samozřejmě. Pak to začalo blbnout tak jak píšete. Vyměnil na motoru všechna čidla a nakonec mu pan mistr plynař (vůl) předělal systém na obyč podtlak jak píšeš a od té doby je to děs. Na těch dědových pár kilometrů ročně ho to vyjde ještě dráž než by jezdil na benzín. :roll: Nejhorší na tom je, že děda je takhle spokojený, ale já tohle nemůžu sledovat, jak trápí sebe i auto.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


20.9.09, 10:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Já mám LPG ve fáčku jen chvíli, přibližně rok a dělá to od novosti. Studený motor prostě nejde hned přepnout na LPG, protože to po chvíli zdechne. Asi není zahřátá chl. kapalina, která vyhřívá směšovač. Po chvíli, třeba 500m a více už to jede na plyn v pohodě. S tím dušením na benzín při teplém motoru, jak jsem psal předtím, to není lambdou. Podle vagu ji mám ještě dobrou a dělá to pořád. Prostě když mám horký motor, někam odejdu a do deseti minut se vrátím, tak je hold problém. Takových situací se snažím vyhýbat. Prostě to nakopnu, motor má hodně malé otáčky, třeba 500/min. a dusí se. Tak ho nechám chvíli trápit na volnoběh, po chvíli se srovná, pokud nezdechne. Nebo mu přidám plyn. pedálem a přepne se na LPG. To už jede klidně.

...máš to čiplý viď :wink: ...je tam rozdíl ve výkonu a jízdních vlastostech na LPG a BA?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.09, 10:52
Profil ICQ

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ondráš83: To byla otázka na mě? Jestli ano, tak mám motor překopaný. I chipované to je. Ten rozdíl tam je mírný. Při normál jízdě, hlavně po městě a tak, to poznat moc není. Nejvíce se to projeví při větší zátěži, třeba plné auto nákupů a rodinka, nebo jízda do prudkého kopce. To je cítit o trošičku menší tah. Ale zase je plyn levnější, tak tomu více dávám. Spotřeba je u mne na plyn skoro stejná s benzínem, takže pohoda. A když chci s kámošema blbnout, tak to nechám na benzín, pak to lítá jak ..... :?:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.9.09, 14:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Já tuhle věc řeším už tak dva roky. Vymýšlel jsem spoustu věcí a taky jsem si říkal, že nejspíš je problém ve střídání paliv, případně v smíchání obou paliv a velké bohatosti. Tak jsem zkusil jezdit dlouho na benzín a plyn vůbec nepoužívat. Je pravda, že se to po několika dnech zlepšilo, ale čas od času se to po startu stejně stane. Řešením je pak opravdu vyšlápnout spojku a počkat, až se to srovná. Pokud to ale dělá i po delším čase provozu na benzín, bylo by logické Milošovo vysvětlení s nedostatečným tlakem čerpadla, případne v bordelu někde kolem něj. Mě se totiž začíná poslední dobou stávat, že to při provozu na benzín občas udělá i za normální jízdy. Měřák na tlak paliva ale nemám a vyndavat čerpadlo a čistit sítka, to jsem nikdy nedělal. U Feldy je to asi pěkná pakárna ne?

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


20.9.09, 19:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no je to pakárna a běžný člověk si stím neporadí, tam jde i o to že když jezdáš hodně na pyn a netankuješ jednouz do měsíce benál tak benál ti rožežere gumové těsnění víčka čerpadla na nádrži a ucpe kde co i sítko pod čerpadlem nebo zabetonuje i čerpadlo

to poznáš jak chytneš těsnění do ruku budeš jak prase i za ušima :D miloš


20.9.09, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no je to pakárna a běžný člověk si stím neporadí, tam jde i o to že když jezdáš hodně na pyn a netankuješ jednouz do měsíce benál tak benál ti rožežere gumové těsnění víčka čerpadla na nádrži a ucpe kde co i sítko pod čerpadlem nebo zabetonuje i čerpadlo

to poznáš jak chytneš těsnění do ruku budeš jak prase i za ušima :D miloš

a může tamtudy týct benzín ven a pak po nádrži dolů?

ale zase to ucpaný nemám, protože mě na benzín jezdí v pohodě :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.09, 20:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
No a je možný, že by to takhle zlobilo jen tím že je ucpaná palivová cesta? Říkám si, že by to muselo dělat pořád a ne jen občas. Možná zkusím vyndat čerpadlo a najít nějaký ten filtr.

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


21.9.09, 11:02
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Ještě zpět k tomu mému cukaní. Může to souviset i s baterkou? Mam pocit, že mi polehounku odchází (dýl to startuje a po týdnu nejezdění to trvá ještě dýl). Navíc mi blikají světla (i palubovka) a to při nízkých otáčkách, tak i při jízdě. Ale dělá to tak různě nepravidelně.
Díky za info.

_________________
Felicie 1.3
r.v. 96, 50 kW, LPG


12.10.09, 22:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
na baterku bych to nesváděl, ale to co dělá tobě...nech si změřit altik :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.10.09, 23:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz