LPG - problémy se startováním
Autor |
Zpráva |
Andrej
Příspěvky: 48
|
varok píše: Když jsem měl kdysy staré fáčko s karburátorem, tak jsem měl taky systém Lovtec. Po nějaké době mi taky přestal fungovat sytič plynu. Ta cívka elektromagnetu mi asi po roce přestala přitahovat to kovové jádro dovnitř reduktoru. Po ručním zmáčknutí to normálně plyn pustilo. Ale když jsem zmáčkl to tlačítko na krabičce, tak se to jádro elektromagnetu zmáčklo jen nepatrně, asi 1mm oproti asi 5mmrům. Dodnes jsem nezjistil, jaká je příčina. Přitom tato závada je dosti častá. Už jsem ji viděl vícekrát. Ale jen u systému Lovtec.
mam ten isty problem,ale uz som si zvykol to rucne stlacat
|
25.10.09, 11:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud ta cívečka není ko a zatláčí ten mílimetr tak je pod cívkou tlustá podložka a cívečka se dá šroubováním štelovat třeba ji povolíš a pak jde,
nesmíš ji rvát, lemový spoj nic moc a ten obal se dá oproti tomu středu se závitem protošit a urvat ukostření cívky miloš
|
29.10.09, 07:29 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Stejnej problem mam u fazola s Tartarinim. Delam to tak, ze zacnu startovat bez sytice a jak zacne starter tocit s motorem, zmacknu tlacitko a sytic zacne fungovat
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
29.10.09, 19:20 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
s tím se přidám taky, měnil jsme membrány, na doporučení, jsem srovnal páčku do roviny, to byla chyba, předtím to sytilo fest, teď to tolik nezatlačí na mebránu, sytím málo
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
29.10.09, 21:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Zkus zase utáhnout cívku co to jde...ale pozor na strhnutí jak píše Miloš.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
29.10.09, 23:29 |
|
|
trtulik
Příspěvky: 4
|
Dobry den. Som obycajny uzivatel auta. Viete mi povedat kde mam pod kapotou zatlacit, aby som nacukal sytic pred startovanim, lebo mam pocit , ze to tlacitko na skatulke mi nefunguje. Dakujem. (mam favorit a LPG Lovtec)
|
6.11.09, 08:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
trtulik píše: Dobry den. Som obycajny uzivatel auta. Viete mi povedat kde mam pod kapotou zatlacit, aby som nacukal sytic pred startovanim, lebo mam pocit , ze to tlacitko na skatulke mi nefunguje. Dakujem. (mam favorit a LPG Lovtec)
v strede splyňovača je taký valček v ňom je také železo čo sa dá zatlačiť, ak máš zapnuté zapaľovanie mal by si počuť syčanie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.11.09, 08:53 |
|
|
trtulik
Příspěvky: 4
|
michalkatka píše: trtulik píše: Dobry den. Som obycajny uzivatel auta. Viete mi povedat kde mam pod kapotou zatlacit, aby som nacukal sytic pred startovanim, lebo mam pocit , ze to tlacitko na skatulke mi nefunguje. Dakujem. (mam favorit a LPG Lovtec) v strede splyňovača je taký valček v ňom je také železo čo sa dá zatlačiť, ak máš zapnuté zapaľovanie mal by si počuť syčanie...
Ja som pako. Mam BRC nie Lovtec Meni to nieco na veci? Je to v tomo pripade niekde inde?
|
6.11.09, 09:44 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
brko nezatláčí membránu ale vypouští cívkou plyn do hadice před prvním stupněm miloš
|
6.11.09, 19:44 |
|
|
trtulik
Příspěvky: 4
|
slovacek.milos píše: brko nezatláčí membránu ale vypouští cívkou plyn do hadice před prvním stupněm miloš
Co to znamena? Ze sa to neda na BRC rucne "nacukat" pred startovanim ?
|
7.11.09, 08:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
lovato na sytič stláčí páku druhého stupně a ta cívečka co stláčí tu páku se dá ovládat i ručně její jádro zatlačíš prstem a sytíš
u BRC je elektrický ventil který nic nestláčí jen pustí plyn o tlaku 0.5atm přímo do směšovače a prstem mechanicky ten ventil ovládat nejde miloš
|
8.11.09, 14:17 |
|
|
trtulik
Příspěvky: 4
|
Dakujem vsetkym ktory sa mi snazili pomoct. Neslo mi to startovat, inak islo krasne, tak som si myslel, ze tam sytic nestrekne palivo. Problem sa odstranil, ked som vymenil palec a hlavu rozdelovaca. Teraz uz startuje opat na brnk.
Dakujem.
|
10.11.09, 08:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|