Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Mazání ventilů u LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
v hliníkovej hlavě jsou tvrdá sedla od výroby, dva typy materiálu sedel mělo snad jen fávo.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.1.10, 16:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
135 malo tvrde (742/781) a 136 tie makksie na olovnaty benzin

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


24.1.10, 16:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
http://www.mitsubishiclub.cz/car_detail.php?id=1765 řek bych že lpg neubere jenom 5 koní :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.1.10, 16:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To je normální čím větší výkon tím víc ho to sežere když to pojede na plyn ale jestli máš v autě 380 nebo 340 koní už je v podstatě asi jedno

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.1.10, 17:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
i u te 406ky, jeslti budeš mít 190 nebo 220 koni myslim že moc nepoznáš ....stejně pokud budeš jezdit na LPG tak to prostě bereš jak to je a u benzinu to bude vykonější ale velky rozdil tam nebude

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


24.1.10, 18:44
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no zalezi na systemu vstrikovani,ze, je rozdil krmit plynym plynem nebo vstrikovat kapalnej plyn :) jo a ten flashlube si myslim, ze je kravina kravin pro totalne zmateny laiky.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


24.1.10, 19:25
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kachnis píše:
no zalezi na systemu vstrikovani,ze, je rozdil krmit plynym plynem nebo vstrikovat kapalnej plyn :) jo a ten flashlube si myslim, ze je kravina kravin pro totalne zmateny laiky.


jestli ho tam valíš kapalný nebo plyn je to jedno prostě neobsahuje nic na ochranu sedel. není to že by se hned poškodil motor ale třeba po ujetí 2OO.OOO je to znát, kdybys vrtal do palic je to vidět

mě opravář hlav vyrazí prostě to nedělá miloš


24.1.10, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
tak třeba kdybych si takove auto kupoval ja....vemem v potaz třeba ten 406 V6 3.0...dal bych tam LPG a řešil bych jeslti tam tu blbost dát nebo ne....auto by při koupi mělo dejmetomu 120tis km...ročně najezdím cca 15 tis km.....to bych se anto asi vykašlal ne ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


24.1.10, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
SHARPERS: FLASH-LUBE určitě namontit,obvzlášť do pežotu,kde ty 3.0 V6 nejsou nijak extra odolné..Tam se to oplatí dát,bo oprava hlav je pěkný ranec..Třebas u kokty 1.6 74kW jsou ventily v prd už po 80-100 tis.km..Motory Honda,Mazda už po 50 tis.km..Taky motory Ford ZETEC-S 1.2,1.4,1.6 nesnesou moc dlouho lpg provoz..Samo se bavím o ventilech a sedlech..Můj plynař montuje F-L za 2200kč...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.1.10, 16:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A co ty naše motory? :) Ty toho snesou kolik? Protože můj Fanouš na LPG najel už 100tkm a nějakou změnu v chování motoru nepozoruju.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


28.1.10, 17:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
GOKRALIK: Jo to nevím,kolik snese favo motor..Mě tak nějak připadá,že motory a automobily po roce 97 jsou už poněkud ošizené na kvalitě,prostě se přestaly auta dělat na to,aby něco vydržely..Důvod vidím hlavně v tom,aby automobilky co nejvíce prodávaly a servisy vydělávaly..Můj plynař si to taky namontil do kokty 2 1.6 MPi a říkal,že se až divil,jak jde motor potišeji a klidněji s tím F-L..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.1.10, 17:41
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Zdravim budu psát lehce mimo téma, ale připadalo mě zbytečné zakládat nové téma.
Chci se jen zeptat jestli někdo nevite jak vypadá sada ventilových sedel pro škoda 120L. Myslim že si to tam někteří dávali při přestavbě na lpg. Někde jsem totiž slyšel, že se tam dávají feliciové. Jenže to mi přijde jako nesmysl, poněvadž ventily felicia a š120L mají uplně jiné rozměry.
Poku jsou sedla pro š120l jiná než feliciová a někdo víte o internetovém obchodě kde se dají pořídit tak mi to prosím napište já sem zatím neměl úspěch.
Předem děkuji.


27.10.10, 16:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
mironov.p píše:
Zdravim budu psát lehce mimo téma, ale připadalo mě zbytečné zakládat nové téma.
Chci se jen zeptat jestli někdo nevite jak vypadá sada ventilových sedel pro škoda 120L. Myslim že si to tam někteří dávali při přestavbě na lpg. Někde jsem totiž slyšel, že se tam dávají feliciové. Jenže to mi přijde jako nesmysl, poněvadž ventily felicia a š120L mají uplně jiné rozměry.
Poku jsou sedla pro š120l jiná než feliciová a někdo víte o internetovém obchodě kde se dají pořídit tak mi to prosím napište já sem zatím neměl úspěch.
Předem děkuji.


No je třeba sundat hlavu,nechat vyfrézovat do hlavy otvory pro sedla a vodítka ventilů z feldy.Samo pak i ventily z feldy..Takhle jsem to slyšel..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


27.10.10, 20:54
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tvl a nestaci to napsat jen do odkazu motor? proc jedno tema pises 2x, kde jsme??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


27.10.10, 21:53
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz