Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kde sehnat sytič na LPG LOVTEC 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
tak mě ten sytič cvaká, jak je motor studený, na LPG to stejně nechytí.
Snahu to má, ale nechytí, takže pokud stojim na kopci, tak za 2 a dolů :roll:
asi mi to otvírá málo, nebo je chyba někde jinde :roll:


25.8.10, 05:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jak dlouho tam máš membrány? Se starými mi to taky studené nechytlo.... zvláštní bylo, že třeba po osmi hodinách stání auto chytlo na první cuknutí i bez sytiče, ale jakmile to stálo přes noc, byl konec. Dneska mi to studené po sytiči naskočí celkem rychle, ale zas po stání delším než půl hodiny už musím zase sytičovat.

Zkus to těleso víc zašroubovat. Třeba už jenom nedosahne na membránu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.8.10, 09:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
tipuji, že jsou původní. nebo aspon ja mam auto 8 let a nebyly měněny.
Nedávno jsem byl u Ceba ( po výměně motoru ) , když jsem mu říkal, že chci vyměnit nádrž za novější
a to včetně reduktoru, tak mi říkal, že pokud je dlouhodobě mimo provoz a bez vody, tak je na vyhození.
Pak sem se ho ptal, co by stála výměna membrán se stávajícm reduktoru,
tak říkal, že pokud to funguje, tak se do toho nehrabe :roll:
myslíš dotáhnou tu cívku sytiče ?


25.8.10, 12:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo. Nevím, jak je to u BRC, ale u mě je sytič podložený gumou. Takže je zajištěn proti samovolnému pohybu, ale jde povolovat a utahovat a tím upravovat vzdálenost od membrány. Když je moc daleko a nedosáhne na ni, tak pak nefunguje žejo...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.8.10, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
tak chyba není v plynovém sytiči, ráno to nechtělo chytit ani na benzín. zpočátku snaha byla, pak se to zalije a konec :(
zajímavé je, že motoru dlouho trvá, než se zahřeje, pak už 80st drží v pohodě.
ale mezítím to slabě drží volnoběh a při přidání plynu na dvojku pěkně škube - skáče :roll:


26.8.10, 05:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to vyzerá na niečo s elektrikou, alebo VN

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.8.10, 06:53
Profil

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě to takhle dělala kdysy 105ka taky a bylo něco se sytičem.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.8.10, 14:53
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
hm, zaklad jezrychtovat benzin..na benzin musi chytat bezprobemove, takze bych zacal tim, ze seridim ventily, zkontroluju kladivka, udelam odtrh 0,45, predstih 7st, odpor VN kabelu musi byt pod 10kOhm, karbec cistej, klapky snadno hejbatelny. pokudto stejne nepujde, vymenit karbec a pokud to bude stejne blby, musis zmerit tlaky ve valcich..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.8.10, 22:48
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
dělá to i na benzín, prostě zastudena to nenastartuji, když tak náhodou, jak je teplo.
předtím to jezdilo normálně, s ničím jsem nic nedělal.
jednička moc netáhne, dvojka asi až nad 5000 ot, asi jak zabere 2.st. jinak na dvojku to při nízkých otáčkách dost škube.
trojka a čtverka v pohodě.
když to startnu z kopce, blbě drží volnoběh a dlouho trvá, než se zahřeje :roll:


27.8.10, 05:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
pokračování v garáži, už to odbočuje od tématu


30.8.10, 06:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz