Autor |
Zpráva |
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Ano, ono je to složitější, uvědomil jsem, že jsem asi měl napsat podrobněji jak to je Mám 125L s motorem z rapidu 136. Ale tohle vodní potrubí kolem motoru zůstalo 125.
|
2.2.11, 11:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
jo, rozumim, mas to same co ja na Rapidu, akorát že ja to ještě nemam zaslepene a nemám LPG. jaké mas budíky? konkretně teploměr ? kulaty maly, nebo celou sdruženou přístrojovku ?
|
2.2.11, 11:25 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Dal jsem tam pravě tu sdruženou, bez čísel, ale asi ji vyhodím. Myslíš, že by mohl teploměr kecat?
|
2.2.11, 11:30 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
no právě, že teploměry se liší pro motory 105 - 130 a 135- 136 něco je tady viewtopic.php?f=25&t=24826. termostat tam máš original 136 ?
|
2.2.11, 12:19 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Tak v tom připadě by to mělo být v pořádku, protože oboje je z jednoho auta. A fungovalo to normálně.
|
2.2.11, 12:26 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
tak pokud je motor 136tka, čidlo teploměru a termostat original 136tka, mělo by to být OK. a teploměr má v pravé části pole červenou rysku, tj pro 135/6
|
2.2.11, 12:31 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Termostat origo neni, ten budu muset pak zkontrolovat, ale to cidlo me zarazi, da se podle neceho urcit, k cemu patri?
|
2.2.11, 12:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
sporáku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.2.11, 20:53 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Si myslíš, že když máš koncern, že si můžeš vyskakovat.
|
3.2.11, 07:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
dej dozadu druhej chladic z kila, tim to uchladis
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.2.11, 16:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Notky píše: Mám v autě LPG, ale nezdá se mi zapojení výhřevu reduktrou. Mám ho zapojen „paralelně“ k hadicím topení. To se mi ale nezdá, protože mám motor Rapid, zapojený včetně výhřevu sání. Teplota chlazení se od té doby zvýšila a bojím se tedy léta. Takže si myslím, že ve správném zapojení by měl reduktor být zapojen seriově s předehřevem sání, je to tak? Díky u felicie je tak zapojen
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.2.11, 16:49 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Mno super, takže je to i vyzkoušený. Já osobně si myslím, že ten pán, co mi to zadělával, si neuvědomil, že to je v podstatě favorit a zadělal to alá 120. Zase se mám v čem vrtat
|
4.2.11, 10:55 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
to si to už dal do serie s tím vyhřívaním sání ?
|
4.2.11, 10:56 |
|
|
Notky
Příspěvky: 45 Bydliště: Hořicko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Nene, to že je to vyzkušený, byla reakce na Sádru. Proč se ptáš, myslíš, že udělám chybu?
|
4.2.11, 11:06 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Zapojení výhřevu reduktoru
to je prece blbost, zapojeni LPG reduktoru do okruhu nemůže způsobit přehřívání motoru. Dyť ten reduktor teplo ještě spotřebováva. Brácha měl na 125tce motor z fáčka, reduktor byl zapojený paralelně k topení a normálně to fungovalo. Akorát to ještě míň topilo.
|
4.2.11, 11:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|