Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Zapojení výhřevu reduktoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Ano, ono je to složitější, uvědomil jsem, že jsem asi měl napsat podrobněji jak to je :-) Mám 125L s motorem z rapidu 136. Ale tohle vodní potrubí kolem motoru zůstalo 125.


2.2.11, 11:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
jo, rozumim, mas to same co ja na Rapidu, akorát že ja to ještě nemam zaslepene a nemám LPG.
jaké mas budíky? konkretně teploměr ? kulaty maly, nebo celou sdruženou přístrojovku ?


2.2.11, 11:25
Profil

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Dal jsem tam pravě tu sdruženou, bez čísel, ale asi ji vyhodím. Myslíš, že by mohl teploměr kecat?


2.2.11, 11:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
no právě, že teploměry se liší pro motory 105 - 130 a 135- 136
něco je tady viewtopic.php?f=25&t=24826.
termostat tam máš original 136 ?


2.2.11, 12:19
Profil

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Tak v tom připadě by to mělo být v pořádku, protože oboje je z jednoho auta. A fungovalo to normálně.


2.2.11, 12:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
tak pokud je motor 136tka, čidlo teploměru a termostat original 136tka, mělo by to být OK.
a teploměr má v pravé části pole červenou rysku, tj pro 135/6


2.2.11, 12:31
Profil

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Termostat origo neni, ten budu muset pak zkontrolovat, ale to cidlo me zarazi, da se podle neceho urcit, k cemu patri?


2.2.11, 12:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
sporáku

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


2.2.11, 20:53
Profil ICQ

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Si myslíš, že když máš koncern, že si můžeš vyskakovat. :D


3.2.11, 07:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
dej dozadu druhej chladic z kila, tim to uchladis :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


3.2.11, 16:30
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Notky píše:
Mám v autě LPG, ale nezdá se mi zapojení výhřevu reduktrou. Mám ho zapojen „paralelně“ k hadicím topení. To se mi ale nezdá, protože mám motor Rapid, zapojený včetně výhřevu sání. Teplota chlazení se od té doby zvýšila a bojím se tedy léta. Takže si myslím, že ve správném zapojení by měl reduktor být zapojen seriově s předehřevem sání, je to tak? Díky

u felicie je tak zapojen :mrgreen:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.2.11, 16:49
Profil ICQ

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Mno super, takže je to i vyzkoušený. Já osobně si myslím, že ten pán, co mi to zadělával, si neuvědomil, že to je v podstatě favorit a zadělal to alá 120. Zase se mám v čem vrtat


4.2.11, 10:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
to si to už dal do serie s tím vyhřívaním sání ?


4.2.11, 10:56
Profil

Příspěvky: 45
Bydliště: Hořicko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
Nene, to že je to vyzkušený, byla reakce na Sádru. Proč se ptáš, myslíš, že udělám chybu?


4.2.11, 11:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zapojení výhřevu reduktoru
to je prece blbost, zapojeni LPG reduktoru do okruhu nemůže způsobit přehřívání motoru.
Dyť ten reduktor teplo ještě spotřebováva.
Brácha měl na 125tce motor z fáčka, reduktor byl zapojený paralelně k topení a normálně to fungovalo.
Akorát to ještě míň topilo.


4.2.11, 11:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz