Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 17:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 LPG tutorial :) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
co sa lpg volnobehu tyka, odpoj predhrev motoru od vyfuku, s tymto som mal problem velky, velmi teply vzduch a motor nemal otacky na lpg a ani som to nesiel nastavit, akonahle som to odpojil vsetko ok

zakladny predpoklad splnas - najprv to musi ist na benzin :D

a ako to nastavit, predpokladam ze mas jednu skrutku na hadici, otvoris na dake 2 otacky, tu sa jedna len o prietok plynu, ta 3000 otackova metoda mi pride ako kktina jazdil som na sedri na 8,5l na 136 motore :D s lekrom sa nejdem pod 10 dostat, potom si naladis sroub na reduktore - bohatost zmesi aby si mal max otacky, vsetko samozrejme pri zohriatom motore ak ti to bude strielat kusok to dotiahnes, asi, a potom hura sa previest a ladis na hadici po 1/4 otacky na hadici kym to nepojde k tvojej spokojnosti :D

co sa liatinovej hlavy tyka - zaklepavanie ventilov do hlavy, treba si castejsie kontrolovat nastavenie, aby ti daktory nepodpalilo v priebehu nie velmi vela km :D susedovi tak zaklepalo ventil ze uz nebolo mozne nastavit :D, cize odporucam prechod na 136 motor cim skor

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


29.4.12, 08:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
volaco som precital este pred kupou, hadica je vyhodená ako prvá vec, termostaticka klapka vyhodená, diera v pálke na hadicu prelepená a nový vzduchový filter nahodený :) Základný predpoklad bol tiež splnený .... :D

2 otacky od uzavretej polohy ? no tak to by asi nemalo sancu ani nastartovat :lol: tam bolo 6-7 otacok od uzavretej polohy .... ale vyskúšam :)

liatinovu hlavu chapem, ventily kontrolujem každú chvílu, a pripravuje sa jeden krásny 8kanál, akurát s podrezanou žilou a svalom ovladajucim malíček sa ten motor strašne ťažko skladá :cry: budem musieť vydržať nejako minimálne do výplaty, 9.5. mi dajú dole dlahu a potom to vypukne :lol:

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


29.4.12, 11:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
ako tie 2 otacky na hadici su take zakladne minimum :D na tom reduktore tak musis skusat...ze kedy to bude bezat....a ked to bude bezat tak doladit

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


29.4.12, 18:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
Tak som na to všetko prišiel, hlavným problémombola asi netesnosť karbecu / niečoho... cele som to rozobral a skontorloval rovinnosť, skladal maximálne dôsledne a všade išla slabučká vrstva silikonu. Nastavil som ventily (výfukove samozrejme zaklepané - po týždni :D ) a to nastavenie je už potom jednoduché - nastaviť volnobežné otáčky, a potom povoliť hadicu tak, aby to išlo nejak slušne.

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


3.5.12, 14:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
kolko km nabehas za tyzden ze sa to tak strasne zaklepava?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


3.5.12, 15:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
vies co mozno 200 km som najazdil ?

som nastavil na vyfukacoch volu 0,30 nech je tam rezerva :D :D

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


3.5.12, 17:11
Profil ICQ

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
hodně pouční .... tak čím dále tím více se mi to LPG zdá...


27.6.12, 09:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: LPG tutorial :)
co se tyce rozdilu mezi elektronickym a podtlakovym ovladanim zplynovace, znam oba, na svem mam ten elektronicky a neni s nim problem..automaticke nasyceni funguje dobre, pokud potrebuji cvrnknout vic, jen 2x zapnu zapalovani a je to.. pokud to nekomu vadi, da se cvrnkatko s casovym rele odpojit, je to ta horni civka na zplynovaci :-) . Lovato pouzivalo podtlak, BRC jiz elektriku..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


28.6.12, 22:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz