Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
V tom máš pravdu, montážníci LPG neříkají vše, byly by sami proti sobě. A takhle funguje snad vše, zatají se pár věcí a pak vše vypadá jako super. Já osobně jezdím od roku 93 na LPG. Také jsem se věnoval na výzkumu provozu na LPG, tak mě nikdo nepřesvědčí, jak je vše v pořádku. A závěr zní, jízda se vyplatí i při pár oprav. Nejlepší je, když se vymění pístní kroužky za jiné, které jsou odolnější, ale museli by se nechat vyrobit na zakázku. To samé se týká lambdy sondy, také není dělaná na LPG. Např. škodovka dělala CNG do octávií, ale nebyly určené na náš trh. Ted už dělá škodovka i LPG a mají upravené části motoru.


12.2.10, 21:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ty tlumiče bych vyměnil, člověk si zvykne na vadné tlumiče. Také jsem zjistil jednu věc, čím více motor točíš, tím vznikají větší tlaky a kroužky odejdou rychleji. Každý motor u favorita je jiný a některé motory jezdí dobře a nemusejí se skoro vůbec štelovat a v některých favoritech je plyn neštěstí.


12.2.10, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Absolutně netěsní žádný motor, i ten nejmodernější, což je fakt a nikdy nebude.


12.2.10, 21:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
i kdyby kroužky odešly po 50tis tak dáš cca 1000,- za materiál na výměnu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.2.10, 21:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Sadra17 píše:
i kdyby kroužky odešly po 50tis tak dáš cca 1000,- za materiál na výměnu


Dobré kroužky vydrží i více km než 50 000 km. Také netvrdím, že jde o nějakou drahou opravu a že se provoz nevyplatí, jen píši co se stává při provozu na LPG a stím se musí počítat. Mě se také vyplatí takový provoz.


12.2.10, 21:28
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Zdravím vás. Díky za odpovědi. Mám novou nabídku a celkem se mi zamlouvá je to řízený podtlak. Reduktor Tomasetto : http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3567 a elektronika s jednotkou Autronic: http://www.elpege.cz/archiv/lpg-konekto ... l-700.html
Máte s touhle sestavou někdo zkušenost?


13.2.10, 00:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To prodává Sádra ne? :P

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


13.2.10, 00:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
bosator píše:
Zdravím vás. Díky za odpovědi. Mám novou nabídku a celkem se mi zamlouvá je to řízený podtlak. Reduktor Tomasetto : http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3567 a elektronika s jednotkou Autronic: http://www.elpege.cz/archiv/lpg-konekto ... l-700.html
Máte s touhle sestavou někdo zkušenost?


AUTRONIK je dobrý..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


14.2.10, 14:29
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já jedu na tomhle http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... =1&epc=443

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


14.2.10, 15:01
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Sádra, BRC s novou nádrží místo rezervy vychází skoro všude, kde jsem zjištoval na 18500, kdyby mi ho nabídli za 16 tak do něj du, nejvíc se mi líbí ten jejich reduktor. U toho autronicu se mi líbí, že mám z netu staženej program + komplet českej návod, jen teda nemám kabel, ale měl by jít postavit. U BRC tuto možnost nemám.
Novon, máš nějaké poznatky, je to kvalita, spolehlivý systém? Ten pán, co mi to bude montovat, tvrdí že, ho montuje několik let a ještě žádná jednotka od autroniku nezkonala, oproti některým jiným např od brc.


14.2.10, 22:49
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
řízenej podtlak BRC za 14 s toroidem o 1 víc :roll:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.2.10, 06:14
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Ještě e chci zeptat, co si myslíte o tomhle. Plynař, co to bude montovat, mi chce dát do felície reduktor tomaseto určený pro výkon až 140HP, tomasetto vyrábí stejný reduktor do výkonu 80HP, 100HP. Do felície by stačil a já bych tam viděl nejraději ten do 80HP, ale on tvrdí, že je jedno který tam dá, že to uškrtí tím šroubem na reduktoru. Nevím, jde mi o to, aby to pak na felícii šlo seřídit, abych výsledně neměl zbytečně velkou spotřebu a pod kvůli předimenzovanému reduktoru. Pokud, by měl plynař pravdu, není mi pak jasné proč výrobce vyrábí několik výkonových provedení, když je prodává za stejnou cenu. Díky za rady.


24.2.10, 21:26
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já mam ten do 100hp :D

edit ten do 80ti bych nedával když felda má 68koní to už máš jenom malou "rezervu" ve výkonu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.2.10, 21:40
Profil ICQ

Příspěvky: 241
Příspěvek 
140 určitě ne, může být problém se stabilitou seřízení (má to větší hmoty na membránách)


24.2.10, 22:39
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
[quote="aeronaut7111"]140 určitě ne, může být problém se stabilitou seřízení (má to větší hmoty na membránách)[/quo

Souhlas, mám stejný názor, ikdyž samotné memrány jsou stejné, ale budou tam asi odlišné pružiny možná průměr těch ventilků, taktéž si myslím, že by tam mohl nastat problém se seřízením, proč jinak by výrobce dělal 4 výkonové provedení. Když jsem mu to říkal, koukal na mě jak na blázna, odůvodňoval to tím, že tenhle reduktor do 140Hp, je úplně stejný, spíš lepší, protože má širší rozsah a dokonce ho budu mít za stejný peníze jako ten do 100 hp, tak co bych ještě chtěl, vždyť je to jen felície!


25.2.10, 23:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz