LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
V tom máš pravdu, montážníci LPG neříkají vše, byly by sami proti sobě. A takhle funguje snad vše, zatají se pár věcí a pak vše vypadá jako super. Já osobně jezdím od roku 93 na LPG. Také jsem se věnoval na výzkumu provozu na LPG, tak mě nikdo nepřesvědčí, jak je vše v pořádku. A závěr zní, jízda se vyplatí i při pár oprav. Nejlepší je, když se vymění pístní kroužky za jiné, které jsou odolnější, ale museli by se nechat vyrobit na zakázku. To samé se týká lambdy sondy, také není dělaná na LPG. Např. škodovka dělala CNG do octávií, ale nebyly určené na náš trh. Ted už dělá škodovka i LPG a mají upravené části motoru.
|
12.2.10, 21:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ty tlumiče bych vyměnil, člověk si zvykne na vadné tlumiče. Také jsem zjistil jednu věc, čím více motor točíš, tím vznikají větší tlaky a kroužky odejdou rychleji. Každý motor u favorita je jiný a některé motory jezdí dobře a nemusejí se skoro vůbec štelovat a v některých favoritech je plyn neštěstí.
|
12.2.10, 21:21 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Absolutně netěsní žádný motor, i ten nejmodernější, což je fakt a nikdy nebude.
|
12.2.10, 21:24 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
i kdyby kroužky odešly po 50tis tak dáš cca 1000,- za materiál na výměnu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.2.10, 21:25 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Sadra17 píše: i kdyby kroužky odešly po 50tis tak dáš cca 1000,- za materiál na výměnu
Dobré kroužky vydrží i více km než 50 000 km. Také netvrdím, že jde o nějakou drahou opravu a že se provoz nevyplatí, jen píši co se stává při provozu na LPG a stím se musí počítat. Mě se také vyplatí takový provoz.
|
12.2.10, 21:28 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Zdravím vás. Díky za odpovědi. Mám novou nabídku a celkem se mi zamlouvá je to řízený podtlak. Reduktor Tomasetto : http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 1&epc=3567 a elektronika s jednotkou Autronic: http://www.elpege.cz/archiv/lpg-konekto ... l-700.html
Máte s touhle sestavou někdo zkušenost?
|
13.2.10, 00:18 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To prodává Sádra ne?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.2.10, 00:32 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
14.2.10, 14:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.2.10, 15:01 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Sádra, BRC s novou nádrží místo rezervy vychází skoro všude, kde jsem zjištoval na 18500, kdyby mi ho nabídli za 16 tak do něj du, nejvíc se mi líbí ten jejich reduktor. U toho autronicu se mi líbí, že mám z netu staženej program + komplet českej návod, jen teda nemám kabel, ale měl by jít postavit. U BRC tuto možnost nemám.
Novon, máš nějaké poznatky, je to kvalita, spolehlivý systém? Ten pán, co mi to bude montovat, tvrdí že, ho montuje několik let a ještě žádná jednotka od autroniku nezkonala, oproti některým jiným např od brc.
|
14.2.10, 22:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
řízenej podtlak BRC za 14 s toroidem o 1 víc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.2.10, 06:14 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Ještě e chci zeptat, co si myslíte o tomhle. Plynař, co to bude montovat, mi chce dát do felície reduktor tomaseto určený pro výkon až 140HP, tomasetto vyrábí stejný reduktor do výkonu 80HP, 100HP. Do felície by stačil a já bych tam viděl nejraději ten do 80HP, ale on tvrdí, že je jedno který tam dá, že to uškrtí tím šroubem na reduktoru. Nevím, jde mi o to, aby to pak na felícii šlo seřídit, abych výsledně neměl zbytečně velkou spotřebu a pod kvůli předimenzovanému reduktoru. Pokud, by měl plynař pravdu, není mi pak jasné proč výrobce vyrábí několik výkonových provedení, když je prodává za stejnou cenu. Díky za rady.
|
24.2.10, 21:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já mam ten do 100hp
edit ten do 80ti bych nedával když felda má 68koní to už máš jenom malou "rezervu" ve výkonu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.2.10, 21:40 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
140 určitě ne, může být problém se stabilitou seřízení (má to větší hmoty na membránách)
|
24.2.10, 22:39 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
[quote="aeronaut7111"]140 určitě ne, může být problém se stabilitou seřízení (má to větší hmoty na membránách)[/quo
Souhlas, mám stejný názor, ikdyž samotné memrány jsou stejné, ale budou tam asi odlišné pružiny možná průměr těch ventilků, taktéž si myslím, že by tam mohl nastat problém se seřízením, proč jinak by výrobce dělal 4 výkonové provedení. Když jsem mu to říkal, koukal na mě jak na blázna, odůvodňoval to tím, že tenhle reduktor do 140Hp, je úplně stejný, spíš lepší, protože má širší rozsah a dokonce ho budu mít za stejný peníze jako ten do 100 hp, tak co bych ještě chtěl, vždyť je to jen felície!
|
25.2.10, 23:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|