LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Řekni, že je to snad tvoje auto a že máš snad právo rozhodovat o tom, co ti tam namontuje a co ne. A pokud bude mít blbé kecy normálně bych se sbalil a jel jinam.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.2.10, 23:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já už bych jel teď jinam
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.2.10, 23:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nejlíp se v tom nešťourat a nech všechno na něm
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.2.10, 23:57 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
bosator píše: Ještě e chci zeptat, co si myslíte o tomhle. Plynař, co to bude montovat, mi chce dát do felície reduktor tomaseto určený pro výkon až 140HP, tomasetto vyrábí stejný reduktor do výkonu 80HP, 100HP. Do felície by stačil a já bych tam viděl nejraději ten do 80HP, ale on tvrdí, že je jedno který tam dá, že to uškrtí tím šroubem na reduktoru. Nevím, jde mi o to, aby to pak na felícii šlo seřídit, abych výsledně neměl zbytečně velkou spotřebu a pod kvůli předimenzovanému reduktoru. Pokud, by měl plynař pravdu, není mi pak jasné proč výrobce vyrábí několik výkonových provedení, když je prodává za stejnou cenu. Díky za rady.
V poho,pokud je za stejnou cenu,tak nevidím problém.Raději výkoňejší reduktor než slabší..Seřídit to určitě půjde..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
26.2.10, 09:52 |
|
|
Barmanek
Příspěvky: 52 Bydliště: Ždánice u Kyjova
|
Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
Podle toho co jsem se dočetl z předcházejících řádků mi připadá, že mě asi plynař asi okradl. Namontoval mi LOVTEC bez podtlaku na Felicii BMM 50 kW. Nahoře na té oranžové silné hadici to má jen klasický šroub zajištěný pružinou jako na Š120. Lambda při provozu na LPG není v provozu. Jen se děsím jakým způsobem je řešeno odpojení benzínového pohonu. Po 4 měsících odešla druhá Lambda. Celou dobu jsem si myslel, že mám LPG provoz řízen elektronicky a ono je to degradováno na úroveň provozu Ś120 s karburátorem. Cena 15500,- Co vy na to? Mám se na to vykašlat a nechat to tak, nebo si na mě plynař namastil kapsu a namontoval mi tam ten nejlevnější šunt...
|
4.3.10, 15:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to si asi namastil kapsu já mam brc řízenej za 14
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.3.10, 15:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
Barmanek píše: Podle toho co jsem se dočetl z předcházejících řádků mi připadá, že mě asi plynař asi okradl. Namontoval mi LOVTEC bez podtlaku na Felicii BMM 50 kW. Nahoře na té oranžové silné hadici to má jen klasický šroub zajištěný pružinou jako na Š120. Lambda při provozu na LPG není v provozu. Jen se děsím jakým způsobem je řešeno odpojení benzínového pohonu. Po 4 měsících odešla druhá Lambda. Celou dobu jsem si myslel, že mám LPG provoz řízen elektronicky a ono je to degradováno na úroveň provozu Ś120 s karburátorem. Cena 15500,- Co vy na to? Mám se na to vykašlat a nechat to tak, nebo si na mě plynař namastil kapsu a namontoval mi tam ten nejlevnější šunt...
toto je nalacnejšia varianta, ak to chceš polepšiť tak si zožeň lamdatronic a accutator ( to je elektronika a servoventil čo riadi prietok tekutého LPG v závislosti na lambde...
inak to že ti v tejto konfigurácii odchádza lambda je normálne, ak by sa ti poda emisií podarilo nastaviť reduktor tak by bola životnosť lambdy väčšia, lambde nesvedčí dlhodobešie ani chudá ani bohatá zmes...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.10, 15:23 |
|
|
Barmanek
Příspěvky: 52 Bydliště: Ždánice u Kyjova
|
Re: Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
michalkatka píše: Barmanek píše: Podle toho co jsem se dočetl z předcházejících řádků mi připadá, že mě asi plynař asi okradl. Namontoval mi LOVTEC bez podtlaku na Felicii BMM 50 kW. Nahoře na té oranžové silné hadici to má jen klasický šroub zajištěný pružinou jako na Š120. Lambda při provozu na LPG není v provozu. Jen se děsím jakým způsobem je řešeno odpojení benzínového pohonu. Po 4 měsících odešla druhá Lambda. Celou dobu jsem si myslel, že mám LPG provoz řízen elektronicky a ono je to degradováno na úroveň provozu Ś120 s karburátorem. Cena 15500,- Co vy na to? Mám se na to vykašlat a nechat to tak, nebo si na mě plynař namastil kapsu a namontoval mi tam ten nejlevnější šunt... toto je nalacnejšia varianta, ak to chceš polepšiť tak si zožeň lamdatronic a accutator ( to je elektronika a servoventil čo riadi prietok tekutého LPG v závislosti na lambde... inak to že ti v tejto konfigurácii odchádza lambda je normálne, ak by sa ti poda emisií podarilo nastaviť reduktor tak by bola životnosť lambdy väčšia, lambde nesvedčí dlhodobešie ani chudá ani bohatá zmes...
Je taková přestavba vůbec schválená (tak jak to mám namontované), nebudou potom problémy na emisích? Kolik by mě stálo asi to doupravit na el. řízení.
|
4.3.10, 15:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
zhruba 3500,- stojí jednotka a krokovej motorek
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.3.10, 15:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
Barmanek píše: Je taková přestavba vůbec schválená (tak jak to mám namontované), nebudou potom problémy na emisích? Kolik by mě stálo asi to doupravit na el. řízení.
schválené to je, oni sú hromadne schválené veci na viacej typov motorizácii Fav a Fel súčastne...
emisie by mali byť v tolerancii aj pri neriadenom systéme...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.10, 18:16 |
|
|
Barmanek
Příspěvky: 52 Bydliště: Ždánice u Kyjova
|
Re: Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
Takže mě z toho vyplývají dvě možnosti:
1. Žádat po chlapíkovi slevu nebo dodělání toho co tam má být. Lepší by byla sleva, protože mu už nevěřím. Zároveň si to nechat dodělat u někoho spolehlivého.
2. Nebo to nechat tak být a jen si dodělat odpojování lambdy a benzínového čerpadla
Údaje po montáži dle TP.
Vozidlo Škoda Felicia, motor 781.136B
Reduktor Electronic LOVTEC
Řídící jednotka BASIC LOVTEC
Víceúčelový ventil TOMASETTO
Přípojka dálkového plnění TOMASETTO
Teď auto nemám doma, ale zdá se mi, že dle TP tady něco nesedí. Pak to zkontroluji
|
4.3.10, 19:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Felicie BMM 50 kW - montáž LPG
myslím že s tým neurobíš nič, jednoducho to je jeho cena a za tú ti to spavil, jednotka Basic Lovtec riadi iba autoštart na benzín, potom to pri zvýšení otáčok prepne na LPG.
ak by si od neho chcell nech ti dotobí lamdacomputer a acutator tak jedine ak si to priplatíš.
odpojenie palivového čerpadla urobiť môžeš, to nieje také zložité, ale lambdu neodpojíš, jednoducho RJ ju má pripojenú a aj v režime na LPG je stále aktívna akurát nič nereguluje, možno ani nieje zlá, ale v tom režime jednoducho zapíše do závad mimo rozsah a s toho niekto odvodil že je zlá a vymenil ju, čo možno nebolo treba, ak by si chcel zistiť či je dobrá, tak výlučne na benzín najazdiť aspoň 100km a podom na diagnostike sledovať priamo lambda hodnotu, inak ti pri prevádzke na LPG zapíše chybu lambdy vždy.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.3.10, 21:44 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Zdravím vás, tak už mám v autě plyn, sestava výše popsaná, reduktor tomasetto, elektronika autronic, cena byla 15900 + 200 za plyn v nádrži. Mám s tím ted najeto zatím cca 250km. Auto celkem jede a lpg funguje, ale na 5 při rychlosti kolem 90 a víc je oproti benzínu dost přidušené a nemá snahu akcelerovat. Bývalá škoda 130 byla na LPG proti tomuhle dravec a to se jedná o felícii Mpi 50kW s poctivými 55tis km a motor na benzín táhne výborně. Při montáži jsem trval na co nejlepším seřízení, ale myslím, že se to nezdařilo, takže si to budu muset seřídit asi sám. Můžeme prosím někdo poradit jak lze tento reduktor nejlíp seřídit, aby to trochu jelo a zároveň byla přijatelná spotřeba. Jsou na něm 2 šrouby, viz foto http://bosator.rajce.idnes.cz/Plocha/ : Co se kterým šroubem nastavuje? Nevíte někdo o nějakém manuálu k tomuto reduktoru? Případně, jak nejlíp nastavit samotnou jednotku autronic pro 50kW felícii? Díky.
|
11.3.10, 23:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
bosator píše: Zdravím vás, tak už mám v autě plyn, sestava výše popsaná, reduktor tomasetto, elektronika autronic, cena byla 15900 + 200 za plyn v nádrži. Mám s tím ted najeto zatím cca 250km. Auto celkem jede a lpg funguje, ale na 5 při rychlosti kolem 90 a víc je oproti benzínu dost přidušené a nemá snahu akcelerovat. Bývalá škoda 130 byla na LPG proti tomuhle dravec a to se jedná o felícii Mpi 50kW s poctivými 55tis km a motor na benzín táhne výborně. Při montáži jsem trval na co nejlepším seřízení, ale myslím, že se to nezdařilo, takže si to budu muset seřídit asi sám. Můžeme prosím někdo poradit jak lze tento reduktor nejlíp seřídit, aby to trochu jelo a zároveň byla přijatelná spotřeba. Jsou na něm 2 šrouby, viz foto http://bosator.rajce.idnes.cz/Plocha/ : Co se kterým šroubem nastavuje? Nevíte někdo o nějakém manuálu k tomuto reduktoru? Případně, jak nejlíp nastavit samotnou jednotku autronic pro 50kW felícii? Díky.
myslím že na reduktore nenaladíš zmes, bolo by dobre to hodiť na VAG a sledovať lambdu, elektronika čo to riadi ( LPG - ak tam máš pred mixerom servo ) by sa mala dať nastaviť...
ak máš neriadený podtlak tak škrtiaci šroub na hadici ( pred mixerom ) povol...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.3.10, 19:11 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
myslím že na reduktore nenaladíš zmes, bolo by dobre to hodiť na VAG a sledovať lambdu, elektronika čo to riadi ( LPG - ak tam máš pred mixerom servo ) by sa mala dať nastaviť...
ak máš neriadený podtlak tak škrtiaci šroub na hadici ( pred mixerom ) povol...[/quote]
Je to řízený podtlak se servem s elektronikou Autronic AL-720, klasický škrták na hadici nemám. Právě že směs se dle mě dá nastavit u řízeného podlaku jen těmi dvěma šrouby na reduktoru. Nevím ale kterým, se co seřizuje, jedním (predpokládám tím vetším v čele) se sřizuje tlak v reduktoru a možná tím druhým množství plynu směs. Tohle bych ale potřeboval od někoho potvrdit. Jinak kabel a vag mám, takže by se lambda měla sřídavě pohybovat mezi cca 0-1V při správné směsi?Pokud bude lambda ukazovat spíše hodnoty kolem 1V je směs bohatá, pokud se bude spíše blížit 0 je směs chudá? Je to tak?
|
12.3.10, 20:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|