Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 12:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Stále blbne přepínání!!! 
Autor Zpráva

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek Stále blbne přepínání!!!
čau, mám problém na moji škodulí 130GL s motorem z 136 rapid, mi stále blbne přepínání. ventily jsem kontroloval všechny propouštej bez problému. Kontrolka na přepínači se normalně rosvítí při přepnutí do zelena ale motor nemá sílu cuká, někdy se chytne a jede úplně normálně. Mám ten plyn celkem novej asi 7 měsíců starej. Čim by mohlo bejt to blbnutí přepínání? dik za rady.


8.3.09, 11:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
blbej dotaz, ale necháš vyject benzín z karbu? tzn. přepnout na mezipolohu, kdy je všechno vypnutý, a až dojde benál v karbu tak až tehdy přepneš na LPG...
jestli se nepletu, tak zelená na přepínači značí LPG, tak by to mohlo bejt tohle...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


8.3.09, 11:14
Profil ICQ

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Přepnu to nejdřív do mezipolohy nechám doject benzín a potom teprv přepnu na plyn, tím to určitě nebude :sick:


8.3.09, 13:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to ťažko, možno máš niekde v reduktore nejakú nečistotu, alebo nedokonalé vyhrievanie reduktora.

skús podrobnejšie popísať ako sa to správa a čo si zistil...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.3.09, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
zkus odpojit benzín jestli ti náhodou nepropouští ten ventil že by tam bylo nějaký smítko a uchlastávalo se ti jinak vzducháč svíčky zapalování
jinak ti to jelo dobře a začalo to z ničeho nic nebo tomu něco předcházelo?

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


8.3.09, 15:42
Profil ICQ

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
kontroloval jsem mixer v karbecu cely jsem ho vymontoval a profoukal, je uplne cistej, vymontoval jsem vzplynovac rozebral, vsechny gumicky, tesneni v poradku, dole ve vzplynovaci byl mali nanos takovyho cernyho svinstva ale fakt minimum tak jsem ho vycistil hadrikem. zkusil jsem ten ventil na vzplynovaci, pripojil k baterce profouknul, bez problemu, dal jsem zkusil ventil na ceste mezi bombou a vzplynovacem, vymontoval, pripojil k baterce, profouknul, v poradku. na ventil co je na bombe jsem nesahal nevim jestli ho muzu vymontovat aby to nerachlo. Jo steloval jsem spojku tak jsem povolil upevneni bomby trosku si ji na jedny strane prizvedl abych se tam dostal a zase ji dal zpatky, nemohlo to zpusobit to nakloneni bomby? naklonil jsem ji asi tak o 15 stupnu.


8.3.09, 16:06
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
zapalovani a svicky jsou v pohode na benzin mi to jede uplne normalne, zda se mi jako by tam ten plyn nesel, cuka to, jede to jak na pul plynu


8.3.09, 16:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
predtym to slo normalne?....nemas to dade priskrtene velmi?.....
michalkatka vyhrievanie reduktora urcite nie.....som nastartoval aj pri -7na plyne....nechcelo sa mi tahat benzin.....sused aj pri -20..... :lol: ..musi ist aj za studena

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


8.3.09, 20:36
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
shrekzv píše:
predtym to slo normalne?....nemas to dade priskrtene velmi?.....
michalkatka vyhrievanie reduktora urcite nie.....som nastartoval aj pri -7na plyne....nechcelo sa mi tahat benzin.....sused aj pri -20..... :lol: ..musi ist aj za studena


za studena to môže robiť aj vyhrievanie, ak je nedostatočný prietok vody (ak je odbočka s malého okruhu robená iba "T" a nie plnoprietoková) tak v to nemusí stíhať ohrievať hlavne pri studených štrtoch pod 0°

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.3.09, 21:26
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
predtim to slo normalne, vihrivani reduktoru funguje bez problemu, po chvilce co nastartuju se krasne ohreje do tepla, myslim ze prutok vody je v poradku. Nemohlo to zpusobit nakloneni bomby? Potreboval jsem sestelovat spojku tak jsem si ji z jedny strany nadzvedl asi tak o 10 az 15 cm, pak jsem ji zas vratil zpatky.


9.3.09, 13:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
SpeUK píše:
Nemohlo to zpusobit nakloneni bomby? Potreboval jsem sestelovat spojku tak jsem si ji z jedny strany nadzvedl asi tak o 10 az 15 cm, pak jsem ji zas vratil zpatky.


pokiaľ si to dal nazad ako pred tým ak nie, ak si žiadny trubku nezlomil, alebo nezalomil nejaký drôt čo ide do ventilu v bombe...

mysíš vystihnúť vtedy keď to urobí a vtedy musíš pozrieť či je všetko správne... takéto občasné zavady vedia pekne potrápiť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.3.09, 14:05
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
co se týče náklonu bomby musíš :shock: na multiventil a tam je ůdaj ve stupních třeba 30 nebo 60

pokud to máš blbě tak můžeš místo kapalina tahat plyn a to je špatně

co čtu tak jsi všechno rozebral ale o škrtícím ventilu nepíšeš nic :?: za tepla dej 3000 otáček a drž nesmíš ubrat ten škrtící ventil utáhni až ti auto skoro zdechne a povol o 1.5 otáčky pak došteluj volnoběh na reduktoru a napiš miloš


9.3.09, 17:11
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
Tak jsem prisel na to ze auto si ten plyn vezme ale az po ujeti cca 10 kilometrech na benzin, ale auto mam zahraty po 2 az 3 kilometrech :?: . Ted koukal na bombu mam tam napsano 30 stupnu??. Vysteloval jsem ten skrtici ventil podle milosovo navodu. byl jsem s tim dneska v servizu a jako na potvoru mi to slo prepnout a fungovalo to :(


9.3.09, 18:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
SpeUK píše:
Tak jsem prisel na to ze auto si ten plyn vezme ale az po ujeti cca 10 kilometrech na benzin, ale auto mam zahraty po 2 az 3 kilometrech :?: . Ted koukal na bombu mam tam napsano 30 stupnu??. Vysteloval jsem ten skrtici ventil podle milosovo navodu. byl jsem s tim dneska v servizu a jako na potvoru mi to slo prepnout a fungovalo to :(



já znám jednoho favorita co je pořád jak nový r.v.88 a ten má stejný problém jede na emise a přepnout se dá tak po 6 km pak ho poladím a žere ten plyn hned je velmi citlivý na seřízení miloš


9.3.09, 20:21
Profil

Příspěvky: 146
Bydliště: Teplice
Příspěvek 
tak myslis ze se s tim da neco delat? treba nechat si to seridit ve specializovanym servizu? nebo sestelovat podle emisi?


10.3.09, 16:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz