Autor |
Zpráva |
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Stále blbne přepínání!!!
čau, mám problém na moji škodulí 130GL s motorem z 136 rapid, mi stále blbne přepínání. ventily jsem kontroloval všechny propouštej bez problému. Kontrolka na přepínači se normalně rosvítí při přepnutí do zelena ale motor nemá sílu cuká, někdy se chytne a jede úplně normálně. Mám ten plyn celkem novej asi 7 měsíců starej. Čim by mohlo bejt to blbnutí přepínání? dik za rady.
|
8.3.09, 11:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
blbej dotaz, ale necháš vyject benzín z karbu? tzn. přepnout na mezipolohu, kdy je všechno vypnutý, a až dojde benál v karbu tak až tehdy přepneš na LPG...
jestli se nepletu, tak zelená na přepínači značí LPG, tak by to mohlo bejt tohle...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
8.3.09, 11:14 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Přepnu to nejdřív do mezipolohy nechám doject benzín a potom teprv přepnu na plyn, tím to určitě nebude
|
8.3.09, 13:09 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to ťažko, možno máš niekde v reduktore nejakú nečistotu, alebo nedokonalé vyhrievanie reduktora.
skús podrobnejšie popísať ako sa to správa a čo si zistil...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.09, 14:48 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
zkus odpojit benzín jestli ti náhodou nepropouští ten ventil že by tam bylo nějaký smítko a uchlastávalo se ti jinak vzducháč svíčky zapalování
jinak ti to jelo dobře a začalo to z ničeho nic nebo tomu něco předcházelo?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
8.3.09, 15:42 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
kontroloval jsem mixer v karbecu cely jsem ho vymontoval a profoukal, je uplne cistej, vymontoval jsem vzplynovac rozebral, vsechny gumicky, tesneni v poradku, dole ve vzplynovaci byl mali nanos takovyho cernyho svinstva ale fakt minimum tak jsem ho vycistil hadrikem. zkusil jsem ten ventil na vzplynovaci, pripojil k baterce profouknul, bez problemu, dal jsem zkusil ventil na ceste mezi bombou a vzplynovacem, vymontoval, pripojil k baterce, profouknul, v poradku. na ventil co je na bombe jsem nesahal nevim jestli ho muzu vymontovat aby to nerachlo. Jo steloval jsem spojku tak jsem povolil upevneni bomby trosku si ji na jedny strane prizvedl abych se tam dostal a zase ji dal zpatky, nemohlo to zpusobit to nakloneni bomby? naklonil jsem ji asi tak o 15 stupnu.
|
8.3.09, 16:06 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
zapalovani a svicky jsou v pohode na benzin mi to jede uplne normalne, zda se mi jako by tam ten plyn nesel, cuka to, jede to jak na pul plynu
|
8.3.09, 16:11 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
predtym to slo normalne?....nemas to dade priskrtene velmi?.....
michalkatka vyhrievanie reduktora urcite nie.....som nastartoval aj pri -7na plyne....nechcelo sa mi tahat benzin.....sused aj pri -20..... ..musi ist aj za studena
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
8.3.09, 20:36 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
shrekzv píše: predtym to slo normalne?....nemas to dade priskrtene velmi?..... michalkatka vyhrievanie reduktora urcite nie.....som nastartoval aj pri -7na plyne....nechcelo sa mi tahat benzin.....sused aj pri -20..... ..musi ist aj za studena
za studena to môže robiť aj vyhrievanie, ak je nedostatočný prietok vody (ak je odbočka s malého okruhu robená iba "T" a nie plnoprietoková) tak v to nemusí stíhať ohrievať hlavne pri studených štrtoch pod 0°
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.3.09, 21:26 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
predtim to slo normalne, vihrivani reduktoru funguje bez problemu, po chvilce co nastartuju se krasne ohreje do tepla, myslim ze prutok vody je v poradku. Nemohlo to zpusobit nakloneni bomby? Potreboval jsem sestelovat spojku tak jsem si ji z jedny strany nadzvedl asi tak o 10 az 15 cm, pak jsem ji zas vratil zpatky.
|
9.3.09, 13:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
SpeUK píše: Nemohlo to zpusobit nakloneni bomby? Potreboval jsem sestelovat spojku tak jsem si ji z jedny strany nadzvedl asi tak o 10 az 15 cm, pak jsem ji zas vratil zpatky.
pokiaľ si to dal nazad ako pred tým ak nie, ak si žiadny trubku nezlomil, alebo nezalomil nejaký drôt čo ide do ventilu v bombe...
mysíš vystihnúť vtedy keď to urobí a vtedy musíš pozrieť či je všetko správne... takéto občasné zavady vedia pekne potrápiť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.3.09, 14:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co se týče náklonu bomby musíš na multiventil a tam je ůdaj ve stupních třeba 30 nebo 60
pokud to máš blbě tak můžeš místo kapalina tahat plyn a to je špatně
co čtu tak jsi všechno rozebral ale o škrtícím ventilu nepíšeš nic za tepla dej 3000 otáček a drž nesmíš ubrat ten škrtící ventil utáhni až ti auto skoro zdechne a povol o 1.5 otáčky pak došteluj volnoběh na reduktoru a napiš miloš
|
9.3.09, 17:11 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
Tak jsem prisel na to ze auto si ten plyn vezme ale az po ujeti cca 10 kilometrech na benzin, ale auto mam zahraty po 2 az 3 kilometrech . Ted koukal na bombu mam tam napsano 30 stupnu??. Vysteloval jsem ten skrtici ventil podle milosovo navodu. byl jsem s tim dneska v servizu a jako na potvoru mi to slo prepnout a fungovalo to
|
9.3.09, 18:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
SpeUK píše: Tak jsem prisel na to ze auto si ten plyn vezme ale az po ujeti cca 10 kilometrech na benzin, ale auto mam zahraty po 2 az 3 kilometrech . Ted koukal na bombu mam tam napsano 30 stupnu??. Vysteloval jsem ten skrtici ventil podle milosovo navodu. byl jsem s tim dneska v servizu a jako na potvoru mi to slo prepnout a fungovalo to
já znám jednoho favorita co je pořád jak nový r.v.88 a ten má stejný problém jede na emise a přepnout se dá tak po 6 km pak ho poladím a žere ten plyn hned je velmi citlivý na seřízení miloš
|
9.3.09, 20:21 |
|
|
SpeUK
Příspěvky: 146 Bydliště: Teplice
|
tak myslis ze se s tim da neco delat? treba nechat si to seridit ve specializovanym servizu? nebo sestelovat podle emisi?
|
10.3.09, 16:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|