|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
LPG z BMM na karburátor
vůbec nevim jak na to ..určitě koupit jinou přírubu na karbec, ale pak?....jedná se o LEKR
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.3.09, 20:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nejde to bmm lpg mi dej a sezen si karbecový
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.3.09, 20:32 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Legalni to asi nebude, ale verim ze kdyz doplnis lambdu, lpg pude dobre.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
22.3.09, 20:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Viky píše: Legalni to asi nebude, ale verim ze kdyz doplnis lambdu, lpg pude dobre.
legálne to asi nepôjde...
dá sa to, akurát potrebuješ druhý mixer, a ak máš podtlakový je to jednoduché (to by možno išlo aj legálne) ale ak máš elektrický ta stačí na sanie prirobiť podtlakový spínač ktorý bude spínať reduktor a namiesto toho servoventilu klasický škrtič...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.3.09, 21:56 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Nejde to,bohužel.Naopak ano,ale systém řízený lambdou má jiný reduktor,přepínač..nemá el.mag ventil uzavirani přivodu benzínu..atd Prostě ty systémy fungujou každý rozdílně,jediné co mají stejné jsou nádrže a to,že jsou podtlakové..
Nešpekuluj a když už,tak to udělej jak píše SADRA..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
22.3.09, 23:17 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
na sádru seru, když kupoval auto, tak nechtěl plynovej sporák a teď najednou shání LPG...mě to tak napadlo, o legálnost nejde, protože karbecová felicie taky není legální, jak budu mit to BMM fávo, tak budu testovat a předělám ho na karburátor, když to bude fungovat, tak sem myslel, že bych udělal motor a postavil ho do feldy na karbec, takže bych ušetřil na čiptuning...sice možná krok zpět, ale levnější ...no a kdyby se to povedlo, tak přemejšlim, jak na to udělat LPG takže v podstatě vymejšlim kraviny, ale když sme to řešili v motoru, tak nikdo neví, jak je to s tim tlakem z čerpadla, takže to chci zkusit...no a pak budu mit vstřikování z 1,6 golfa, takže ...no něco by s tim udělat šlo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.09, 00:08 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
ONDRÁS: Přeju hodně štěstí..Asi máš hodně času,nebylo by lepší mi přijet oškrábat stěny na vymalování?:-):-)
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
23.3.09, 16:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
NOVON píše: Nejde to,bohužel.Naopak ano,ale systém řízený lambdou má jiný reduktor,přepínač..nemá el.mag ventil uzavirani přivodu benzínu..atd Prostě ty systémy fungujou každý rozdílně,jediné co mají stejné jsou nádrže a to,že jsou podtlakové.. Nešpekuluj a když už,tak to udělej jak píše SADRA..
áno, ešte by potreboval odpojovač benzínu, inak sú reduktory rovnaké akutát na podtlakovom blokuje páčku 2. stupňa strunka, ktorá sa odblokuje podtlakom zo sania (to je tá najmenšia membrána) a pri tom elektrickom 2. stupeň blokuje ten elektromagnet... Takto je to pre Lovtec/Lovato...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.09, 16:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: NOVON píše: Nejde to,bohužel.Naopak ano,ale systém řízený lambdou má jiný reduktor,přepínač..nemá el.mag ventil uzavirani přivodu benzínu..atd Prostě ty systémy fungujou každý rozdílně,jediné co mají stejné jsou nádrže a to,že jsou podtlakové.. Nešpekuluj a když už,tak to udělej jak píše SADRA.. áno, ešte by potreboval odpojovač benzínu, inak sú reduktory rovnaké akutát na podtlakovom blokuje páčku 2. stupňa strunka, ktorá sa odblokuje podtlakom zo sania (to je tá najmenšia membrána) a pri tom elektrickom 2. stupeň blokuje ten elektromagnet... Takto je to pre Lovtec/Lovato...
michale, s tebou už sem se o tom bavil, mám právě brcčko...nevim, nechci utrácet prachy za čip, když to v podstatě pude předělat na karbec, tkerejch mám doma fůru, ale zase přemejšlim, jeslti to má cenu ...no ještě uvidíme, ale jak to tak čtu, tak LPG je z týhle předělávky vyřazený...takže z feldy zůstane normální auto a ladit budu favority
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.3.09, 18:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|