Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 05:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 Sekvenční LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Příspěvek Sekvenční LPG
Ahoj, mám na LPG něco odježděno. Lítal jsem s Favoritem 136L 1989, Feldou 1.3 BMM, Feldou 1.3 MPi a Fabii 1.4 MPi, snad všechno Lovato a podtlak. Mám dotaz ohledně sekvenčního vstřikování. Koukám se po novým vozítku a určitě půjdu dále do LPG a chci se zeptat, jak přesně sekvence funguje, výhody, nevýhody a především otázka na přepínání benzín/plyn.
Fáčko jsem startoval rovnou na plyn, byl to karbec, Feldy a Fabii vždycky na benzín a systém přepnul na LPG po dosažení určitých otáček. Čili když jsem prošlápnul pedá, tak prakticky hned po startu. Vím, že třeba novější systémy BRC přepínají na plyn až při ohřátí motoru, což mi přijde poměrně nepraktické, když člověka čekají couračky po městě :( Proto bych se chtěl zeptat, jak toho konkrétně funguje u sekvence.


22.10.09, 17:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Sekvence startuje na benzín a po dosažení teploty 35 stupňů přepíná po zvednutí otáček na plyn.Samo pokud je motor už teplý a startuješ,tak přepíná hned po dosažení určitých otáček.Kolikrát přepnutí ani nepoznáš..Měl jsem sekvenci LOVTEC MAGIC a neměl jsem problém..Jinak ta teplota přepnutí je důležitá k dobrému odpařování lpg,což sekvenční vstřikování potřebuje..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


22.10.09, 23:36
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Supr, v podstatě něco takovýho jsem chtěl slyšet :) A ještě se zeptám, jak je teda přesně plyn v tomto případě dopravovanej do spalovacího prostoru?


22.10.09, 23:44
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
do sání ti přidaji další vstřky :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.10.09, 05:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
Zrovna v úterý mi montoval BRC seqent 24 -přepíná mi to při 40°C,když je teplota vyšší nad 60°C,přepíná to do pěti sekund po startu.Studený auto se ohřeje na teplotu 40°C do dvou minut(v létě bez problému).

U některých motoů se údajně musí nastavit ještě vyšší teplota pro přepnutí na LPG z důvodu velkýho propadu teploty.


23.10.09, 08:47
Profil

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Dobrý :) Tak díky za informace :) už jsem z toho trošku moudřejší :)


23.10.09, 09:34
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz