Jak startovat Favorita ??????
Autor |
Zpráva |
kaplos
Tydýt
Příspěvky: 3 Bydliště: Dobromilice
|
Jak startovat Favorita ??????
Neví někdo jak se má startovat Favorit s Karburátorem rok 94glx ? Ja už slyšel hodně verzí že mám plýn prošlápnou 1 aby se zapnul sitič nebo 2x aby se zapnoul druhej sitič. Tak teď nevím kolik tam těch sitiču je:D. Ja to dělám tak že otočík klíčem prošlápnu plyn a počkám chvilku a nastartuji a otáčky mam tak 1000 a pomalu to začne stoupat do 1500 a nekdy mi to zdechne. Tak nevím co dělám špatně. Potřebuji vědět kolik mám těch sitičů a kolik mají byt otačky a jak to mám správně startovat (staruji na benzin pak to přepínam na lpg) Děkuji
|
6.12.09, 23:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
6.12.09, 23:54 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Co jsem někde pochytil, tak fa s karburátorem: Před startem, ne rychle, ne pomalu prošlápnout plyn až na podlahu. A pak nastartuješ. Bez plynu!
EDIT: Ten s itič ale bije do očí.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
6.12.09, 23:59 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Ako vravi carlos, a tiez prirucka k autu, pred studenym startom stlacit plyn na podlahu, pustit plyn a nastartovat bez nohy na plyne
ak auto nenastartuje do 1-2 otoceni, nieco je zle,
napriklad jeden z celkoveho mnozstva (jeden) syticov
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
7.12.09, 01:23 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.12.09, 17:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Josef.Radocha píše: Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín
neděs nové lidi taky jsi do toho koukal jak vrána do kosti miloš
|
7.12.09, 18:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: :roll: ...existuje návod
existuje je to ten co hned nastartuje miloš
|
7.12.09, 18:18 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.12.09, 11:23 |
|
|
PedroBA
Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava - Ružinov
|
varok píše: Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by. no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako
_________________ Škoda Forman 135 LS + LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 31&start=0
|
12.12.09, 11:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
PedroBA píše: no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako
ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.09, 12:12 |
|
|
PedroBA
Příspěvky: 79 Bydliště: Bratislava - Ružinov
|
michalkatka píše: PedroBA píše: no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna... preslapnes raz a potom štartuješ bez plynu ?
_________________ Škoda Forman 135 LS + LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 31&start=0
|
12.12.09, 13:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
PedroBA píše: preslapnes raz a potom štartuješ bez plynu ?
hej, a niekedy dávno som pod 0° používal aj LPG sytič, ale v pohode to štartuje aj bez toho...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.09, 13:43 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Když jsem měl ještě staré fáčko s karbecem a LPG, tak jsem zase nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo. Byl to systém LOVTEC. Ale zase strejda měl fáčko, potom ho měl chvíli i můj tatík, tak startovalo v poho i na LPG v mrazech. To byl ale zase systém BRC, ty se mi zdají lepší, ani nevím proč.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 09:52 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
varok píše: .... nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo.
uz si nepamatuju co sme ve favoritu meli za system (pravdepodobne Lovtec) ale v zime bezproblemu 1x stisknout "turbo" tlacitko a chytalo i pri -20, pokud ne tak prepnout a modlit se ze to ta 70A baterie dokaze tak dlouho tocit aby se natahnul benzin do karburatoru
samozdrejme startovani bez plynu MAX kdyz to chytlo tak trosku proslapnout
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
13.12.09, 10:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Já nevím, co jsem tak zažil, tak v tomhle jsou lepší BRCčka. Na škodě 105 jsem měl BRC. Bez problému startovala i na plyn. Když jsem měl fáčko s karburátorem a systémem Lovtec, tak raději na benzín a pak přepnout na LPG. Když bylo teplo, tak šlo i na LPG, ale pořád nějaké problémy. Teď mám zase systém BRC, ale už mám fáčko se vstřikováním a to je už někde jinde. To mi startuje vždy na benzín a až pak přepínám na LPG.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 11:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|