Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 20:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Jak startovat Favorita ?????? 
Autor Zpráva
Tydýt

Příspěvky: 3
Bydliště: Dobromilice
Příspěvek Jak startovat Favorita ??????
Neví někdo jak se má startovat Favorit s Karburátorem rok 94glx ? Ja už slyšel hodně verzí že mám plýn prošlápnou 1 aby se zapnul sitič nebo 2x aby se zapnoul druhej sitič. Tak teď nevím kolik tam těch sitiču je:D. Ja to dělám tak že otočík klíčem prošlápnu plyn a počkám chvilku a nastartuji a otáčky mam tak 1000 a pomalu to začne stoupat do 1500 a nekdy mi to zdechne. Tak nevím co dělám špatně. Potřebuji vědět kolik mám těch sitičů a kolik mají byt otačky a jak to mám správně startovat (staruji na benzin pak to přepínam na lpg) Děkuji


6.12.09, 23:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


6.12.09, 23:54
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Co jsem někde pochytil, tak fa s karburátorem: Před startem, ne rychle, ne pomalu prošlápnout plyn až na podlahu. A pak nastartuješ. Bez plynu!

EDIT: Ten sitič ale bije do očí. :lol: :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.12.09, 23:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Ako vravi carlos, a tiez prirucka k autu, pred studenym startom stlacit plyn na podlahu, pustit plyn a nastartovat bez nohy na plyne
ak auto nenastartuje do 1-2 otoceni, nieco je zle,
napriklad jeden z celkoveho mnozstva (jeden) syticov :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


7.12.09, 01:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
:roll: ...existuje návod :!: :evil:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.09, 17:31
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Josef.Radocha píše:
Já snad umřu.... Pošlapej to třeba dvacetkrát.... a budeš tam mít dvacet cucáků. Zkontroluj kabely, svíčky, filtr vzduchový, rozdělovač, víčko, palec a pokud je to karbec což by měl být tak bys měl motor v chladnějším počasí nechat dobíhat na benzín


neděs nové lidi taky jsi do toho koukal jak vrána do kosti :oops: miloš


7.12.09, 18:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
:roll: ...existuje návod :!: :evil:


existuje je to ten co hned nastartuje :D miloš


7.12.09, 18:18
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG :?: Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.12.09, 11:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Bratislava - Ružinov
Příspěvek 
varok píše:
Tak za prvé, favorit má jen jeden sytič, neboli přívěru vzduchu. Ten druhý, není myšleno jeden na karbecu a druhý ten elektrický na krabičce přepínání na LPG :?: Jak bylo psáno, sešlápne se plyn. pedál a nastartuje se. Během startování se nesmí pak už šlapat na pedál. Motor by měl naskočit na vyšší otáčky, zhruba 2000/min. Někdy bývají ale jen 1500 apod. Záleží na seštelování sytiče. Při tom přepínání na LPG je potřeba po nastartování nechat motor chvíli běžet na benzín a pak až přepnout na LPG. Je lepší přepínat za jízdy. Přepnout tlačítko Benzín-LPG o nulové polohy. Až motor začne cukat, teprve přepnout na LPG. Jinak by se motor přechlastal a zdechl by.
no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako

_________________
Škoda Forman 135 LS + LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 31&start=0


12.12.09, 11:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
PedroBA píše:
no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako


ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.12.09, 12:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 79
Bydliště: Bratislava - Ružinov
Příspěvek 
michalkatka píše:
PedroBA píše:
no a ked nestartujem na benzin ale na LPG ? tak ako


ja sadnem, prešlapnem plyn a štartujem... beznín používam iba ak je LPG nádrž prázdna...
preslapnes raz a potom štartuješ bez plynu ?

_________________
Škoda Forman 135 LS + LPG
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 31&start=0


12.12.09, 13:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
PedroBA píše:
preslapnes raz a potom štartuješ bez plynu ?


hej, a niekedy dávno som pod 0° používal aj LPG sytič, ale v pohode to štartuje aj bez toho...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.12.09, 13:43
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Když jsem měl ještě staré fáčko s karbecem a LPG, tak jsem zase nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo. Byl to systém LOVTEC. Ale zase strejda měl fáčko, potom ho měl chvíli i můj tatík, tak startovalo v poho i na LPG v mrazech. To byl ale zase systém BRC, ty se mi zdají lepší, ani nevím proč.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.12.09, 09:52
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
varok píše:
.... nepoužíval sytič na karbecu ale jen ten elektrický. Otočil jsem klíček, asi na sekundu jsem zmáčkl tlačítko sytiče a nastartoval. Většinou to hned chytlo. Když bylo pod nulou, tak jsem raději startoval na benzín, na LPG to nešlo.


uz si nepamatuju co sme ve favoritu meli za system (pravdepodobne Lovtec) ale v zime bezproblemu 1x stisknout "turbo" tlacitko a chytalo i pri -20, pokud ne tak prepnout a modlit se ze to ta 70A baterie dokaze tak dlouho tocit aby se natahnul benzin do karburatoru

samozdrejme startovani bez plynu MAX kdyz to chytlo tak trosku proslapnout

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.12.09, 10:48
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já nevím, co jsem tak zažil, tak v tomhle jsou lepší BRCčka. Na škodě 105 jsem měl BRC. Bez problému startovala i na plyn. Když jsem měl fáčko s karburátorem a systémem Lovtec, tak raději na benzín a pak přepnout na LPG. Když bylo teplo, tak šlo i na LPG, ale pořád nějaké problémy. Teď mám zase systém BRC, ale už mám fáčko se vstřikováním a to je už někde jinde. To mi startuje vždy na benzín a až pak přepínám na LPG.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


13.12.09, 11:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz