Octavia 1.6 74KW, zkušenosti s LPG
Autor |
Zpráva |
euroman70
Příspěvky: 6 Bydliště: Ostrava
|
Octavia 1.6 74KW, zkušenosti s LPG
Dobrý den chci se zeptat zda je pravda,že při montáži LPG různých typů do vozů stejného motoru jsou rozdíly se spokojenosti užíváni.Mám Octavii 1.6 74 KW a chtěl bych si LPG namontovat ,ale nevím jaký typ nebo systém. Docela by mě pomohla i zkušenost majitelů s tímto motorem a LPG.
_________________ Škoda Octavia 1.6 74KW r.v. 1999
|
7.3.10, 20:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Octavia 1.6 74KW, zkušenosti s LPG
euroman70 píše: Dobrý den chci se zeptat zda je pravda,že při montáži LPG různých typů do vozů stejného motoru jsou rozdíly se spokojenosti užíváni.Mám Octavii 1.6 74 KW a chtěl bych si LPG namontovat ,ale nevím jaký typ nebo systém. Docela by mě pomohla i zkušenost majitelů s tímto motorem a LPG.
ztdražuje se benál tak uvažuješ jak ušetřit, třeba uetříš nebo to bude cesta do pekel,
napi kolik jezdíš ročně zda městský provoz a tak miloš
|
7.3.10, 20:38 |
|
|
euroman70
Příspěvky: 6 Bydliště: Ostrava
|
Najedu tak kolem 17 000 km a spíše město.
_________________ Škoda Octavia 1.6 74KW r.v. 1999
|
7.3.10, 20:48 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
známej má, sekvenci (na každej válec vlastní vstřik a řj k LPG) ...zatim pohoda, akorát to ze začátku občas chcíplo na křižovatce...spotřeba zhruba stejná jako na benzín...šel bych do toho, pořizovací cena tohohle je kolem 30 tis s toroidem
výkon stejnej jako na BA
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.3.10, 00:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jenže to automaticky startuje na benzín a na plyn přepíná až když se to ohřeje
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.3.10, 06:19 |
|
|
euroman70
Příspěvky: 6 Bydliště: Ostrava
|
Kdysi jsem měl na LPG Formana a ten měl starý systém,kdy jsem v zimě musel přepínat na benzín a když jsem zapoměl tak jsem prostě nenastartoval.Proto vítám systém,který bude myslet za mě a v zimě v klidu nastartuju.
_________________ Škoda Octavia 1.6 74KW r.v. 1999
|
8.3.10, 07:11 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Sadra17 píše: jenže to automaticky startuje na benzín a na plyn přepíná až když se to ohřeje
no tak vona benzínová okta s kartonem na chladiči se ohřeje už ve vratech
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
8.3.10, 09:17 |
|
|
jaheged
Příspěvky: 14
|
Ahoj, mám teda feldu MPI, ale tohle by mělo platit i u tebe:
je třeba si uvědomit, že v zimě trvá 2-3 km než se auto přepne na LPG (v létě nemám zkušenost, ale doufám, že do 1-1,5 km se mi to spínat bude ). A jestliže píšeš, že jezdíš hlavně po městě, tak je potřeba vědět kolik km v jednom "zátahu" najedeš. Ptotože kdyby si měl popojíždět jen pár km tak se to vrátí podstatně později.
Já osobně sem od přestavby za 5 měsíců najel 13 000 km (jezdím převážně dálky), takže mě by se přestavba do roka měla vrátit.
|
8.3.10, 10:12 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
euroman70 píše: Kdysi jsem měl na LPG Formana a ten měl starý systém,kdy jsem v zimě musel přepínat na benzín a když jsem zapoměl tak jsem prostě nenastartoval.Proto vítám systém,který bude myslet za mě a v zimě v klidu nastartuju.
pokud cáráš po městě třeba po 5OO metrech tak pojedeš vzimě věčně na benál, spravidla ti umřou obje lambády ta přední je přes dvojku a zadní čtverku, budeš cukat že máš špatné svíčky, odejdou ti VN kabely, klapka,
si musíš dobře spočítat zda se ti investice vyplatí cena plynu, vyšší spotřeba, jíá osobně bych dotoho nešel, jedině koupit koktu s plynem a pak se stím vhvilku trápit miloš
|
8.3.10, 10:15 |
|
|
euroman70
Příspěvky: 6 Bydliště: Ostrava
|
No nechám si to projít ještě pořádně hlavou. Zvážím všechny plusy a mínusi. Zatím tedy vím, že se to nevyplatí na extra krátké trasy, kterých mám opravdu pomálu. Snad to LPG není až tak strašné,a navíc při montáži mám i nějakou záruku.
_________________ Škoda Octavia 1.6 74KW r.v. 1999
|
8.3.10, 11:30 |
|
|
euroman70
Příspěvky: 6 Bydliště: Ostrava
|
Včera jsem byl tady u nás v Ostravě HL PROPAN a tam mi nabídl jeden z šéfů nějakou soupravu MAGIC 2,za nějakých 27 500 KČ.javascript:emoticon(':shock:') Mluvil mi,že měl úplně to samé auto a že byl maximálně spokojen.Dále říkal,že když jede auto dobře na benzín tak pojede i na LPG.Za sebe musím říct, že sem ho bral z rezervou. Chci totíž nazbírat co nejvíce zkušeností s tímto motorem.Napište jakoukoliv zkušenost.
_________________ Škoda Octavia 1.6 74KW r.v. 1999
|
10.3.10, 11:33 |
|
|
jaheged
Příspěvky: 14
|
euroman70 píše: Dále říkal,že když jede auto dobře na benzín tak pojede i na LPG
Mě auto jelo od nákupu rok (přes 20 tisíc km) výborně bez jakéhokoli problému. Odjel sem z dílny po přestavbě a bylo po výkonu, na LPG se dusilo. Když po celém dnu na autě nic nenašli, tak jediný důvod, který mi řekli: "auto je motorově špatné ...." a moc je nezajímalo, že jelo předtím výborně ...
Takže to, že auto jede dobře na benzín, neznamená, že tam oni nemůžou při přestavbě něco zvorat...
Ale abych to jen nehatil. Teď už jsem s plynem spokojeny. Přeci jen jezdit za 1Kč/km je super.
|
10.3.10, 12:33 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
euroman70 píše: Včera jsem byl tady u nás v Ostravě HL PROPAN a tam mi nabídl jeden z šéfů nějakou soupravu MAGIC 2,za nějakých 27 500 KČ.javascript:emoticon(':shock:') Mluvil mi,že měl úplně to samé auto a že byl maximálně spokojen.Dále říkal,že když jede auto dobře na benzín tak pojede i na LPG.Za sebe musím říct, že sem ho bral z rezervou. Chci totíž nazbírat co nejvíce zkušeností s tímto motorem.Napište jakoukoliv zkušenost.
MAGIC 2 je dobrá volba, bezproblémová a najel jsem za dva roky cca 50 000km, jinak mám MAGIC 1 a ta mi stačí pro můj rok, takže pokud máš novější rok, vem dvojku. Přepínání je přesné a automatické.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
11.3.10, 17:52 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
proc si vsichni poustite plyn az do ohratyho motoru ? podle me je to uplne zbytecny
ja mam nastaveno ze kdyz nemrzne tak se to prene a nikdy zadnej problem
a favo startovalo na plyn v lete i v zime a taky to tomu nevadilo
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
19.3.10, 15:07 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Mám nastaveno na 30° a pak přepne automaticky na LPG a při nižší teplotě auto cuká. A do 0° se dá startovat docela dobře u karburátorů, pak se stává v mrazech dost často, že zamrzne reduktor a smůla. Měl jsem dost aut na LPG a prakticky se všechny chovali stejně v zimě.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
19.3.10, 15:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|