|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
silena spotreba LPG favorit
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Co vzduchovej filtr? Jak je na tom? A co plyn? Nezměnil jsi pumpu kde ho bereš?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.5.10, 20:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To by jsi musel těch 10 tis jezdit po poli aby to mělo takovej vliv třeba přes filtr. No snad někdo napíše něco dál
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.5.10, 20:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Zkusil bych zajet na diagnostiku. Jestli není v háji Lambda. Záleží ale, jestli je to systém jakou karbecu, jen podtlakový, nebo elektronicky řízený. Já měl spotřebu taky hrozně velkou. Sice jsem nebyl na diagnostice(neznám tady v okolí slušný servis), ale vyměnil jsem Lambdu a spotřeba rapidně klesla. Mám ale BRC systém, který má svou ŘJ a je ovládaný Lambda soundou a různými čidly. Může to podle mě dělat i špatné teplotní čidlo na sacím potrubí. To jsem taky měnil, ale více mi pomohla ta Lambda. Mám ale fáčko verzi 50kW BMM a navíc překopávaný motor. Navíc jezdím jako hovado, tak spotřeba je okolo 10l benzínu a asi 12l LPG.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.5.10, 10:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
diagnostiku celou, třeba eplotsa v řídící jednotce může být trvale mínus 49,5 prostě všechny akční členy v bloku měřených hodnot mus být v reálu,
|
9.5.10, 11:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak jsem psal já. U nás taky většinou chtějí v servisech za diagnostiku 1000,- kč. Přijedu tam, napíchnou mi diagnostiku. Vše zkontrolují při motoru v klidu, potom při běžícím motoru. NIC JSME NENAŠLI. Cena 1000,- kč a potíže trvají dále. Já už k těm zlodějům ani nejezdím. To raději napíšu tady a kluci jsou šikovní a někdy dokáží poradit. Co jsem vyměnil tu Lambdu a čidlo na sacím potrubí, které už bylo dost jeté, tak spotřeba trošku spadla. Když jsem měl fáčko koupené, tak spotřeba na benzín asi kolem 7l/100km. Nechal jsem namontovat LPG a spotřeba asi 8l. Potom jsem začal jezdit sportovněji a spotřeba stoupla na asi 10l LPG. Když jsem měl problémy, motor stále přechlastaný, tak spotřeba byla asi odhadem 14-15l plynu. Vyměnil jsem Lambdu a to čidlo teploty kapaliny a spotřeba klesla na asi těch 9l plynu při slušnější jízdě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.5.10, 13:47 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
příjed ke mě, kámoš to děla za 300 Kč
|
9.5.10, 18:12 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|