Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.12.24, 05:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 silena spotreba LPG favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Co vzduchovej filtr? Jak je na tom? A co plyn? Nezměnil jsi pumpu kde ho bereš?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


8.5.10, 20:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
To by jsi musel těch 10 tis jezdit po poli aby to mělo takovej vliv třeba přes filtr. No snad někdo napíše něco dál

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


8.5.10, 20:54
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Zkusil bych zajet na diagnostiku. Jestli není v háji Lambda. Záleží ale, jestli je to systém jakou karbecu, jen podtlakový, nebo elektronicky řízený. Já měl spotřebu taky hrozně velkou. Sice jsem nebyl na diagnostice(neznám tady v okolí slušný servis), ale vyměnil jsem Lambdu a spotřeba rapidně klesla. Mám ale BRC systém, který má svou ŘJ a je ovládaný Lambda soundou a různými čidly. Může to podle mě dělat i špatné teplotní čidlo na sacím potrubí. To jsem taky měnil, ale více mi pomohla ta Lambda. Mám ale fáčko verzi 50kW BMM a navíc překopávaný motor. Navíc jezdím jako hovado, tak spotřeba je okolo 10l benzínu a asi 12l LPG. :oops:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.5.10, 10:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
diagnostiku celou, třeba eplotsa v řídící jednotce může být trvale mínus 49,5 prostě všechny akční členy v bloku měřených hodnot mus být v reálu,


9.5.10, 11:34
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jak jsem psal já. U nás taky většinou chtějí v servisech za diagnostiku 1000,- kč. Přijedu tam, napíchnou mi diagnostiku. Vše zkontrolují při motoru v klidu, potom při běžícím motoru. NIC JSME NENAŠLI. Cena 1000,- kč a potíže trvají dále. Já už k těm zlodějům ani nejezdím. To raději napíšu tady a kluci jsou šikovní a někdy dokáží poradit. Co jsem vyměnil tu Lambdu a čidlo na sacím potrubí, které už bylo dost jeté, tak spotřeba trošku spadla. Když jsem měl fáčko koupené, tak spotřeba na benzín asi kolem 7l/100km. Nechal jsem namontovat LPG a spotřeba asi 8l. Potom jsem začal jezdit sportovněji a spotřeba stoupla na asi 10l LPG. Když jsem měl problémy, motor stále přechlastaný, tak spotřeba byla asi odhadem 14-15l plynu. Vyměnil jsem Lambdu a to čidlo teploty kapaliny a spotřeba klesla na asi těch 9l plynu při slušnější jízdě.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


9.5.10, 13:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
příjed ke mě, kámoš to děla za 300 Kč


9.5.10, 18:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz