Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.10.24, 23:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
 turba škoda favorit poraďte 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Pavucina píše:
Docela me to pobavilo, ale spis ze strany to nejde a neexistuje :D
To ze takove auto neni videt neznamena ze neni. Jdou provest i levne upravy, ne zadne motory za desetitisice, ktere stejne shori, viz zminovana 1,4.
Jde o to nehonit se za nesmyslama.
Sám Favorita s turbem provozuju 2,5 roku sice o tom vim taky ho**o oproti "mistrum", ale najeto 21tkm na jednich pistech a 3 ojnicich, o klice lze rict 2x 10tkm, ptz jsem to ze svoji blbosti zadrel. Prevodovka a spojka z 1,6 jedna jedina, ale zadrenej diferencial. Ale nedala to absolutne kastle, ale ten kdo vi jak jezdim (odsud zrejme jen Neper), tak vi ze to auto dostava neskutecnej kour a klobouk dolu pred nim, ze to vydrzelo v takovym stavu v jakym je.
Vykon odmerenej nemam, mam srovnani pouze na sprintech na BIG BMW a jedne navsteve na autodromu.
Kdo chce muze se podivat jak to neexistuje: http://www.youtube.com/user/pavucina/

A kdyby nekoho zajimala cena upravy, tak ta se sirokopasmovou lambda sondou je 15 000,- (Puvodni myslenka byla zkusit jiny zpusob zvyseni vykonu za minimalni penize, aby to jelo jak upravena atmosfera za 40).
A kdyz jsme u tech flastru, kolik auta s upravenym motorem ma seriove brzdy, zapsany rozmer gum atd ? Ono to mate jedno, kdyz zpusobite nehodu s takto "legalnim" autem, tak uz je to opravdu jedno, kdyz se do toho zacne stourat.


Neříkám, že to nejde, ale jsem názoru, že když se něco takového dělá, má to mít hlavu a patu a hlavně spolehlivost. Abych věděl, že když s tím někam vyjedu, tak se také po svých vrátím a nebude mne muset někdo táhnout. Víš, to je také o tom, že takový rozpálený olej docela hezky hoří, když se potká s rozpáleným výfukovým potrubím a věř mi, že hoří docela fest a rychle. Dnes to jede, zítra taky, pozítří ještě jo, ale popozítří se může ozvat rána jako z děla a máš po autě. Problém je, že nevíš, kdy žo popozítří nastane...

A taky když už to někdo dělá, měl by o tom mít nějakou páru, toto není program do PC, který nainstaluješ a on běží i když programování vůbec nerozumíš. Když se to posere a nic se nestane, o nic nejde. Ale když se něco posere a máš za sebou pár mrtvých, tak to už fakt končí sranda. Jenže toto mlaďoši pochopí buď příliš pozdě nebo až tehdy, kdy si pořídí rodinu a děti... Každému přeji tu druhou možnost, o tu první fakt není co stát...

_________________
J.


13.1.14, 17:17
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Jiří Čech: To ja vsechno chapu, kdyz ti to reknu tak mi naprosto jedno, kdyz se mi motor rozleti a to se mi zatim nepovedlo, a momentalne s tim nejezdim pod 1bar. A jemi to jedno z duvodu, ze jezdim seriove motory, pripadne jen vymenim hlavu, ptz to nedavaji stare gufera na ventilech.
Ja neprovozuju na zavody po beznych silnicich z toho uz jsem davno vyrost, po Praze s tim litat nemuzes a kdyz to jede na nakou akci, tak to jedu v klidu.
Se spolehlivosti nemam problemy, ted ke konci je to horsi, projevujou se spatne konstrukci reseni okolo vyfuku za turbem.

Viky: Tak jelikoz kamaradi jezdi jen v BMW E30,E36, tak na ty psrinty s nima jedu, a zatim mi ujede 328 E36, ale jen trosku 325 E36 uz neujede :D
Ted me limitovala velikost vstrikovacu :?


13.1.14, 17:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz