Docela me to pobavilo, ale spis ze strany to nejde a neexistuje
To ze takove auto neni videt neznamena ze neni. Jdou provest i levne upravy, ne zadne motory za desetitisice, ktere stejne shori, viz zminovana 1,4.
Jde o to nehonit se za nesmyslama.
Sám Favorita s turbem provozuju 2,5 roku sice o tom vim taky ho**o oproti "mistrum", ale najeto 21tkm na jednich pistech a 3 ojnicich, o klice lze rict 2x 10tkm, ptz jsem to ze svoji blbosti zadrel. Prevodovka a spojka z 1,6 jedna jedina, ale zadrenej diferencial. Ale nedala to absolutne kastle, ale ten kdo vi jak jezdim (odsud zrejme jen Neper), tak vi ze to auto dostava neskutecnej kour a klobouk dolu pred nim, ze to vydrzelo v takovym stavu v jakym je.
Vykon odmerenej nemam, mam srovnani pouze na sprintech na BIG BMW a jedne navsteve na autodromu.
Kdo chce muze se podivat jak to neexistuje:
http://www.youtube.com/user/pavucina/A kdyby nekoho zajimala cena upravy, tak ta se sirokopasmovou lambda sondou je 15 000,- (Puvodni myslenka byla zkusit jiny zpusob zvyseni vykonu za minimalni penize, aby to jelo jak upravena atmosfera za 40).
A kdyz jsme u tech flastru, kolik auta s upravenym motorem ma seriove brzdy, zapsany rozmer gum atd ? Ono to mate jedno, kdyz zpusobite nehodu s takto "legalnim" autem, tak uz je to opravdu jedno, kdyz se do toho zacne stourat.