|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Biely dym z podmotora... ???
Autor |
Zpráva |
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
Biely dym z podmotora... ???
Ahojte,
dlho som tu nebol nakoľko som vymenil motor a nepotreboval som pomoc
Ale som tu zas ((
Mám favorita a dnes ráno keď som šiel do práce mi nechcel "akcelerovať" nemal ťah a do mierneho kopečka som musel ísť na 4-ku a plný plyn a stále šiel 80km/h.
Zacítil som jemný smrad.
Do práce to mám 5km tak som dojel, vystúpil a zammkol auto.
Spravil som pár krokov a z pod pravého predného kolesa šiel biely dym a trocha aj spod lavého. Asi tak pofukovalo tým smerom.
Tak som odomkol naštartoval a cúvol rýchlo od ostatných aut vypol klučik a otvoril kapotu aby som sa pozrel odkial to ide. Lenže než som otvoril kapotu dym bol fuč a už nič nedýmilo tak teraz neviem čo to mohlo byť.
JEdným okom som pozrel na dostatok vody a bolo jej dosť.
Olej som nepozeral...ponáhlal som sa do práce tak som zaparkoval a šiel makať.
Chcel by som sa na to pozrieť keď pôjdem z práce ale neviem na čo mám pozerať.
JEden mi poradil že či nieje zaseknutý štartér...lenže to by som asi nenaštartoval či??? A aby som pozrel olej, ale ten som nedávno pozeral a bolo dosť.
Dajte prosímk ešte nejaké rady.
Ďakujem
|
8.6.10, 08:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Startér bych netipoval, kdyby se ti sekl pastorek, tak se ti rozletí při první akceleraci, kdyby se sekl stykač, tak by ti zas pořád hučel a vybil celkem rychle baterku... Nezasekla se ti brzda? Zkoušels sahat na disk kola (byl by hodně horký, na kotouč brzdy v takovém případě ani neahej)? Olej zkontroluj určitě.
|
8.6.10, 10:29 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
no pozrem aj tie brzdy....teoreticky by to mohlo byť: brzdí auto a smrdí, len neviem či môže íst z brzd biely dym ale asi hej.
|
8.6.10, 10:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
90% brzdy.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.6.10, 11:00 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
a spojka to nemôže byť???
Včera som totiž jazdil dosť malé úseky asi 8x s vozíkom naloženým do kopečka a s kopečka, ale aj tam sa mi to mohlo zaseknut ta brzda.
Takže zhodím kolesá a ???
Nechcem riskovať a zasa to zohrievať ..... potrebujem aby mi môj faťásek vydržal na stavbu aspon rok ešte. (
|
8.6.10, 11:11 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Spojku bys poznal, otáčky motoru by ti šly nahoru, rychlost by byla furt stejná.
Kolo ani sundávat nemusíš, prostě zastavíš na rovině, necháš odbržděno a vypnutý motor vystoupíš a zkusíš do auta šťouchnout. Pokud se ani nehne, je to brzda. Až pak je potřeba zjistit, co je špatně, která je to brzda, zda je zatuhlý píst nebo čepy třmenu.
Naposledy upravil fatal dne 8.6.10, 11:23, celkově upraveno 1
|
8.6.10, 11:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Kouř ze spojky by neměl kam utíkat. Budou to spíš brzdy. Zvedni kolo a zkus s ním točit (samozřejmě na neutrál). Kolo by mělo jít úplně lehce a nikde nedrhnout. Kdyžtak pak zkus sešlápnout brzdu (a pustit) a pak znova potočit. Je možné, že se brzdy zasekávají.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.6.10, 11:23 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
OK dík za rady..
vyskúšam a dám vedieť ako som dopadol.
Ak pôjde tažko tak čo mám spraviť??? skúsiť pobúchť po tom??? - to asi nebude na dlho však?
Alebo kúpiť nové obloženie a ešte niečo??? Prípadne dať zbrúsiť kotúč?
|
8.6.10, 11:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Obhlídni kotouče i destičky. Ale jestli zůstávají brzdy zaseknuté, můžou být na vině brzdové hadičky.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.6.10, 12:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Zaseknutí předku může způsobit (krom zmíněných hadic) také zarezlé obložení, zarezlý píst, zarezlé čepy třmenu. Obzvláště ty čepy mohou dělat pěknou neplechu...
Pokud se ti tam něco bude zadrhávat, doporučuju komplet repasi předku - nové písty, nové gumičky, nové desky, repsase čepů, sice to něco stojí a vezme si to odpoledne práce, ale pak máš klid. Když se vymění jen jedna věc a dělá neplechu jiná, může se problém jen oddálit a jako bonus se mohou třeba úplně nové desky blbě sjet (osobní zkušenost - musel jsem dát nové desky, i když jsem tam měl zánovní)...
|
8.6.10, 12:31 |
|
|
snoophy6
Tydýt
Příspěvky: 193 Bydliště: PLavecké Podhradie
|
a kolko ma asi vide taký repas predných brzd???
čo stoja cca doštičky, ...atd ???
|
8.6.10, 12:47 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Pokud se nemýlím (to by mě někdo určitě opravil), tak kolem tisícovky, patnácti set, nekupují se komplet třmeny ale jen sada pístů s gumičkama (asi něco přes pětikilo), k tomu je dobré dát hned nové desky (taky něco přes pětikilo), no a pak ten čas a pečlivá práce.
|
8.6.10, 12:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Destičky maximálně 400kč, kotouče cca 1200kč, vodící čepy cca 300kč, nové hadičky 120kč + utržené trubky a nejlépe i nová brzdovka (200kč). To je asi tak všechno.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.6.10, 12:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|