Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A prečo sa tu bavíme o benz. pumpe? Aký problém?
Inak otázka "akú máš kompresiu" znamená čo- aký máš kompresný pomer? alebo aké máš kompresné tlaky?
A prečo lakovanie auta zdvihne spotrebu? - napr. pri odstrojovaní odpojíš hadicu odvzdušnenia alebo ťa nová, krajšia farba (napr. červená ferrari) núti dynamickejšie jazdiť....hi-hi
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.7.06, 11:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
acepumpu tui nekdo porad resi ale ja ne , tusim, ze michalkatka, ale ja s ni fakt zadnej problem nemam ty tlaky tim udelatkem zmerim, ted uz nastrojuju auto, uz je zeleno-bily a spotreba se zvysi, pac na aute pribude cca 8kg kitu a barev
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.7.06, 11:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
dobre - acepumpu už neriešim, ale aj tak padanie benzinu treba hľadať niekde tam!
|
17.7.06, 11:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
mas pravdu, padani benzinu zpusobuji ventilky v acepumpe, v tom sme za jedno, ale komu pada benzin??? me teda ne, asi doslo k informacnimu sumu
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.7.06, 12:00 |
|
|
DDX
Příspěvky: 19
|
Re: vacka 254 nebo 248
Viky píše: Delal jsem pruzkum:
254/254 je na Fa/Fe 50kW.
Fa pouze v pripade motoru 136B (136X ma sice taky 50kW ale vacka je tam 248*/248*)
|
9.8.06, 12:08 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kachnis má pravdu, nikdy se do sériových aut tak velké vačky nedávaly. Rozdíl ve vačkách byl pouze v pootočení výfukové vačky při stejném otevření, dělalo se to jenom asi rok, potom byly kvůli emisím všechny vačky shodné. Tu posunutou vačku pak použili do Š 130.
_________________ J.
|
9.8.06, 15:45 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|