no na tebe sem čekal (v dobrém slova smyslu)
na favorit klubu si nějak zmizel..jinak k mému problému.. bimetal v sytiči je v pořádku..to byl důvod proč sem se v tom dneska začal hrabat..abych zjistil jak na tom je..a právě ten bimetal jak je na něm to očko a v něm nasazená ta plastová pacička, tak ta pacička byla když se podívám na sytič na motoru zcela vodorovně vlevo..proto byla přívěra pořád otevřená..tak sem na tu pacičku zatlačil a právě v tom momentně někde zřejmě něco prasklo a od té doby se ta přívěra hejbe naprosto bez odporu..studený motor naskočil bez problému s plynem a držel si kolem 800 otáček..a pak při použití toho manuál sytiče se právě začal dusit což nechápu..asi se tam někde stala velká zrada..jde mi hlavně o to aby to bylo zejtra schopný jízdy a já to moh někomu svěřit ať to opraví..