Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 22:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Problém s volnoběhem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 57
Příspěvek Problém s volnoběhem
Zdarec lidi,potřeboval bych poradit. Na mojem fávu mi nějak pořád blbne volnoběh,furt to spadává na 500-600 otáček. Stačí třeba nastartovat motor,a on po chvilince co drží těch 850 spadne na těch 500 a má to co dělat aby to nechcíplo. Hlavně to dělá když je motor teplý,ale neni ti pravidlo,nevíte někdo co s tím??? Díky za každou radu.


4.9.06, 20:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Problém s volnoběhem
DJ HOVI píše:
Zdarec lidi,potřeboval bych poradit. Na mojem fávu mi nějak pořád blbne volnoběh,furt to spadává na 500-600 otáček. Stačí třeba nastartovat motor,a on po chvilince co drží těch 850 spadne na těch 500 a má to co dělat aby to nechcíplo. Hlavně to dělá když je motor teplý,ale neni ti pravidlo,nevíte někdo co s tím??? Díky za každou radu.


vypína ti sýtič?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.9.06, 20:49
Profil

Příspěvky: 57
Příspěvek 
Nějak nechápu jak to myslíš!


5.9.06, 17:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jestli máš fávo s karburátorem, tak to má automatický sitič, funguje to tak, že než nastartuješ, jednou prošlápneš plyn až na podlahu, uvolníš ho a bez plynu startuješ, obvykle to chytne na první ťuk a naběhne to někam nad 1000 ot/min. Když to necháš takhle běžet, tak to rostoucí teplotou pomalu vyleze někam ke dvěma tisícům a když se to ohřeje, samo to z ničeho nic spadne na volnoběh (asi po minutě vrčení).
Já to dělám tak, že vycouvám z garáže na sytič, pak se rozjedu a přidám plyn, čímž se sytič vypne.
Jinak co se toho volnoběhu týče, tak mi taky trošku kolísá, chvíli to běží normálně a pak se to jakoby zakucká, chvíli to brblá na nižších otáčkách a pak zase chvíli nic, elektrikou to na 100% neni. Tipuju to na těsnění mezi sáním a karburátorem (falešný vzduch). Zatím to nechcípá a ani se to nezhoršuje, tak to neřeším...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.9.06, 18:17
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
jo tak takhla,to samo vím jak to funguje,sytič se zřejmě vypne,ale spadne to až někam moc na spodní hranici. To se mi nelíbí!!!! Těch 500 je málo. Je to karbec samo.


5.9.06, 19:16
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a kdyz pridas trochu vzduchu tak to blbne taky??

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


5.9.06, 19:40
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 57
Příspěvek 
Jak myslíš přidáš trochu vzduchu????


6.9.06, 19:09
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
DJ HOVI píše:
Jak myslíš přidáš trochu vzduchu????


Myslí seřídit volnoběh, takovej šroubek vzadu z boku, ale než do toho začneš vrtat, zkontroluj si svíčky a stav zapalování, taky ventily nebude na škodu udělat, filtr vzduchu a pak běž teprv do karbca.


7.9.06, 06:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz