Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 04:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Snížení otáček na sytič 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jen doplním to co napsal Kristensen... šroub nastav při ohřátém motoru na druhý nejvyšší stupeň ne až na poslední nejvyšší... zkontroluj kolik máš otáček musí být 2200-2400 a když tak je seřid šroubem jak psali kluci.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


8.5.08, 21:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9
Bydliště: Opava
Příspěvek 
Neex píše:
Jen doplním to co napsal Kristensen... šroub nastav při ohřátém motoru na druhý nejvyšší stupeň ne až na poslední nejvyšší... zkontroluj kolik máš otáček musí být 2200-2400 a když tak je seřid šroubem jak psali kluci.


Jenom se zeptám - nemělo by být 2200-2400 ot. při nastaveném posledním stupni? = Nemělo by na druhém nejvyšším stupni být těch otáček cca 1600?


9.5.08, 15:03
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Se omlouvám Neexovi, možná jsem to neměl popsané úplně přesně. O těch otáčkách, v knize je napsané že při zahřátém motoru a šroubek se dotýká druhého stupně vačky, mají být otáčky 2200-2400/min. Bych se ještě podíval jestli se při postupném ohřívání šroubek pořád dotýká všech stupňů vačky. Tím myslím, jestli nezůstává ten plechový výlisek na kterém je ten šroubek odklopený trošku od té vačky a tím pádem se nesnižují otáčky.


9.5.08, 19:49
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
varok: Dobrý nic se nestalo já to jen chtěl upřesnit...

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


9.5.08, 19:52
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Jinak nastavení zvýšeného volnoběhu u motoru zahřátého na provozní teplotu se dělá na druhém stupni vačky... viz třeba Andrt nebo dílenská příručka.

Edit: Tím mým popisem proč to tak je který tady napřed byl jsem si nebyl tak moc jistý takže jsem ho radši odstranil abych někoho nemystifikoval. :)

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


9.5.08, 19:57
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Opava
Příspěvek Huráá
Hotovoo,
měli jste recht! V zahřátém motoru jsem pošteloval ten šroub dorazu škrtící klapky- ubral jsem asi 1,5 otáčky - a paráda! Ještě ten šroubek o nějakou čtvrtotáčku utáhnu a bude to jako nové...

Sám bych to nikdy dokupy nedal, ani s literaturou, a tak moc dík všem za rady a trpělivost,
hojte,

jonlew


30.5.08, 09:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Neex píše:
Jinak nastavení zvýšeného volnoběhu u motoru zahřátého na provozní teplotu se dělá na druhém stupni vačky... viz třeba Andrt nebo dílenská příručka.

Edit: Tím mým popisem proč to tak je který tady napřed byl jsem si nebyl tak moc jistý takže jsem ho radši odstranil abych někoho nemystifikoval. :)


Na druhém nejvyšším stupňi

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


30.5.08, 10:35
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Kristensen píše:
Na druhém nejvyšším stupňi


To patří mě? Já to tady psal celou dobu :) Já nebyl ten kdo psal na nejvyšším :P :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


30.5.08, 10:46
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Opava
Příspěvek Vzduchová přívěra nezavírá
Ještě raz dík za rady k sytiči.
Jestli ještě můžu dotaz k té přívěře, která se úplně nezavře při sešlápnutí plynu před startem..
No - sešlápnu plyn naprázdno a přívěra se přivře, ale NĚCO nemá sílu, aby tu přívěru zavřelo úplně. Co je to NĚCO? Rozebral jsem to, ty dvě pružinky to nejsou, protože ty se obě otáčejí celé a asi nemaj vliv na to zavření přívěry. Jinak ta přívěra chodí volně a nikde nedře. Není slabý bimetal? (jestli na to má vliv?)

Díky za jakoukoliv radu,
jonlew


9.6.08, 08:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Vzduchová přívěra nezavírá
jonlew píše:
Ještě raz dík za rady k sytiči.
Jestli ještě můžu dotaz k té přívěře, která se úplně nezavře při sešlápnutí plynu před startem..
No - sešlápnu plyn naprázdno a přívěra se přivře, ale NĚCO nemá sílu, aby tu přívěru zavřelo úplně. Co je to NĚCO? Rozebral jsem to, ty dvě pružinky to nejsou, protože ty se obě otáčejí celé a asi nemaj vliv na to zavření přívěry. Jinak ta přívěra chodí volně a nikde nedře. Není slabý bimetal? (jestli na to má vliv?)

Díky za jakoukoliv radu,
jonlew


keď je teplo a auto je rozpálené prívera sa nemusí zavrieť na plno, najideálnejšie je to nastaviť na teplom motore...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.6.08, 08:55
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Opava
Příspěvek Re: Vzduchová přívěra nezavírá
michalkatka píše:
jonlew píše:
Ještě raz dík za rady k sytiči.
Jestli ještě můžu dotaz k té přívěře, která se úplně nezavře při sešlápnutí plynu před startem..
No - sešlápnu plyn naprázdno a přívěra se přivře, ale NĚCO nemá sílu, aby tu přívěru zavřelo úplně. Co je to NĚCO? Rozebral jsem to, ty dvě pružinky to nejsou, protože ty se obě otáčejí celé a asi nemaj vliv na to zavření přívěry. Jinak ta přívěra chodí volně a nikde nedře. Není slabý bimetal? (jestli na to má vliv?)

Díky za jakoukoliv radu,
jonlew


keď je teplo a auto je rozpálené prívera sa nemusí zavrieť na plno, najideálnejšie je to nastaviť na teplom motore...


No, ráno je cca 10-15 stupňů, to by se mohla zavřít úplně podle mě... Jinak věřím, že to záleží na bimetalu. Teď se děje to, že přívěra se nazavře úplně, nastartuju a pár desítek sekund to má tendenci chcípat, než se něco nejspíš ohřeje a pak to drží. Jde mi jen o ten úplný začátek po startu studeného motoru...

jonlew


9.6.08, 09:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Vzduchová přívěra nezavírá
jonlew píše:
No, ráno je cca 10-15 stupňů, to by se mohla zavřít úplně podle mě... Jinak věřím, že to záleží na bimetalu. Teď se děje to, že přívěra se nazavře úplně, nastartuju a pár desítek sekund to má tendenci chcípat, než se něco nejspíš ohřeje a pak to drží. Jde mi jen o ten úplný začátek po startu studeného motoru...

jonlew


tak povol tie tri šroubky čo držia teleso bimetalu a celé to potoč tak aby sa prívera viac zavrela...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.6.08, 09:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz