slovacek.milos píše:
já se jen ptám, že prostě klapku na BMM jsem zaneřáděnou neviděl, mám tam v dílně tři a ty klapky jsou jako nové že je pořád čistí vstřikované palivo, možné je naprosto všechno miloš
Ono jde o to,ze jak u starsich ceskych motorek,tak i aut to bylo s tim tak,ze co kus to prakticky original.Ja jsem se naopravoval motorek,a co u 3 nebylo mozny,tak to u 4. mozny proste bylo.S tim mym Favem jsem tam prijel,rekl jsem mu co mi to dela (a i kdyz mi hodne lidi rikalo/psalo : jo,strikacka,ta je linejsi nez karburator,atd...jenze to je nesmysl,strikacka ma vzdy lepsi,rychlejsi odezvu na plyn nez karbik-at u masin,tak i u aut)
Proste vzal sprej na cisteni karbiku,ja pridaval plyn,on to parkrat prostriknul a za minutu bylo po problemu.Ptal jsem se ho,jestli ta klapka byla zaneradena- prej jo a hodne.Zaplatil jsem mu 120,- za sprej + 80,- dýško a jel jsem vesele dom.Auto ted jezdi jak drak,posilovac vymenen,takze to brzdi,a s tema obcasnyma zvysenyma volnobeznyma otackama si zatim lamat hlavu nebudu. Jenom pisu co mi rekl on