teplota nasávaného vzduchu
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.7.08, 17:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
michalkatka píše: mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo...
Na to je dobrý vdycky před zimou aplikovat na gumy těsnění buď glycerín (používám já, sežene se třeba v lékárně) nebo silikonový olej, ten má ale nevýhodu, že pokud se dostane na kastli, postižené místo pak půjde obtížně přelakovat...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
12.7.08, 00:47 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
CROWACK píše: michalkatka píše: mne ešte zámok nezamrzol tak že by sa dvere nedali zavrieť, asi dva krát sa stalo že dvere boli zamrznuté a nešli otvoriť, primrznutá bola guma,ďalej som sa to otvoriť ani nesnažil, veci som naložil inými dverami a po 10min cesty dvere odskočili (samé odmrzli). alebo keď som ešte používal na otváranie auta kľúč tak bola riadna námraza, najprv som Turbozapaľovačom roztopil ľad na dverách čo prekrýval zámok, potom som trocha nahrial aj zámok a otvoriť to išlo... Na to je dobrý vdycky před zimou aplikovat na gumy těsnění buď glycerín (používám já, sežene se třeba v lékárně) nebo silikonový olej, ten má ale nevýhodu, že pokud se dostane na kastli, postižené místo pak půjde obtížně přelakovat...
já na těsnící gumy používám Regum,nevim jestli se to ještě vůbec vyrábí,ale je to taky nějaká směs grycelínu s..?? Ale fungujeto spolehlivě.
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
12.7.08, 07:56 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
no neni tom tak dávno co sem tu klapku vypreparoval z toho plastu...už pro ten pocit ...jinak hadici sem v zimě ztratil a změnu sem poznal akorát tu že se to bránilo jízdě delší čas....tak 2 minuty
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
13.7.08, 22:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
|
14.7.08, 06:03 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ten nasavac teplyho vzduchu je myslim zpis otazka karburatoru. EDSR min kouka na emise a nemel by topotrebovat. Spravne serizenej SEDR bude chvili protestovat, kdyz to tam chybi, ale zadna krize.
Kdo ma LPG, vubec by to tam nemel davat.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.7.08, 06:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MATTESS píše: 125L, čili motor 120L + 5q (kyvka)
Nikdy neviem, čo je kyvka a čo vlečka (nikdy si neviem zapamätať, ktorá je ktorá), no ak má 120Lx nápravu ako Š130, ale stály prevod 4,22; tak to je ozaj najlepšia voľba...pokiaľ je ale náprava v dobrom stave...
A ešte by som do Š120LX dal ľahko upravený Favo motor a môže to byť super vozba..
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.7.08, 13:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Viky píše: Ten nasavac teplyho vzduchu je myslim zpis otazka karburatoru. EDSR min kouka na emise a nemel by topotrebovat. Spravne serizenej SEDR bude chvili protestovat, kdyz to tam chybi, ale zadna krize.
Kdo ma LPG, vubec by to tam nemel davat.
nemám to tam....ani fotřik na fávu (LPG vozy)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
25.7.08, 21:25 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejlepší je samozřejmně jezdit na co nekchladnější vzduch, protože obsahuje ve stejném objemu více kyslíku než teplý. Pro SEDR soudruzi vymysleli tuto blbost, protože potřebovali dostat dolů emise a to se jim dařilo jen při přesném poměru mísení vzduchu a benzínu, tak dali na sání tenhle termostat, který udržoval teplotu konstantní. Nasazuje se to jen na zimu, pokud nejsou problémy, tak ani na zimu ne, kdo má LPG, ten ať to zruší úplně. Nejlepší je termostat úplně vykuchat (stačí rozlousknout ten kryt a povolit 2x samořez) a tu díru zaslepit gumou, bývala na těch plechových. Jezdit bez celého je také blbost, protože se nasává teplý vzduch od motoru a ne studený odzadu.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.7.08, 21:36 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
Re: teplota nasávaného vzduchu
michalkatka píše: som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť...
já mám dokonce pocit,že se tohle vyrábělo na slovensku
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
3.8.08, 15:16 |
|
|
David29 z Virtu
Záškodník z Virtu
Příspěvky: 66 Bydliště: Praha 4
|
No já to sz toho nosu vykopal.. sálo to teplej vzduch od motoru i při 25C (klapka byla na díru s boku), takže ted mi to seje krásně studenej vzduch od spojlírku.. nevim přesně díky čemu to jede líp, ale jede to líp
|
3.8.08, 20:21 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: teplota nasávaného vzduchu
barton píše: michalkatka píše: som nevedel že aj 742.xxx už má takú vymoženosť... já mám dokonce pocit,že se tohle vyrábělo na slovensku
Hej, minimalne ten plast vyrabal VÚSAPL Nitra...
Inak,tiez som jazdil bez hadice a bezo zmeny..no teraz to tam mám..pre pocit...dokonca som jazdil aj bez celého nátrubku a v otcovej 130tke (kyvka) to malo krásny zvuk pri plnom plyne..na mojej 125ke už to bolo skôr na obtiaž,tak som dal nátrubok, aj hadicu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.8.08, 20:45 |
|
|
sunny
Příspěvky: 5
|
Můžu se,prosím, zeptat, kolik by u SEDRu měla být replota nasávaného vzduchu..?
|
3.8.08, 21:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
sunny píše: Můžu se,prosím, zeptat, kolik by u SEDRu měla být replota nasávaného vzduchu..?
na Fave to má byť okolo 22° u 742 to myslím nebude iné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
3.8.08, 22:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|