Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Felicia 1.3 BMM ->>> felicia 1.6MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik

u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D:D


Zdravim
Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel :idea:

Vlastik

dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu :lol:


Dobrým průběhem kroutícího momentu jsem chtěl prezentovat pouze svůj vlastní názor...dokonce jsou i tací, kteří tento průběh porovnávají s dieselovým motorem. Kroutící moment je už od nízkých otáček a motor má proto dostatek síly a není třeba jej vytáčet do vysokých otáček. Toto je nutné brát s rezervou, neboť se jedná v dnešní době o již zastaralou konstrukci...Motory se v dnešní době dělají trochu jinak s ohledem na vyšší výkon, menší spotřebu pohonných hmot a také ekologii...1,6-tka je taková jaká je a má své klady i zápory.
Vlastik


12.9.08, 19:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vlastik píše:
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Ondras83 píše:
Vlastik píše:
Zdravim
Osobně mám 1,6 Mpi s pohonem Lpg a celkem bez problémů. Vůz je dostatečně živý a když je krmený plynem, není problém jet čas od času trochu "sportvněji". Motor má velmi příjemný průběh kroutícího momentu zejména od nízkých otáček a vcelku ochotně se nechá i vytáčet. Problém bych viděl v ceně náhradních dílů, které v porovnání s díly na 1,3 jsou citelně dražší a také si motor potrpí na kvalitnější olej. Kdybych si dnes vybíral znovu, volil by motor 1,3 50 kw (poměr cena / výkon).

Vlastik

u takovejhlech názoru vždycky chčiju smíchy :D:D:D...já mám auto krmený plynem furt a jezdim furt sportovnější jízdu, volej používám kvalitní (aspoň podle reklamy a rozborce fotrovýho fágla), průběh kroutícího momentu mám příjemnej taky, osobně nevidim vůbec žádnej rozdíl mezi pohonem na LPG a benzín, těch údajnejch 10% stejně poznáte jen na brzdě, v provozu vůbec...prostě když na to šlápnu, tak to jede, a když to nejede, tak to nejede ani na benzín (honička s oktávkou do kopce, zrovna dneska, vyzkoušel sem LPG a benzín a stejně sem ho dojel až na kopci) takže tak :D:D:D:D


Zdravim
Asi by si to chtělo vyčisti brýle a nebo odložit nachvilku lahváče, protože co jsem psal není porovnání pohonu benzin/plyn, ale motoru 1,3 Mpi a 1,6 Mpi. Jedná se o mé osobní zkušenosti a né o nějaké rozbory "fotrovýho fágla" a chcaní smíchy. Myslím, že kdo má doma 1,6-tku tak ví o čem tady píšu. Neber to osobně, ale trochu jsi ujel :idea:

Vlastik

dobře dobře...lahváče nepiju a brejle nenosim...kdyby motor neměl dobrej průběh kroutícího momentu, nepude do výroby a že jezdíš na lpg nebo na benzín je úplně jedno...1,6 jede dobře, ale mě se ten motor nelíbí už jen z principu....litinová těžká 1,6 s 55kw...podle mě nahovno, ikdyž je to nejvýkonější verze pro feldu :lol:


Dobrým průběhem kroutícího momentu jsem chtěl prezentovat pouze svůj vlastní názor...dokonce jsou i tací, kteří tento průběh porovnávají s dieselovým motorem. Kroutící moment je už od nízkých otáček a motor má proto dostatek síly a není třeba jej vytáčet do vysokých otáček. Toto je nutné brát s rezervou, neboť se jedná v dnešní době o již zastaralou konstrukci...Motory se v dnešní době dělají trochu jinak s ohledem na vyšší výkon, menší spotřebu pohonných hmot a také ekologii...1,6-tka je taková jaká je a má své klady i zápory.
Vlastik

jo já vim...já sem 1,6 rozhrabal do zatáčky na 2jku...krouťák to má, ale nevim nevim...kdybych ji měl doma, asi bych si nestěžoval, ale kdybych měl předělávat auto z 1,3 na 1,6 určitě nepudu do 1,6 z feldy...když už to je nelegální, tak ať to aspoň jede hodně pořádně

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


13.9.08, 09:41
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
to je síla.....

na dvojku to rozhrabat do zatáčky..... chciju smíchy....to musí mít ukrutnej výkon a krouták

panove ted se budu zase smat ja....781.136x motor, výkon po mírných upravach 69kw 117Nm, dle brzdy a protokolu z brzdy , to vse ve skode 130.....

nepotrebuju ani 1.6, a v zatacce lehce rozhrabu kola na 2ku dokonce i na 3 ku.....
moje mladá s tím má trosku problémy, že nemůže při průjezdu zatáčkou na 3ku došlápnout pedal do podlahy....už ji to jednou uletělo :-)
a to je prosim skodovka, ktera si na ty zadní kola jeste čapne a přitlačí....
dat tam tu litinovou kurvu, asik polámu poloosy :-)

nemám ani BMM, ani MPI, ani SDI ani GDI, ani SLCPFEW
mám LEKR :-)

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


16.9.08, 20:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
LiMaK píše:
to je síla.....

na dvojku to rozhrabat do zatáčky..... chciju smíchy....to musí mít ukrutnej výkon a krouták

panove ted se budu zase smat ja....781.136x motor, výkon po mírných upravach 69kw 117Nm, dle brzdy a protokolu z brzdy , to vse ve skode 130.....

nepotrebuju ani 1.6, a v zatacce lehce rozhrabu kola na 2ku dokonce i na 3 ku.....
moje mladá s tím má trosku problémy, že nemůže při průjezdu zatáčkou na 3ku došlápnout pedal do podlahy....už ji to jednou uletělo :-)
a to je prosim skodovka, ktera si na ty zadní kola jeste čapne a přitlačí....
dat tam tu litinovou prostitutku, asik polámu poloosy :-)

nemám ani BMM, ani MPI, ani SDI ani GDI, ani SLCPFEW
mám LEKR :-)

jo jo...asi neznáš váhový rozdíly feldy a 130tky...

jinak, kdybych si moh vybrat, taky bych bral karbec, ale je tam ten vstřik, tak tam je, s timhle mě absolutně nenasereš...jinak zkus jet s feldou 1,3 do zatáčky a přidat....pojede to, udělám to s 1,6 a začne hrabat...ale mě to je jedno, řikej si jak chceš, já mám 1,3 a sem spokojenej......

edit:...ten tvůj motor...kilowaty pěkný, ale krouŤák nic moc...podle brzdy felda 1,3 72 koní a 112 krouťák... :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


17.9.08, 20:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Chlapi,jste jak malí..;-) Já mám 90 koní a 150 Nm a taky nemachruju..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.9.08, 09:06
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Výkon - otáček: 74 kW při 4000
Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900

a to všechno při
Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz

a taky nemachruju 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


18.9.08, 09:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
se serete s číslama :D já mám taky 102kW a 188Nm i když kdoví s tím výfukem a sáním kolik to nakonec je :oops: ...ale stejně mám radši těch 43kW a 100Nm ve 135power 8) :lol:

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


18.9.08, 12:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Radic píše:
se serete s číslama :D já mám taky 102kW a 188Nm i když kdoví s tím výfukem a sáním kolik to nakonec je :oops: ...ale stejně mám radši těch 43kW a 100Nm ve 135power 8) :lol:


135ka má tuším jenom 96Nm ne?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.9.08, 15:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Výkon - otáček: 74 kW při 4000
Točivý moment - otáček: 240 Nm při 1900

a to všechno při
Spotřeba paliva: 6,4l město, 4,0l mimoměsto, 4,9l smíšeny provoz

a taky nemachruju 8)

jenže to je auto fotra takže :lol: ....
taky sem měl 125 koní a nemachroval sem (když to bereš takhle)

já sem nemachroval, ale jen sem řikal, jakej je rozdíl mezi 1,3 a 1,6...osobně bych tu 1,6 nechtěl...motor těžkej, málo výkonej na to že to je 1,6 atd...kdyby byl z hliníku, možná bych si nechal říct, ale takhle absolutně NE :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


18.9.08, 21:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ondras83: Jj,máš recht 1.6 jede ve feldě dobře,ale jinak to auto není na ten motor stavěné,natož pak na diesel.Odchází náprava,převodovka,kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..Dle mého názoru je do feldy nejvhodnější 1.3 50kW,ať už MPi nebo BMM,které je méně živé,ale zato spolehlivější..;-)
Ve Škoda muzeu,v Boleslavi je prototyp hliníkové 1.6,ale VW nepovolil výrobu:-(...

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


18.9.08, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
NOVON píše:
...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..


Ze som si nevsimol :lol:
Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka :P
A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


19.9.08, 11:48
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
jenže to je auto fotra takže :lol: ....


kdo říká že bude jeho napořád :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.9.08, 19:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
kwiko píše:
NOVON píše:
...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..


Ze som si nevsimol :lol:
Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka :P
A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku :wink:

Nevím teda,jestli si byl v muzeu ŠKODA,v Mladé Boleslavi,ale ta hliníková 1.6-ka už byla určená do posledních Favoritů a Formanů...výkon 74 kW...,ale jak říkám,papalaši z VW nepovolili výrobu a místo toho tam začali prát zastaralou 1.6 z VW Polo/Golf.. :( :(

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


20.9.08, 15:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
NOVON píše:
kwiko píše:
NOVON píše:
...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..


Ze som si nevsimol :lol:
Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka :P
A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku :wink:

Nevím teda,jestli si byl v muzeu ŠKODA,v Mladé Boleslavi,ale ta hliníková 1.6-ka už byla určená do posledních Favoritů a Formanů...výkon 74 kW...,ale jak říkám,papalaši z VW nepovolili výrobu a místo toho tam začali prát zastaralou 1.6 z VW Polo/Golf.. :( :(

jo jo...tenhle motor je na TW notoricky známej....já prostě až si koupim NĚCO, tak z feldy udělám závoďáka, buď 1,4 nebo 1,5 nebo můj sen je 1,6 16V z pola...má to chlapík v pickupu a jezdí to jak píchlá svině....to je ale ovšem v nedohlednu....každopádně bych byl radši za 1,4 (asi) protože bych jezdil stejnou skupinu jako kámoš..:D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.08, 17:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kwiko píše:
NOVON píše:
...kroutí se karoserie-každá 1.6 nebo 1.9d je 'rozčaplá' vepředu..


Ze som si nevsimol :lol:
Zalezi ako sa jazdi, a ked motor ide, tak to ludia radi vyuzivaju. 1,3 take razantne rozbehy neponuka :P
A hlinikova 1.6 na to by mala maly vpyv. Uchytenie naprav a motora bolo zial na felicii zastarane uz v dobe vzniku :wink:

dobře, ale co ve škodovce nebylo zastaralý v odbě vzniku???...i ten novej superb může používat comon rail a má zastaralý PDčko...v 1,9tce :roll: :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.08, 17:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz